بیمارستان تیمینز جدیدترین بیمارستان در شمال انتاریو است که مرکز آزمایش کووید خود را بسته است

خبر

ما هنوز به طور رسمی در یک بیماری همه گیر هستیم، اما نشانه های بیشتری وجود دارد که COVID-19 در شمال شرقی انتاریو در حال محو شدن است.

آخرین مورد، بسته شدن کلینیک های آزمایش و لغو قوانین پوشش در بیمارستان های بزرگ منطقه است.

پل هاینریش، رئیس مرکز بهداشت منطقه ای North Bay گفت: «کووید به پایان رسیده است.

از نظر فنی ویروس هنوز با ما است، اما واقعاً برای کل سیستم بهداشتی مهم است که به راه خود ادامه دهد.

هاینریش می‌گوید که با گفتن این که زمان آن رسیده است که از کووید عبور کنیم، مردم را شوکه کرده است، اما می‌گوید که فقط نگران این نیست که سیستم بهداشتی در گذشته گیر کرده است و آن‌طور که می‌توانستند به بیماران خدمات ندهد.

او می‌گوید بیمارستان خلیج شمالی یکی از اولین بیمارستان‌هایی بود که کلینیک آزمایش کووید را در ماه مارس تعطیل کرد و آن کارکنان را مجدداً به بخش‌های دیگر اعزام کرد و با حذف برخی محدودیت‌های پوشاندن، مقداری «انسانیت» را بازگرداند.

بیمارستان منطقه Sault همچنین مرکز ارزیابی خود را در ماه مارس تعطیل کرد و در روز جمعه، بیمارستان تیمینس و ناحیه نیز همین کار را انجام خواهد داد.

یک کامیون از یک ساختمان بزرگ با علامت
کلینیک تست کووید در بیمارستان تیمینز در ماه‌های اخیر همچنان شلوغ بود، از جمله شیوع بیماری در خانه‌های سالمندان محلی، اما نسبت به 300 سواب در روز که در اوج همه‌گیری انجام می‌دادند، بسیار کاهش یافت. (اریک وایت/سی بی سی)

تارا میلر، یک پرستار ثبت نام شده که در سه سال گذشته در مرکز ارزیابی تیمینز کار کرده است، می‌گوید در چند ماه گذشته هنوز افراد «آسیب‌پذیر» را آزمایش می‌کردند که واجد شرایط درمان ضد ویروسی هستند و همچنین با شیوع‌های کوچک مقابله می‌کردند. در خانه های سالمندان

او گفت: “این بالا و پایین است. قطعا اعداد کمتر است.”

من ناراحت نخواهم شد که در اینجا را ببندم و مجبور نباشم به این ساختمان برگردم.

میلر به یاد می‌آورد که در روزهای اولیه تنها افرادی که مورد آزمایش قرار می‌گرفتند، در کنفرانس معدنی Prospectors and Developers در تورنتو در مارس 2020 شرکت کرده بودند، اما به زودی به بیش از 330 سواب در روز “شکوفه” پیدا کرد.

یکی از قوی‌ترین خاطرات او مربوط به خانواده‌هایی است که «ساعت‌ها» در سرما منتظر آزمایش کووید بودند.

زنی با لباس محافظ سفید، سوابی را به سمت ماشین گرفته است
رئیس بیمارستان North Bay می‌گوید که سیستم مراقبت‌های بهداشتی باید بیشتر پروتکل‌های COVID-19 را کنار بگذارد و کارکنان را به مناطق دیگری که بیماران به آنها نیاز دارند بازگرداند. (اریک وایت/سی بی سی)

او گفت: “ما مدت زیادی منتظر این بودیم و امیدوار بودیم که این مدت طولانی باز نشود. در ابتدا چیزی که تنها چند ماه برای ارائه آزمایش بود، اکنون به بیش از سه سال تبدیل شد.”

تست کووید همچنان از طریق بخش اورژانس بیمارستان تیمینز در دسترس خواهد بود.

مرکز ارزیابی در بیمارستان سادبری هنوز فعال است، اما Health Sciences North به بیمارستان‌های دیگر منطقه پیوسته است، اما در رفع قوانین ماسک به بیمارستان‌های دیگر ملحق شده است، و اکنون فقط نیاز به پوشاندن صورت در مناطق خاص بیمار دارد.