برای ادامه استفاده از ویندزور ، تعطیلات آخر هفته است و همچنان هوای گرم و آفتاب ادامه دارد

خبر

نوعی از هوای گرم غیر فصلی در ویندزور-اسکس و بسیاری از مناطق جنوبی انتاریو ، مردم محلی را وادار کرده است که آخرین ذره آفتاب را قبل از فرا رسیدن زمستان خیس کنند.

از روز دوشنبه ، ویندزور-اسکس در آخر هفته نوجوانان شاهد درجه حرارت با 20 درجه هوا و آفتاب است که این آخر هفته انتظار می رود – پیش بینی غیر معمول برای ماه نوامبر. اما جرالد چنگ ، ​​کارشناس هواشناسی محیط زیست کانادا گفت که نتیجه هوای گرم حاصل از خلیج مکزیک است.

با این وجود رستوران های محلی ، فروشگاه های دوچرخه سواری و کشاورزان به جای سوال کردن ، از این مزایا استفاده می کنند.

“ما آن را دوست داریم ، پاسیو بسته بندی شده است ، [it was] شب گذشته واقعاً شب بخیر با پاسیو. امروز تمام روز شلوغ است و امیدوارم که دوشنبه و سه شنبه ادامه داشته باشد. ”

به گفته مدیر اجرایی Windsor-Essex Bike Kitchen ، لوری نیوتوم که می گوید این “همه شلوغ است” ، همراه با غذا خوردن در بیرون ، به نظر می رسد که مردم هنوز برای ورزش بدنی خود بیرون می روند.

وی روز جمعه به سی بی سی نیوز گفت: “ما شاهد علاقه و اشتیاق مداوم به دوچرخه سواری هستیم.” “مردم سوار می شوند … برای کار ، برای تفریح ​​، برای تفریح ​​، سوار شدن روی دم اسکله ، سوار شدن به سراسر شهر زیرا این شهر بسیار زیباست.”

لوری نیوتون ، مدیر اجرایی Windsor-Essex Bike Kitchen می گوید که آنها هفته گذشته بسیار شلوغ بوده اند زیرا همه برای لذت بردن از هوا در حال بیرون رفتن هستند. (دیل مولنار / CBC)

در آشپزخانه دوچرخه دوچرخه های نوسازی شده به فروش می رسد و کارگاه هایی برگزار می شود که شامل آموزش نحوه بازیابی دوچرخه به جوانان و به مردم محلی نشان می دهد که چگونه می توانند دوچرخه های خود را برای برف و زمستان کوچک کنند.

و همچنین هوا پیش بینی خوبی برای برداشت محلی ، به ویژه برای کشاورزانی است که در حال جمع آوری ذرت هستند.

لئو گیلبوت ، کشاورز شهرستان اسکس گفت: “زمان مناسب برای برداشت ذرت مطمئناً است.” این عالی است ، شما نمی توانید بهتر از برداشت محصول را بخواهید ، این شرایط معامله است ، این همان چیزی است که ما می خواهیم.

اما چنگ می گوید مردم محلی باید از آن لذت ببرند در حالی که ادامه دارد زیرا هفته آینده کاملا متفاوت به نظر می رسد.

جبهه سرد هفته آینده

چنگ به صبح ویندزور CBC گفت که گرچه این گرما برای آخر هفته ادامه خواهد داشت ، یک جبهه سرد که به سه شنبه می رسد دما را کاهش می دهد.

کشاورز شهرستان اسکس ، لئو گیلبو می گوید که هوای مناسب برای برداشت محصولات ذرت خود است. (دیل مولنار / CBC)

بر اساس پیش بینی هفت روزه محیط زیست کانادا ، دما چهارشنبه و 9 درجه پنجشنبه خواهد رسید.

وی گفت: “ما قصد داریم به هنجارهای فصلی بیشتری برگردیم و این باید در حدود 10 درجه روز باشد.” دور.

با وجود این و COVID-19 ، چنگ گفت که او فکر می کند مردم برای بیرون رفتن از خانه باید تلاش فعالی داشته باشند.

وی گفت: “واقعاً این یک استراتژی خوب نیست که بگویید” من پنج ماه آینده در خانه می مانم و زمستان تمام می شود. ” “فکر می کنم وقت آن رسیده است که به این فکر کنیم که چگونه با وجود بعضی اوقات سرد بودن از فضای باز لذت ببریم.”