تعطیلات روز ویکتوریا اینجاست. این همان چیزی است که در ویندزور باز و بسته است

خبر

نشانه مطمئنی مبنی بر اینکه تابستان نزدیک است، روز ویکتوریا اینجاست. این چیزی است که در آخر هفته طولانی در اطراف ویندزور و شهرستان اسکس باز است.

خدمات مشتری و ساکنین

مرکز تماس با مشتریان 311 شهر ویندزور در روز دوشنبه، 22 می بسته خواهد شد، اما در روز سه شنبه، 23 می از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر بازگشایی خواهد شد.

مرکز تماس 211 شهر در روز دوشنبه تعطیل 24 ساعته باز خواهد بود.

روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه جمع‌آوری زباله‌های مسکونی انجام نمی‌شود، بنابراین جمع‌آوری زباله‌های مسکونی، زباله‌های حیاط و بازیافت با یک روز تاخیر انجام می‌شود. بازرگانی شبانه، لودر جلویی و جمع آوری بازیافت هفتگی تاخیر ندارند. برای اطلاعات بیشتر با شماره 311 تماس بگیرید.

انبارهای زباله های شیمیایی خانگی در خیابان مرکزی و جاده خدمات شمالی روز دوشنبه 22 اردیبهشت تعطیل است.

مرکز کمک بی خانمان ها و مسکن در 400 Wyandotte Street East (Water World) دوشنبه، 22 مه از ساعت 8:30 صبح تا 6 بعد از ظهر ساعات کاری منظم باز خواهد بود. با شماره 519-253-3806 تماس بگیرید.

دفاتر پرداخت بلیت شهرداری در روز دوشنبه تعطیل خواهند بود، اما پرداخت بلیط همچنان به صورت آنلاین در CityWindsor.ca قابل انجام است.

مراکز اجتماعی و تفریحی

مراکز و سالن‌های اجتماعی در روز دوشنبه، 22 مه، بسته خواهند بود، به استثنای هر رویداد یا رویدادی که از قبل رزرو شده است. استخرهای سرپوشیده و مراکز تناسب اندام در مرکز WFCU و مجتمع اجتماعی جینو و لیز مارکوس در 22 می بسته خواهند شد.

مرکز بین المللی آبزیان و تمرینات ویندزور دوشنبه 22 می از ظهر تا 4 بعد از ظهر باز خواهد بود.
پارک آبی Adventure Bay Family از ظهر تا 4 بعد از ظهر دوشنبه 22 می باز خواهد بود.

تمامی مکان‌های کتابخانه عمومی ویندزور در روز دوشنبه بسته خواهد بود و شعبه‌ها در روز سه‌شنبه، 23 می، به ساعات تابستانی تغییر خواهند کرد.

موزه Chimczuk و خانه کودک فرانسوا در روز دوشنبه، 22 مه، مطابق با ساعات کاری خود تعطیل خواهند بود.

ترانزیت

اتوبوس‌های ترانزیت ویندزور در روز دوشنبه 22 مه در برنامه یکشنبه/تعطیلات فعالیت خواهند کرد.

خريد كردن

مرکز خرید دوونشایر دوشنبه 22 می از ساعت 11 صبح تا 6 بعدازظهر و مرکز خرید تکومسه از ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر باز خواهند بود.