تصاویری از New Horizons درخشش ضعیفی از نور مرئی را که در جهان نفوذ می کند- اخبار فناوری ، Firstpost ثبت می کنند

خبر

محققان با استفاده از تصاویر کاوشگر فضایی دور افق جدید ناسا برای یافتن درخشش بسیار ضعیفی از نور مرئی که در جهان نفوذ کرده است. با توجه به الف گزارش در CBC، ستاره شناس تاد لاور ، که با آزمایشگاه ملی نجوم مادون قرمز نوری بنیاد ملی علوم (NOIRLab) است ، تصاویر گرفته شده توسط این کاوشگر را مطالعه کرد ، به ویژه برای زمینه های دید که شامل ستاره ها و کهکشان ها نیست ، به منظور اندازه گیری میزان تاریکی فضا بود

گزارش ذکر شده است تعامل او با کویرک ها و کوارک ها میزبان باب مک دونالد ، جایی که وی گفت که آنها کمی نور بیشتری پیدا کردند که فکر می کردند آنجاست یا باید آنجا باشد.

به گفته وی ، درخشش بسیار ضعیفی وجود دارد که بیش از آن است که آنها می توانند از منابع شناخته شده مانند ستاره ها ، کهکشان ها یا غبار بین ستاره ای توضیح دهند.

وی اظهار داشت: “بنابراین این یک جز component کوچک از جهان است که ما کشف کرده ایم.”

مطالعه ای که توسط لاور و همکارانش انجام شده است ، بنابراین آنها می توانند به طور سیستماتیک تمام منابع نوری را که ممکن است وجود داشته باشد ، از بین ببرند تا سعی کنند منبع درخشش ضعیف را درک کنند.

  تصاویری از New Horizons درخششی کم نور از نور مرئی که در جهان نفوذ می کند را به دست می آورند

هابل نوری را از یک کهکشان ساطع می کند. تصویر: ESA / هابل / NASA / D Rosario و دیگران

پس از پرواز پلوتو نیوهورایزون در سال 2015 ، آن را از قسمت خارج منظومه شمسی ادامه داد و در حال حاضر در لبه کمربند کویپر در آستانه خروج از منظومه شمسی است. این تنها پنجمین کار ساخت بشر است که قادر به انجام آن است.

در حالی که منظومه شمسی داخلی پر از ذرات گرد و غبار است که نور خورشید را منعکس می کند ، در حال حاضر New Horizons در حال گشت زدن در محلی است که فراتر از آلودگی نوری ناشی از تابش نور خورشید از گرد و غبار و آوار است. بنابراین باید بتواند تاریکی فضا را به وضوح ببیند. در حالی که تیم دانشمندان تمام منابع احتمالی را از بین بردند ، آنها هنوز توضیح خوبی در مورد اینکه منبع نور می تواند باشد ندارند. به گفته لاور ، یک احتمال وجود ستاره های سرکش در فضای بین کهکشانی است که خیلی کم نور هستند و نمی توانند به عنوان نقاط نور دیده شوند.

لائور اضافه کرد که چند حدس و گمان وحشی وجود دارد ، از جمله یکی که مربوط به فعل و انفعالات بین ذرات هنوز فرضی “ماده تاریک” عجیب و غریب است.

این مطالعه برای چاپ در سال پذیرفته شده است مجله نجومی.