بندر ویندزور با کمک بودجه فدرال، حمل‌ونقل را به ریلی و آبی تغییر می‌دهد

خبر

سرمایه گذاری زیرساختی دولت فدرال که روز جمعه اعلام شد با هدف کارآمدتر کردن حمل و نقل محموله با استفاده از راه آهن و آبراه به جای جاده است.

عمر الغبرا وزیر حمل و نقل از بودجه 12.5 میلیون دلاری فدرال برای این پروژه 27 میلیون دلاری خبر داد.

الغبرا گفت: «همه ما قبلاً می‌دانستیم که ویندزور در پیوند یکی از مهم‌ترین – اگر نه مهم‌ترین – کریدور تجاری برای کانادا، برای کانادایی‌ها قرار دارد.

و کاری که ما اکنون انجام می دهیم این است که بر روی مزیت استراتژیک ویندزور ایجاد می کنیم.

بندر ویندزور حدود 3.6 میلیون دلار و Essex Terminal Railway/Morterm نزدیک به 10.9 میلیون دلار کمک خواهد کرد.

یک انبار جدید به عنوان بخشی از این پروژه ساخته خواهد شد و همچنین دیوار ساحلی در بندر و یک اسکله جدید برای کشتی ها توسعه خواهد یافت.

زمینی که بلااستفاده است.
در آن سوی آب انبار جدیدی ساخته خواهد شد. (Dale Molnar/CBC)

هدف این است که امکان حمل و نقل بیشتر از مونترال به ویندزور از طریق آب فراهم شود.

“[The ship berth will] تونی دی توماسیس، رئیس و مدیر عامل راه آهن ترمینال اسکس، گفت: فرصت هایی برای ما برای ایجاد ظرفیت در آن طرف و همچنین انبارداری جدید فراهم می کند، که به ما امکان می دهد فعالیت های انتقال بار خود را که در حال حاضر در یکی از انبارهای فعلی ما انجام می شود، انجام دهیم. مورترم.

بنابراین ما یک انبار اختصاصی برای بارگیری خواهیم داشت که به کارآیی و ظرفیت بیشتر و حجم بیشتری از فولاد اجازه می دهد تا جابجا شود.

Transload اصطلاحی برای فرآیند جابجایی کالا از حالت حمل و نقل به دیگری در مسیر رسیدن به مقصد نهایی است.

استیو سالمونز، رئیس و مدیر عامل اداره بندر ویندزور، خاطرنشان کرد که سالانه بیش از یک میلیون کانتینر با کامیون و راه آهن وارد انتاریو می شود.

او گفت: «بسیاری از مردم در این منطقه کانتینرها را می‌آورند، می‌دانید از طریق مونترال با کامیون یا راه‌آهن یا آنها را با کامیون و راه‌آهن به بیرون ارسال می‌کنند زیرا گزینه محلی ندارند.

با این اطلاعیه امروز، من فکر می‌کنم که ما می‌خواهیم جرقه‌ای از هیجان را ایجاد کنیم تا بگوییم صبر کنید، صبر کنید، صبر کنید، ما می‌توانیم این کار را به صورت محلی انجام دهیم.»

“کشیدن تمام قطعات به هم”

همچنین می‌توان در آینده یک بارانداز جدید نیز ساخته شد که می‌تواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

یک کشتی باری
اداره بندر ویندزور، راه‌آهن ترمینال اسکس/مورترم و دولت فدرال امیدوارند کشتی‌های باری بیشتری به زودی از ویندزور عبور کنند. (Dale Molnar/CBC)

با افتتاح پل بین المللی گوردی هاو در چند سال آینده، نماینده ویندزور-تکومسه، ایرک کوسمیرچیک، گفت که این اعلامیه تعهد دیگری به شهر و منطقه است.

او گفت: “شما این سرمایه گذاری های بزرگ را مشاهده می کنید که در حال انجام است و واقعاً همه قطعات را در اینجا جمع می کند تا ویندزور را واقعاً مرکز فعالیت اقتصادی اینجا در منطقه دریاچه های بزرگ باشد.”

“حمل و نقل برای آن کاملاً حیاتی است. ساختن آن یک چیز است، اما باید آن را جابجا کنید.”

در بیانیه خبری دولت آمده است، علاوه بر کاهش ازدحام در جاده‌های این منطقه – به ویژه بزرگراه 401 – تغییر استفاده از قطار باعث کاهش آلودگی نیز می‌شود.

در این بیانیه آمده است: «این پیشرفت‌ها از فرسایش سواحل جلوگیری می‌کند و خطر سیل را به دلیل افزایش سطح آب دریاچه ناشی از تغییرات آب و هوایی کاهش می‌دهد».

ساخت و ساز قرار است در سال 2024 آغاز شود و انتظار می رود بین 20 تا 40 شغل ایجاد شود.