باشگاه قایق بادبانی Fanshawe جشن 70 سالگی روی آب را جشن می گیرد و این آخر هفته میزبان خانه باز است

خبر

اعضای باشگاه قایق بادبانی و مدرسه قایقرانی Fanshawe آن را یکی از بهترین اسرار لندن می‌دانند، اما آنها دریچه‌های خود را در آخر هفته باز می‌کنند و امیدوارند مردم به تفریح ​​قایقرانی بپیوندند.

استیسی واندرورف، کمدور یا مقام ارشد باشگاه، می‌گوید: «بیشتر مردم حتی نمی‌دانند اینجا اینجاست.

“این مثل یک جواهر در وسط لندن است. شما واقعا نمی دانید که در لندن هستید. این تکه ای از بهشت ​​است.”

این باشگاه قایق‌رانی که در دریاچه Fanshawe واقع شده و در خارج از منطقه حفاظت شده Fanshawe فعالیت می‌کند، 70 سالگی خود را امسال جشن می‌گیرد.

زنی در کنار دریاچه ای با قایق در پس زمینه ایستاده است.
استیسی وندرورف، استاد کلوپ قایق بادبانی و مدرسه قایقرانی فنشاوه. (کیت دوبینسکی/سی بی سی)

این آخر هفته، مردم می توانند به باشگاه بیایند، قدم بزنند و در زمین ها گشت بزنند، و همچنین با یکی از 70 عضو باشگاه به بادبان بروند.

خانه باز شنبه و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر اجرا می شود، اگر می گویید که به خانه باز باشگاه قایق بادبانی Fanshawe می روید، ورود به منطقه حفاظت شده Fanshawe رایگان است.

گوش کن | استیسی وندرورث، کمودور کلوپ قایق‌های تفریحی، و بونیتا مگیل، کمودور قبلی، درباره باشگاه و حس اجتماع به لندن صبح می‌گویند:

صبح لندن7:09جشن 70 سالگی باشگاه قایق بادبانی لندن

استیسی وندرورث، کمودور کلوپ قایق‌های تفریحی ورودی، و بونیتا مگیل، کمدور قبلی، درباره باشگاه و حس اجتماعی که با قایقرانی به همراه دارد، به لندن صبح می‌گویند.

واندرورف گفت: “بیرون روی آب بودن، واقعاً کاری برای ما انجام می دهد. ما را آرام می کند. من نمی توانم راه بهتری برای آرام کردن شما توصیه کنم. این فقط آرامش است.”

در دوران اوج خود، این باشگاه نزدیک به 300 عضو داشت. بونیتا مگیل، کومودور در حال خروج، گفت: قایقرانی به اندازه گذشته محبوب نیست و برخی از مردم فکر می کنند که این یک بازی مردان ثروتمند است.

زنی در کنار دریاچه ای با قایق در پس زمینه ایستاده است.
عضو باشگاه قایق بادبانی Fanshawe Bonita Magill. (کیت دوبینسکی/سی بی سی)

“واقعا اینطور نیست. حتی اگر مردم آن را به عنوان یک ورزش نخبه فکر می کنند، شما می توانید یک قایق با قیمت 1000 دلار تهیه کنید. چنین محدوده ای وجود دارد.”

این باشگاه همچنین مدرسه قایقرانی را اداره می‌کند که کلاس‌هایی را برای کودکان خردسال و همچنین بزرگسالان برگزار می‌کند و همچنین اردوهای روزانه ارائه می‌دهد.

برخی از اعضای باشگاه در امتداد دریاچه Fanshawe حرکت می‌کنند، جایی که می‌توانید عقاب‌های طاس، ماهی‌ماهی‌جو و حواصیل را ببینید. برخی دیگر با قایق های خود در دریاچه و مکان های دیگر مسابقه می دهند، در حالی که دیگران هنوز دوست دارند با دوستان خود ملاقات کنند و از باد در موهای خود لذت ببرند در حالی که دیگران در حال حرکت هستند.

باب ماگیل، شوهر بونیتا، گفت که ای کاش زودتر بازنشسته می شد تا دریاچه را بپیماید.

“بسیاری از مردم حتی نمی دانند که ما اینجا هستیم – گاهی اوقات این خوب است و گاهی اوقات اینطور نیست. این آخر هفته می خواهیم مردم بیرون بیایند و برای بادبانی بروند.”

قایق روی دریاچه،
قایق که بخشی از باشگاه قایق بادبانی در دریاچه Fanshawe در لندن، اونت است. (کیت دوبینسکی/سی بی سی)

باشگاه قایق بادبانی کمی اشتباه است، زیرا باشگاه قایقرانی دارای انواع قایق ها از جمله قایق های بسیار کوچک است.

این آخر هفته، 15 عضو به مردم کمک خواهند کرد تا روی آب بروند. قبل از ورود افراد، آنها باید معافیتی را امضا کنند که در وب سایت باشگاه قایق بادبانی موجود است.

باب گفت: «مردم می‌توانند این آخر هفته به قایقرانی بروند. “هر کسی از سن 6 تا 90 سالگی می تواند بیرون بیاید، برای یک بادبان عالی برود و تجربه کند که چگونه است و اعضایی مانند من چه چیزی را کشف کرده اند. این چیز زیبایی است.”

مردی در نزدیکی دریاچه ایستاده و لبخند می زند.
عضو باشگاه قایق بادبانی Fanshawe باب ماگیل. (کیت دوبینسکی/سی بی سی)