باب پدلر، نماد در املاک ویندزور درگذشت

خبر

یک “نماد” و مربی در املاک ویندزور روز پنجشنبه در سن 92 سالگی درگذشت.

رابرت “باب” پدلر، بنیانگذار و رئیس املاک و مستغلات باب پدلر، بر اثر عوارض ناشی از عمل جراحی درگذشت.

پسرش دیو پدلر گفت: «او زندگی خوبی داشت. او یک نماد واقعی بود، یک مربی فوق‌العاده که باید به او نگاه کرد.»

پدرلر که به دلیل کارش در توسعه جنوب شهر در دهه‌های 1950 و 1960 به «آقای ویندزور جنوبی» ملقب شد، یکی از اعضای فعال این صنعت بود و به عنوان رئیس انجمن املاک و مستغلات انتاریو و کانادا خدمت می‌کرد. او یکی از اعضای هیئت کانادایی در کمیسیون اسکان بشر سازمان ملل بود.

عکس مردی با عینک.
رابرت «باب» پدلر، رهبر املاک و مستغلات ویندزور، در روز پنجشنبه، 18 می 2023 در سن 92 سالگی درگذشت. (ارائه شده توسط خانواده اول)

دیو پدلر با یادآوری داستان‌های جالبی که پدرش برای او تعریف می‌کرد، گفت: «او در سراسر جهان پرواز کرد و افراد مختلفی از حرفه‌های مختلف در صنعت املاک و مستغلات (و) فکر می‌کنم که آنها در تلاش بودند برای مسکن و توسعه برنامه‌ریزی کنند. از سفرهای او

می‌توانم به یاد بیاورم که او برخی از داستان‌ها را تعریف می‌کرد، او توانست با آن قرار، بخش زیادی از جهان را ببیند.»

Pedler یکی از موسس‌های Save the Spirit of Windsor Engine 5588 و یکی از اعضای مؤسس Windsor Crime Stoppers بود. او دو بار رئیس جشنواره بین المللی آزادی ویندزور- دیترویت بود.

دوستان از Pedler به عنوان “مترادف” با املاک و مستغلات در شهر یاد می کنند و با وقت و توصیه های خود سخاوتمندانه بی دریغ می کنند.

جوآن چارت، دوست و همکار در املاک ویندزور می گوید: «این یک روز بسیار بسیار غم انگیز در تجارت املاک و مستغلات است.

شارت گفت که درسی را به خاطر می آورد که پدرلر در اوایل کارش به او آموخت، اگرچه برای او کار نکرد: اهمیت نشستن دور میز آشپزخانه و درک دیدگاه های خریداران و فروشندگان.

او یک قهرمان صنعت است و تغییرات مثبت زیادی را در طول زندگی حرفه‌ای‌اش ایجاد کرد و روح بسیار سخاوتمندی داشت. چه مرد فوق‌العاده‌ای. این یک ضایعه بزرگ است.

مردی با ژاکت کت و شلوار قرمز یک رژه را رهبری می کند.
رابرت “باب” پدلر، نمادی در املاک ویندزور، در روز پنجشنبه، 18 می 2023، در سن 92 سالگی درگذشت. (ارائه شده توسط خانواده اول)

پدلر در سال 2013 مدال جوبیلی الماس ملکه را به خاطر خدماتش به جامعه دریافت کرد.

دیو پدلر گفت: امروز هرکسی می تواند به اطراف ویندزور نگاه کند و نشان پدلر را در شهر ببیند.

پدرلر که همیشه مرد خانواده بود، با پسران گریگ و دیو و عروسش مری کاترین کار کرد تا کسب و کار خانوادگی را برای نزدیک به 50 سال به موفقیت برساند.

بازدید در روز سه شنبه، 23 می از ساعت 14 تا 5 بعد از ظهر و 7 بعد از ظهر تا 9 شب در Families First، 3260 Dougall Avenue برگزار می شود. مراسم تشییع جنازه ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 24 اردیبهشت برگزار می شود.