تایلر مک مایکل که جسدش را در نزدیکی دورچستر در ایالت انتاریو پیدا کردند به خاطر خنده و روحیه‌اش به یاد می‌آورند.

خبر

پس از چهار سال جست و جو، خانواده مک مایکل اکنون می دانند چه بر سر پسرشان آمده است.

پلیس فردی را که در ماه فوریه جسد در ساحل رودخانه تیمز در نزدیکی دورچستر، انترنتی پیدا شد، به نام تایلر مک مایکل شناسایی کرده است.

به گفته پلیس، بازی نادرست در مرگ او مشکوک نیست.

تایلر 20 ساله بود که در ماه مه 2019 ناپدید شد و باعث شد خانواده و سایر اعضای جامعه به جستجوی طولانی مدت بپردازند.

آنتونی مک مایکل، پدر تایلر، گفت: “او این خنده را داشت. خنده‌اش مسری بود. او بسیار شوخ بود، می‌توانست با بازگشتی در همان لحظه که دو طرف شما را از هم جدا کند.” در هنوز

ما از فوریه می دانیم که آنها در حال انجام آزمایش DNA بر روی برخی از بقایای بدن هستند، اما مطمئن نبودیم.

مک مایکل به سی‌بی‌سی نیوز گفت که پسرش به‌عنوان فردی نرم‌الحساب، اما اغلب سرشار از زندگی که عمیقاً به خانواده و دوستانش اهمیت می‌دهد، در خاطر خواهند ماند.

تایلر آخرین بار در 24 مه 2019 در منطقه کمیسیونر جاده شرق و جاده ولینگتون در نزدیکی بیمارستان ویکتوریا دیده شد.

تایلر سابقه مبارزه با مشکلات سلامت روان و اعتیاد داشت، چالش هایی که به گفته آنتونی به نظر می رسید قبل از ناپدید شدن او بهتر می شد.

در سالگرد ناپدید شدن وی در سال 2022، پلیس لندن بیانیه ای را منتشر کرد تا دوباره بر این واقعیت تأکید کند که هنوز به دنبال او هستند.

برای ماه‌ها پس از ناپدید شدن پسرش، آنتونی گفت که مرتباً از خانه‌اش در بلنهایم به لندن می‌رود تا او را جستجو کند. با گذشت زمان او، همسرش و سایر اعضای خانواده شبکه‌ای از حمایت ایجاد کردند و در پاسخ جامعه محلی آرامش یافتند.

راشل مک مایکل، ناتنی تایلر، می گوید: “آنها در این راه بسیار سخاوتمند و دلگرم کننده بوده اند. اگر کاری لازم بود انجام دهیم، همیشه یک نفر داوطلب کمک بود.”

در سال 2020، یک سال پس از ناپدید شدن تایلر، مردم در سرتاسر لندن به درخواست آنتونی و ریچل و کریستا مولهولند، مادر تایلر، چراغ های ایوان خود را یک شبه روشن گذاشتند تا به عنوان یک حرکت نمادین حمایت کنند و راه خانه را برای پسرشان روشن کنند.

راشل گفت: “وقتی شب ها در رختخواب دراز می کشید، همدیگر را در آغوش می گیرید، و چهار سال گریه می کنید واقعاً سخت است، زیرا نمی دانید او در حال عذاب است یا خیر.” فقط دانستن اینکه او پیدا شده است و مدت زیادی است که می گذرد به این معنی است که او در تمام این سال ها عذاب ندیده است.»

آنتونی مک مایکل در کودکی تایلر را در آغوش گرفته است.  این عکس در گروه فیس بوک Find Tyler (Ty) Sidney McMichael منتشر شده است، جایی که آنتونی و همسرش ریچل تصاویر و مقالاتی را در مورد جستجو به اشتراک گذاشته اند.
آنتونی مک مایکل در کودکی تایلر را در آغوش گرفته است. این عکس در گروه فیس بوک Find Tyler (Ty) Sidney McMichael منتشر شده است، جایی که آنتونی و همسرش ریچل تصاویر و مقالاتی را در مورد جستجو به اشتراک گذاشته اند. (یافتن تایلر (تای) سیدنی مک مایکل/فیس بوک)

وکالت ادامه خواهد داشت

در طول جستجوی تایلر، شبکه پشتیبانی و جامعه آنلاینی که مک مایکل ها ایجاد کردند، از جمله صفحه فیس بوک به نام «تایلر (تای) سیدنی مک مایکل» را پیدا کنید، به چیزی بزرگتر از حد انتظار تبدیل شد.

این مکان تبدیل به فضایی برای حمایت و پشتیبانی برای همه شد، به ویژه برای کسانی که با واقعیت دردناک داشتن یک عزیز از دست رفته سر و کار دارند.

این کار چیزی است که خانواده قصد دارد ادامه دهد.

آنتونی گفت: «حتی اگر فقط نصیحت یا گوش بودن باشد، مردم باید صحبت کنند و این همیشه بخشی از زندگی من در حال حاضر خواهد بود، زیرا می دانم چگونه است.»

ریچل گفت: «من می‌خواهم چیزی را تنظیم کنم که به والدین در منطقه کمک کند تا با اطلاعات افرادی که می‌توانند با آنها تماس بگیرند و کارهایی که می‌توانند در این مواقع انجام دهند، در تماس باشند.

در کوتاه مدت، توصیه آنها این است که به عزیزانی که در حال مبارزه هستند مراقبت بیشتری داشته باشید.

آنتونی گفت: “او (تایلر) با سلامت روان و اعتیاد مبارزه کرد. به راحتی می توان با خود فکر کرد که آنها در نقطه پایینی قرار دارند و از آن عبور خواهند کرد.” “هرگز از سلامت روان راضی نباشید.”

تایلر مک مایکل در روزی که پدرش آنتونی با همسر دومش ازدواج کرد.
تایلر مک مایکل در روزی که پدرش آنتونی با همسر دومش ازدواج کرد. (یافتن تایلر (تای) سیدنی مک مایکل/فیس بوک)

راه سوگواری

آنها می گویند اگرچه درد آشکار است، اما مک مایکل ها واقعاً شروع به سوگواری برای از دست دادن پسرشان نمی کنند تا زمانی که او آرام بگیرد.

خانواده در حال برنامه ریزی یک تشییع جنازه کوچک هستند و پیش بینی می کنند که با حمایت هایی که در گذشته دریافت کرده اند، یک مراسم عمومی می تواند بیش از توان آنها باشد.

انجمن کمک به کودکان که برای مدتی از تایلر مراقبت می کرد، پذیرفته است که بخشی از هزینه های خاکسپاری را بپردازد.

او گفت: «فکر می‌کنم او آن (یک تشییع جنازه کوچک) را دوست داشت.

قبل از تشییع جنازه، خانواده مک مایکل قصد دارند از محلی که بقایای تایلر در آن پیدا شده است بازدید کنند و به آنها ادای احترام کنند. پس از رسیدن به آنجا، آنها امیدوارند که در مورد امکان برگزاری مراسم شب زنده داری سالانه در محل به یاد پسرشان فکر کنند.

راشل گفت: “در نهایت، ما دوباره او را خواهیم دید و او رنج نخواهد برد و این به ما امید می دهد.”