با انتقال ویندزور-اسکس به گروه نارنجی COVID-19 ، این منطقه با محدودیت های جدیدی روبرو می شود

خبر

منطقه ویندزور-اسکس به گروه نارنجی استان یا “محدود کردن” COVID-19 منتقل شده است ، محدودیت های جدید از روز دوشنبه اعمال می شود.

منطقه پس از فقط یک هفته از گروه COVID-19 زرد به نارنجی منتقل شد زیرا تعداد موارد فعال محلی به 230 جمعه افزایش یافت.

مدرسه کاتولیک به دلیل شیوع COVID-19 خاموش می شود

این تغییر در دسته در حالی اتفاق می افتد که دومین مدرسه در منطقه به دلیل شیوع COVID-19 تعطیل شده است.

دستور داده شد که دبستان کاتولیک WJ Langlois روز جمعه توسط واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس (WECHU) برکنار شود و به مدت 14 روز بسته خواهد بود.

طبق هیئت مدرسه ناحیه کاتولیک Windsor-Essex ، چهار مورد مثبت COVID-19 در مدرسه تأیید شده است.

واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس چهار مورد COVID-19 را در مدرسه ابتدایی کاتولیک WJ Langlois تأیید کرد. به عنوان یک پیشگیری ، کل جامعه مدرسه اکنون اخراج شده و از آنها خواسته شده به مدت 14 روز یا در جهت واحد بهداشتی منزوی شوند. (تیللی چویکرات / رادیو کانادا)

سخنگوی هیئت مدیره مدرسه تأیید کرد که 260 دانش آموز در نتیجه تعطیلی به علاوه کارمندان به خانه فرستاده شده اند.

طبق WECHU ، کل مدرسه برای قرار گرفتن در معرض COVID-19 پر خطر محسوب می شود. واحد بهداشت گفت که کارکنان برای مدیریت شیوع ، محدود کردن بیشتر شیوع عفونت و اطمینان از اقدامات مداوم برای محافظت از دانش آموزان و کارمندان ، با مدرسه و مدیران هیئت مدرسه کاتولیک ویندزور اسکس (WECDSB) همکاری نزدیک دارند.

دکتر واجد احمد ، مسئول پزشکی بهداشت در WECHU می گوید: “برای دانشجویان و کارمندان WJ Langlois ضروری است که هر روز خود را از نظر علائم COVID-19 کنترل کنند. اگر علائمی دارید ، آزمایش کنید.”

این مدرسه در مورد شیوع بیماری ، که شامل راهنمایی های اضافی در مورد بهداشت عمومی است ، به همه والدین و سرپرستان اعلان می کند.

تری لیونز ، مدیر آموزش و پرورش با WECDSB می گوید: “ما به همکاری با بهداشت عمومی ادامه خواهیم داد تا جامعه مدارس را در مورد شیوع بیماری آگاه کنیم و تمام اقدامات لازم بهداشتی و ایمنی لازم برای پاکسازی و ضد عفونی مدرسه را انجام دهیم.”

در اوایل این هفته مدرسه دولتی FW Begley به دلیل شیوع COVID-19 تعطیل شد. این مدرسه اولین مدرسه در منطقه بود که به دلیل ویروس تعطیل شد.

درو دیلکنز ، شهردار ویندزور گفت که حرکت منطقه در دسته ها “نیاز” اهالی ویندزور را برای گرفتن پیام از طرف مسئولان بهداشت عمومی به قلب تأکید می کند.

وی در بیانیه کتبی جمعه گفت: “ما اکنون 35 روز تا کریسمس مانده ایم و اگر می خواهیم در تعطیلات به دیدن دوستان و خانواده خود امیدوار باشیم ، امروز باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از گسترش و خم شدن منحنی موج دوم انجام دهیم.” .

دلكنز به ساكنان خود مي گويد كه از اجتماعات اجتماعي پرهيز كنند و تعاملات را “به حداكثر حد ممكن” محدود كنند.

وی گفت: “همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، آیین نامه شهر ویندزور ، پلیس ویندزور و واحد بهداشت و درمان شهرستان ویندزور اسکس افزایش یافته است و ما از پرداخت جریمه های سنگین به آن افراد و مشاغل که رفتار غیرمجازانه دارند دریغ نخواهیم کرد.”

چه مواردی در گروه نارنجی قرار می گیرد؟

در زیر گروه نارنجی ، در اینجا برخی از تفاوت های اساسی از گروه زرد با توجه به استان وجود دارد:

  • ساعات کار رستوران ها ، بارها و سایر مراکز تهیه غذا و نوشیدنی را محدود کنید ، اکنون ساعت 10 شب بسته می شود
  • مشروبات الکلی فقط بین ساعت 9 صبح تا 9 شب فروخته یا عرضه می شود
  • مصرف مشروبات الکلی بین ساعت 10 شب تا 9 صبح در رستوران ها ، کافه ها و سایر مراکز غذا و نوشیدنی مجاز نیست
  • محدودیت 4 نفر ممکن است در رستوران ها ، بارها و سایر مراکز غذا و نوشیدنی با هم نشسته باشند
  • تعطیلی کلوپ های استریپ
  • ورزش های گروهی نباید تمرین شود یا به جز تمرین انجام شود
  • مراجعین در ورزش و امکانات تناسب اندام تفریحی ممکن است فقط به مدت 90 دقیقه در این مرکز باشند مگر در مواردی که در یک ورزش فعالیت می کنند