این متولی هیئت مدیره مدرسه در لندن ، در انتها ، در طی یک بیماری همه گیر در سفر جاده ای آمریکای شمالی است

خبر

این داستان چیزهای زیادی دارد که ممکن است باعث شود ابروهایتان را بالا بیاورید.

یک سفر جاده ای با بچه ها. در طی یک بیماری همه گیر.

اسکینرها سطح خود را بالا بردند: یک سفر جاده ای در سراسر کانادا و ایالات متحده با هفت کودک ، دو سگ و دو بزرگسال.

جیک اسکینر ، معتمد هیئت مدیره مدرسه ای در لندن ، انت ، گفت: ونسا و هفت نفر از 9 بچه آنها که سن آنها از 9 ماه تا 16 سال است.

“با توجه به اینکه همه چیز به دلیل COVID آنلاین شد ، این فرصت بی نظیر را به ما ارائه داد که فکر می کردیم برای بچه های ما مفید خواهد بود.”

خانواده با ماشین به غرب رفتند و در نهایت به آلبرتا منتقل شدند و سپس از طریق مونتانا ، آیداهو ، یوتا ، کالیفرنیا و آریزونا به سمت جنوب حرکت کردند. این هفته آنها به نوادا رسیدند و در یک پارک RV خارج از لاس وگاس اردو زدند.

صبح لندن6:33متولی هیئت مدیره مدرسه لندن در سفر از طریق ایالات متحده

متولی هیئت مدیره مدرسه تیمز دره ، جیک اسکینر و همسرش ونسا ، در مورد سفر جاده ای خانوادگی گسترده خود در ایالات متحده برای London Morning صحبت می کنند. 6:33

وظایف متولی از راه دور انجام می شود

“یکی از لذت آورترین تجربه ها برای من این بوده است که وقتی در غرب می رویم ، چگونه آسمان ها بسیار باز است. و شب ستاره ها ، بسیاری از آنها را در آسمان می بینید. لحظه ها و پیاده روی با بچه هایم داشته باشم تا به ستاره ها نگاه کنم. ”

اسکینر یک ون 15 نفره را می راند که یک تریلر 34 فوت را می کشد. این خانواده دو تابعیت کانادایی-آمریکایی دارند.

یکی از بچه های اسکینر هنگام سفر جاده ای خانواده ضبط را تمرین می کند در حالی که دیگری بازی ویدئویی را انجام می دهد. (تهیه شده توسط جیک اسکینر)

اسکینر ، نماینده بخش های 7 ، 8 ، 9 ، 10 و 13 در لندن ، به جلسات هیئت مدیره از راه دور متصل می شود ، و بسیاری از معتمدان به دلیل همه گیری همه گیر ، و به نگرانی های تشکیل دهنده جاده پاسخ می دهند.

اسکینر گفت ، بیشتر نشانه های تاریخی ، از چشمه های آب گرم گرفته تا گراند کانیون ، عمدتا خالی از سکنه بوده اند ، زیرا افراد دیگر در این زمان مسافرت ندارند.

وی گفت: “ما در مدیریت فاصله اجتماعی خود بسیار مراقب هستیم و همیشه ماسک می بندیم.” “ما به طور معمول با کسی صحبت نمی کنیم ، و بسیار مراقب آن دستورالعمل های فاصله اجتماعی هستیم.”

از آنجا که این خانواده تابعیت دوگانه کانادا و آمریکا را دارند ، بنابراین آنها می توانند بیمه درمانی را بسیار ارزان تر از سایر کانادایی هایی که به جنوب سفر می کنند خریداری کنند.

اینترنت برای مدرسه قابل اعتماد نیست

اسکینر همچنین مجبور شده است با موضوعی که بسیاری از خانواده های روستایی به خانه خود نگران کرده اند مقابله کند: کمبود اینترنت مطمئن.

“ما اخیراً انجام مدرسه آنلاین را متوقف کرده ایم ، نه به دلیل کیفیت یا هر چیز دیگری ، بلکه به دلیل دسترسی به اینترنت در بعضی از نقاط. بعضی از مکانها عالی است ، بعضی دیگر اینطور نیست ، و هرچه پیشرفت می کردیم ، فکر می کردیم مانع از کل این ایده است اسکینر گفت.

او توانایی یک بار در طول زندگی را برای بودن در کنار خانواده در جاده می داند.

خانواده اسکینر در مسیر سفر جاده ای خود متوقف می شوند. (تهیه شده توسط جیک اسکینر)

اسکینر گفت: “من توانسته ام این گفتگوهای زیبا و عمیق را با فرزندانم ، در مورد زندگی ، درباره هر موضوعی که مورد علاقه آنها باشد ، داشته باشم. این فرصت فوق العاده ، بی نظیر ، چنین چیز زیبایی بوده است.”

“هدف از این سفر ایجاد روابط مستحکم تر با فرزندانم بود ، درک آنها به روشی که با آنها ارتباط عمیق تری نسبت به گذشته داشته باشد.”