برنامه مانع ارتش نجات با همه گیری سازگار می شود

خبر

هر ساله هزاران نفر در خارج از نمایشگاه وسترن آگریپلکس صف می کشند و کیسه های سیب زمینی و هویج را برای یک وعده غذایی در تعطیلات و اسباب بازی ها برمی دارند تا صبح کریسمس را برای کودکان خوشایند کنند.

امسال ، برنامه مانع ارتش نجات بسیار متفاوت به نظر می رسد.

این نیاز هنوز هم وجود دارد ، اما توزیع کالاها تغییر یافته است زیرا نمایشگاه غربی اکنون بخشی از آن به بیمارستان صحرایی تبدیل شده است و صدها داوطلب به دلیل بیماری همه گیر مجبور شده اند در خانه بمانند.

نانسی کر ، نظارت بر توزیع سالانه ، گفت: “این کاملا متفاوت است.” “ما از داشتن 150 داوطلب که به مدت سه هفته کار می کردند به یک تیم اصلی متشکل از 20 تا 25 نفر هر روز رسیدیم. آنها تاکنون 3500 کیسه اسباب بازی بسته بندی کرده اند.”

نانسی کر ، مدیر خدمات اجتماعی و خانوادگی ارتش نجات در لندن ، اونت ، درباره تغییرات برنامه سالانه مانع و اسباب بازی آنها توضیح می دهد. 0:54

به جای صف کشیدن در خارج از Agriplex ، اکنون از خانواده ها خواسته شده که قرارهایی را برای برداشتن مانع خود تعیین کنند.

کر گفت: “این یک وضعیت رانندگی است و در واقع بسیار خوب کار می کند. شما حتی مجبور نیستید از اتومبیل خود پیاده شوید و ما هر پنج دقیقه در حدود 5 خانواده خدمت می کنیم.”

وی گفت ، تاکنون 4500 قرار ملاقات تعیین شده است و ظرفیت حدود 500 مورد دیگر نیز وجود دارد.

به جای کیسه های غذا ، در عوض خانواده ها کمک های کارت هدیه دریافت می کنند.

برای اهدا ، یا تعیین وقت قبلی برای گرفتن کمک مالی برای خانواده خود ، اینجا را کلیک کنید یا با شماره 519-661-1359 تماس بگیرید.