به دنبال آخرین مرگ و میر در Kildare و Tecumseh، اقدامات ایمنی بیشتری را می طلبد

خبر

ساکنان ساوت واکرویل از شهر می خواهند تا اقدامات ایمنی را در تقاطع جاده تکومسه و جاده کیلدر به دنبال یک حادثه مرگبار در آخر هفته عید پاک اجرا کند.

در آخرین حادثه یک خودروی سواری با یک مرد 69 ساله تصادف کرد. یک موتورسوار در آبان ماه گذشته بر اثر برخورد در تقاطع جان باخت و یک زن 72 ساله نیز در سال 2016 بر اثر برخورد و دویدن جان خود را از دست داد.

بر اساس ارقام در طرح جامع Vision Zero شهر در مورد ایمنی جاده، بین سال‌های 2015 تا 2019، 37 کشته یا جراحت عمده در جاده‌های ویندزور رخ داده است.

استفانی میسون که پسرش را در حال عبور از چهارراه به مدرسه می‌برد و برمی‌گردد، می‌گوید: «ما اغلب می‌بینیم که اتومبیل‌ها از رنگ زرد یا قرمز عبور می‌کنند و عجله می‌کنند و زمان زیادی برای عبور ما وجود ندارد.

کیلدر گفت: “من خیلی نگران تقاطع اینجا هستم. من هر روز با بچه هایم از آن عبور می کنم تا آنها را به مدرسه ببرم و آنها را سوار کنم، و متوجه می شوم که زمان کافی برای عبور نیست و ماشین ها خیلی سریع می روند.” ایوی میستویچ ساکن جاده.

بخش 4 کان. مارک مک کنزی گفت 20000 دلار در صندوق بخش دارد که می تواند از آن برای اقدامات آرام سازی ترافیک استفاده کند.

مک کنزی گفت: “به نظر می رسد بسیاری از مسائل بین والدین و واکر رود است. سرعت زیاد در جاده Tecumseh.”

مارک مک‌کنزی، مشاور بخش 4، اقدامات آرام‌سازی ترافیک را که می‌توان در جاده‌های کیلدر و تکومسه اجرا کرد، بررسی خواهد کرد.
بخش 4 کان. مارک مک‌کنزی اقدامات آرام‌سازی ترافیکی را که می‌توان در جاده‌های کیلدر و تکومسه اجرا کرد، بررسی خواهد کرد. (Dale MolnarCBC)

“ما همچنین در گذشته در مورد دوربین های سرعت نه تنها در مسیرهای اصلی خود، بلکه در مناطق مسکونی و به ویژه در اطراف مدارسمان، مناطق ایمنی مدارس ما بحث کرده ایم. اینجاست که من واقعاً مایلم اعمال بیشتری را ببینم.”

مدیر اجرایی عملیات شهر می گوید عابران پیاده 29 ثانیه فرصت دارند تا از جاده تکومسه در کیلدر عبور کنند و دوربین های ویژه در تقاطع می توانند پیام هایی را به سیستم خودکار علائم راهنمایی و رانندگی ارسال کنند تا زمان بندی چراغ ها را بر اساس حجم ترافیک تنظیم کند.

Shawna Boakes گفت که اگر مشخص شود افراد سالمند بیشتری در منطقه وجود دارند، می توان زمان عبور را طوری تنظیم کرد که طولانی تر شود.

او گفت که اقدامات بیشتری که توسط ذینفعان در برنامه اقدام چشم انداز صفر مورد بحث قرار می گیرد، در حدود دو ماه دیگر در گزارشی منتشر خواهد شد.

بوکس می‌گوید: «ایده‌های آن شامل مواردی مانند بررسی زمان‌بندی سیگنال‌های قرمز و کهربایی یا اضافه کردن نوار بازتابنده به تخته‌های پشتی، هر ایده‌ای مانند آن است که می‌تواند اقدامات ایمنی را به یک تقاطع اضافه کند.»

بوآکس طی هفته‌های آتی به‌صورت انفرادی با اعضای شورای شهر ملاقات خواهد کرد تا در مورد اقدامات آرام‌کننده در بخش‌های خود صحبت کنند. مک کنزی روز دوشنبه با او و سایر مدیران دیدار خواهد کرد.