بیمارستان منطقه ای ویندزور 13.3 میلیون دلار برای COVID-19 هزینه كرده است

خبر

در شش ماه اول همه گیری ، بیمارستان منطقه ای ویندزور می گوید 13.3 میلیون دلار بدهی مربوط به COVID-19 جمع کرده است.

در جلسه ماهانه هیئت مدیره بیمارستان عصر پنجشنبه ، مقامات گفتند که – تاکنون – دولت استان هزینه های مارس و آوریل را به آنها بازپرداخت کرده است.

به گفته دیوید موزیج ، رئیس بیمارستان منطقه ای ویندزور (WRH) ، اکنون تا ماه جولای بازپرداخت می شود و انتظار می رود در مجموع 8 میلیون دلار پس بگیرند.

“[It’s] خبرهای خوب ، آنها آنها را پیگیری کردند … من اطمینان داشتم که آنها این کار را انجام می دهند و آنها این کار را انجام دادند و آنها متعهد به انجام این کار هستند “، موزیج گفت ، با اضافه کردن این 5 تا 6 میلیون دلار معافیت برای آنها ایجاد می شود هزینه های COVID-19.

اما آنها تنها بیمارستان نیستند كه جبران می شوند.

نخست وزیر انتاریو ، داگ فورد ، بودجه سال 2020 استان را روز پنجشنبه اعلام کرد ، که نشان می دهد دولت امسال 2.5 میلیارد دلار بیشتر در بخش بیمارستان هزینه می کند تا به مبارزه با بیماری همه گیر کمک کند. همچنین در بودجه امروز 572 میلیون دلار اضافی برای هزینه های انجام شده در بحران سلامت اختصاص داده شده است.

بطور محلی ، بودجه دریافت شده همچنین به حفظ بیمارستان صحرایی COVID-19 که از کالج سنت کلیر اداره می شود ، کمک خواهد کرد.

“ما باید به مراقبت از بیماران ادامه دهیم ، بنابراین این رویکردی است که ما در تمام مدت انجام دادیم ، ما حتی اگر هزینه ای هم برای ما جبران نشده باشد ، هنوز این کار را خواهیم کرد … ما هنوز هم آنچه را که انجام می دهیم انجام خواهیم داد … ما گفتیم که بر بیماران تمرکز کنید ، بر جامعه ای تمرکز کنید که بعداً نگران مسائل پول خواهیم بود “.

بیمارستان صحرایی “بسیار مهم”

مسیج گفت که بودجه بیمارستان صحرایی 30 تخت را تا 31 مارس 2021 تأمین می کند ، که “بسیار مهم است”.

اریکا ویتاله ، مدیر عفونت ، پیشگیری و کنترل WRH گفت که بیمارستان صحرایی به آنها امکان می دهد فضایی را برای افراد تحت مراقبت های طولانی مدت یا منازل بازنشستگی “با خطر بالا” که شیوع دارند فراهم کنند.

بودجه بیمارستان صحرایی St. Clair College SportsPlex تا 31 مارس 2021 توسط دولت استانی تأمین می شود. (ارائه شده توسط بیمارستان منطقه ای ویندزور)

وی گفت: “موارد خاصی وجود دارد که در صورت ابتلا به COVD به عنوان پرخطر معرفی شده ایم.” “آنها در همكاری با ساكنان خود مشكل خواهند داشت ، ممكن است اتاقهای خصوصی در دسترس نباشند یا ممكن است فضای اشتراك زیادی داشته باشد كه نمی توانند از آنها استفاده كنند ، بنابراین من فکر می كنم كه این گزینه را به عنوان گزینه عالی ارائه می دهیم.”

به گفته موزیج ، برای شش ماه بهره برداری از بیمارستان صحرایی با 30 بیمار 7 میلیون دلار یا 1300 دلار در روز هزینه دارد.

مسیج درباره بیمارستان صحرایی گفت: “بدون آن ، ما به دردسر می افتیم.” “تضمین این بودجه … راحتی را فراهم می کند که نگران آن نیستید.”

وی گفت ، صرف نظر از این ، بیمارستان آماده است تا آنچه را که برای ایمن سازی جامعه لازم است انجام دهد.

“حتی اگر دولت بودجه نداشته باشد ، می توانیم بگوییم ، ما این کار را انجام خواهیم داد [and] بعداً دوباره نگران آن باشید “.