برگزارکنندگان ‘تجمع آزادی’ پس از یک رویداد 200 نفره متهم شدند

خبر

سه زن که “رالی آزادی قانونی” لندن را ترتیب داده اند ، به دلیل میزبانی یک رویداد که از حد تجمع استانی فراتر رفته است ، با اتهاماتی روبرو هستند.

روز یکشنبه ، حدود 200 نفر در تظاهرات در پارک ویکتوریا در اعتراض به اقدامات بهداشت عمومی COVID-19 ، مانند ماسک اجباری و فاصله فیزیکی شرکت کردند و آنها را نقض حقوق خود دانستند.

پلیس لندن می گوید آنها سه سازمان دهنده را قبل از این رویداد شناسایی كرده و به آنها گفته اند كه میزبانی یك راهپیمایی بزرگ قانون بازگشایی انتاریو را نقض می كند و می تواند منجر به اتهام شود.

اعضای پلیس در این تجمع شرکت کردند و تأیید کردند که تعداد شرکت کنندگان از حد تجمع 25 نفر در فضای باز فراتر رفته است.

حدود 200 نفر در روز یکشنبه در اعتراض به اقدامات بهداشت عمومی COVID-19 شرکت کردند و آنها را نقض حقوق خود خواندند. (صوفیا رودریگز / CBC)

اکنون ، این سه زن لندنی ، 36 ، 37 و 44 ساله ، به میزبانی یک اجتماع در فضای باز و شرکت در یک اجتماع در فضای باز بیش از تعداد مجاز افراد متهم شده اند.

پلیس لندن اسامی این زنان را اعلام نکرده است.

این مراسم توسط Sweaty Successful Moms ، یک گروه جامعه برگزار شد. این رالی به عنوان یک مراسم خانوادگی دوستانه معرفی شد.

“برگزارکنندگان” “حقوق و آزادی های ما سلب می شود. ما دیگر آزادی انتخاب نداریم. حاکمیت ما در حال از بین رفتن است. وقت آن است که ظهور کنیم! وقت آن رسیده است که در یک اعتراض دوستانه خانوادگی دور هم جمع شویم و یک انقلاب بهداشتی را آغاز کنیم.” در یک انتشار رسانه ای نوشت.

کریستن ناگل ، پرستار مراقبت ویژه برای نوزادان که در مرکز علوم بهداشتی لندن (LHSC) کار می کند ، یکی از سازمان دهندگان این تجمع و از بنیانگذاران Sweaty Successful Moms است. هنوز مشخص نیست که وی یکی از افرادی است که به اتهامات روبرو شده است.

LHSC روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت در حال تحقیق درباره ناگل است و او در حال حاضر در شیفت کار نمی کند.

در این بیانیه آمده است: “در حالی که ما به دلیل حفظ حریم خصوصی قادر به پرداختن به جزئیات تحقیقات داخلی نیستیم ، لطفاً مطمئن باشید كه این پرستار نمی تواند در حین تحقیقات كه با توجه به پیچیدگی پیش بینی می شود مدتی طول بكشد ، به محل كار خود بازگردد.”

کالج پرستاران انتاریو ، که این حرفه را تنظیم می کند ، همچنین روز چهارشنبه گفت که در حال تحقیق در مورد ناگل است.

قرار است سه زن متهم در 22 فوریه در دادگاه حاضر شوند در صورت محکومیت ، جریمه نقض مقررات استانی بر اساس قانون بازگشایی انتاریو از 10،000 دلار شروع می شود و برای یک میزبان می تواند تا 100،000 $ باشد. این همچنین می تواند به معنای زندان بیش از یک سال باشد.

در مورد فردی ، مشمول بند (ب) ، به جزای نقدی کمتر از 10،000 دلار و نه بیشتر از 100،000 $ و به حبس بیش از یک سال.

از هر کسی که نگران افراد یا مشاغلی است که سفارشات مربوط به COVID-19 را دنبال نمی کنند ، خواسته می شود از طریق ایمیل از طریق آدرس [email protected] به این شهر ایمیل بزنند یا با شماره تلفن 519-661-4660 تماس بگیرند