برنامه آزمایشی جدید پلیس-پرستار با هدف کمک به افراد با چالش مواد مخدر است

خبر

برنامه آزمایشی جدیدی به نام برنامه پرستار و تیم پلیس (NPT) پنجشنبه در ویندزور راه اندازی شد.

هدف این برنامه پاسخگویی مؤثرتر به حوادث غیر اضطراری و مرتبط با مصرف مواد است. همچنین مردم را از سیستم عدالت کیفری و همچنین اتاق های اورژانس بیمارستان دور می کند. افسران پلیس با پرستاران بیمارستان منطقه‌ای ویندزور همراه می‌شوند تا مراقبت‌های فوری و ارجاع به خدمات را به افرادی که نیاز به مداخله دارند قبل از مراجعه به اورژانس ارائه دهند.

جیسون بلر، رئیس پلیس ویندزور، گفت که این برنامه به افسران اجازه می دهد تا از منابع خود به نحو احسن استفاده کنند.

بلیر صبح امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در ستاد پلیس ویندزور گفت: «هدف برنامه NPT ارائه مراقبت فوری و ارتباط افراد نیازمند با خدمات پشتیبانی مناسب است. “شخصا، نمی توانم اغراق کنم که چقدر هیجان زده هستیم تا بار دیگر با بیمارستان منطقه ای ویندزور همکاری کنیم تا در ارائه کمک به جمعیت آسیب پذیرمان کمک کنیم و در عین حال ارائه خدمات کلی را در سراسر جامعه بهبود دهیم.”

دیوید موسیج، رئیس بیمارستان منطقه ای ویندزور، در همین کنفرانس مطبوعاتی سخنرانی می کند.
دیوید موسیج گفت که این برنامه نشان دهنده یک همکاری هیجان انگیز با نیروی پلیس ویندزور است. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

این آزمایشی در 12 می 2023 راه اندازی می شود و به مدت سه ماه اجرا می شود تا از نظر اثربخشی ارزیابی شود. تیم های افسر پرستار روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه بین ساعت 11 صبح تا 23 شب کار خواهند کرد.

مدت طولانی در حال ساخت است

در ژانویه، یک پروژه آزمایشی با هدف کاهش زمان انتظار پلیس در اورژانس آغاز شد. پلیس ویندزور ادعا می کند که خلبان بسیار موفق بوده است. هدف آزمایشی جدید NPT کاهش انگ مرتبط با اختلالات مصرف مواد است.

دیوید موسیج، رئیس بیمارستان منطقه‌ای ویندزور، گفت که این مشارکت می‌تواند قبل از اینکه افراد با مراقبت‌های اورژانسی مواجه شوند، مداخله‌ای را فراهم کند.

او گفت: «اعضای تیم پرستاری و شرکای خدمات پلیس ویندزور با هم همکاری خواهند کرد تا قبل از اینکه کسی به خدمات اورژانسی نیاز داشته باشد، از طریق تماس با این افراد به مقابله با سوء مصرف مواد و حوادث مربوط به سلامت روان کمک کنند.»

موسیج اضافه کرد که این یک خدمات بالینی نیست که تیم آنها به عنوان یک سازمان مراقبت های حاد به طور معمول ارائه می دهد، بلکه هدف آن مداخله با افراد در مواقعی است که به احتمال زیاد با خدمات اورژانس در تماس هستند.

او گفت: «این کار همه ما را ملزم می‌کند تا با هم کار کنیم تا به موقعیت‌هایی که به‌عنوان یک جامعه و، از نظر فنی، به‌عنوان یک ملت در حال حاضر با آن روبرو هستیم، رسیدگی کنیم».

پرستاری که اسکراب پوشیده و جلیقه پلیسی دارد در یک کنفرانس مطبوعاتی با پس زمینه آبی صحبت می کند.
عباس حیدر امیدوار است که این برنامه با کمک به افراد با منابع مورد نیاز به کاهش فشارها بر بخش های اورژانس کمک کند. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

پرستار ثبت نام شده عباس حیدر که در این برنامه کار خواهد کرد، گفت که تیم های NPT فشارها را بر منابع بیمارستانی کاهش خواهند داد.

حیدر گفت: «ما در بسیاری از موارد آن را دیده‌ایم که در حال درمان افرادی هستیم که در غیر این صورت می‌توانستند درمان قبلی یا مداخلاتی داشته باشند که می‌توانست از ورود آنها به اورژانس جلوگیری کند.

“متاسفانه، برای این افراد، آنها در طول عصر یا آخر هفته ها جایی برای رفتن ندارند… ما به این افراد در زمینه سلامت روان و اعتیاد کمک خواهیم کرد.”