تلفن بی صدا در جنگل انتاریو، گردشگران غمگین را دعوت می کند تا با عزیزان از دست رفته صحبت کنند

خبر

بازدیدکنندگانی که در منطقه حفاظت شده رودخانه Ausable River Cut قدم می زنند، ممکن است از دیدن یک باجه تلفن چوبی در کنار یکی از مسیرهای جنگلی در وسط جنگل شگفت زده شوند. آنها ممکن است حتی بیشتر از این که گیرنده تلفن دکمه لمسی مشکی را بردارند و سکوت را بشنوند شگفت زده شوند.

این یک تلفن بادی است که در اوایل آوریل توسط گروه حفاظت داوطلبانه Lambton Shores Nature Trails نصب شد. یک لوح از بازدیدکنندگانی که با از دست دادن یکی از عزیزانشان سروکار دارند دعوت می کند تا گیرنده را بردارند و با کسانی که دلشان تنگ شده صحبت کنند.

راس اتکینسون، داوطلب Trails، گفت که گروه او از مقاله ای در مورد تلفن های بادی نصب شده در امتداد مسیری در شرق کانادا الهام گرفته است.

اتکینسون گفت: “ما عاشق این ایده شدیم. و به عنوان هیئت مدیره، تصمیم گرفتیم که این کار را برای جامعه خود انجام دهیم.”

“ما فواید حضور در طبیعت را می دانیم. بخشی از ابتکار گروه ما این است که طبیعت را برای اکتشاف مردم باز کنیم. این فقط به مردم فرصت دیگری می دهد تا وارد طبیعت شوند، در این مورد برای اهداف سوگواری.”

عضو هیئت مدیره Lambton Shores Nature Trails، Ed Hunter، سمت چپ، و رئیس عملیات راس اتکینسون در نزدیکی درختان منطقه حفاظت شده ایستاده اند.
عضو هیئت مدیره Lambton Shores Nature Trails، Ed Hunter، سمت چپ، و رئیس عملیات راس اتکینسون در آوردن تلفن بادی به منطقه حفاظت شده مشارکت داشتند. (راس اتکینسون)

اولین تلفن بادی در سال 2010 در ژاپن ایجاد شد، زمانی که طراح باغ، ایتارو ساساکی، تلفنی ساخت تا به او کمک کند تا با مرگ پسر عمویش کنار بیاید. ماکت‌ها در سرتاسر جهان به‌عنوان راهی برای افرادی که با فقدان مواجه می‌شوند، به وجود آمدند تا مکالمه‌ای یک طرفه با عزیزان متوفی داشته باشند. وب سایت mywindphone.com نقشه ای از مکان های تلفن های باد در سراسر جهان ارائه می دهد.

Nathan Schoelier، سرپرست و مدیر زمین های منطقه حفاظت شده Ausable، گفت که پیشنهاد گروه داوطلب اتکینسون با کاربری های فعلی جنگل مطابقت دارد.

Schoelier گفت: “گروه های مختلفی وجود دارند که از مسیرهای ما برای پیاده روی غمگین و غیره استفاده می کنند.” بنابراین اگرچه تلفن بادی برای من منحصر به فرد و جدید بود، اما فرصت هایی وجود دارد که گروه های مختلف از مناطق حفاظت شده خود برای عزاداری گروهی و منافع جامعه استفاده می کنند.

گوش کن | آلیسون دورو، مجری برنامه Afternoon Drive با راس اتکینسون در مورد یک تلفن بادی در منطقه حفاظت شده Ausable River Cut صحبت کرد:

بعد از ظهر رانندگی کنید7:40تلفن بادی راهپیمایان را به یاد عزیزان دعوت می کند

در امتداد مسیرهای منطقه حفاظت شده Ausable River Cut، یک ویژگی جدید پیدا خواهید کرد: تلفن مشکی و دیواری. اما اگر گوشی را بردارید، صدای شماره گیری وجود ندارد. میزبان آلیسون دورو برای کسب اطلاعات بیشتر با راس اتکینسون، داوطلبی که به نصب تلفن بادی کمک کرد، صحبت کرد.

محیط طبیعی فضایی برای سوگواری می دهد

داوطلبان با منطقه حفاظت شده هماهنگ شدند تا مکانی را برای حفظ حریم خصوصی در میان درختان انتخاب کنند که برای افراد مسن یا افراد دارای تحرک محدود قابل دسترسی باشد. کیوسک تلفن چوبی و نیمکت که توسط داوطلب لی مین ساخته شد، از مواد بازیافتی ساخته شده بود.

اتکینسون گفت که تنها هزینه، سفارش تلفن دیواری از آمازون است. این گروه در صورتی که یک تلفن با شماره گیری چرخشی باعث سردرگمی نسل های جوان شود، مدل دکمه ای را انتخاب کردند.

تلفن مشکی روی تخته ای در جنگل نصب شده است.
یک تلفن جلویی در منطقه حفاظت شده Ausable River Cut به مردم امکان می دهد با عزیزانی که فوت کرده اند صحبت کنند. (تامین شده توسط منطقه حفاظت شده رودخانه قابل مصرف)

کری آرنولد، استادیار تناتولوژی در کالج کینگ، گفت تلفن‌های بادی در یک محیط طبیعی به افراد فضا و وسیله‌ای برای کنار آمدن با غم و اندوه می‌دهند.

اتکینسون گفت: “من فکر می کنم وقتی مردم در طبیعت هستند، طبیعت فضایی را برای آن در نظر می گیرد. یک زمینه، یک عنصر دگرگون کننده وجود دارد.”

آرنولد افزود: «خود داشتن جایی برای رفتن برای غمگین شدن، داشتن مکانی برای رفتن و صحبت کردن، حفظ نوعی ارتباط با متوفی – برای برخی افراد، نه همه مردم، اما برخی – می تواند واقعاً در شفا سازگار باشد.» .

هم شولیر و هم اتکینسون گفتند که از زمانی که در اوایل این ماه نصب شد، بازخورد مثبتی در مورد تلفن بادی در رسانه های اجتماعی دریافت کرده اند. اگرچه اتکینسون گفت که آنها انتخاب نکرده اند که یک کتاب مهمان را برای بازدیدکنندگان وارد کنند، اما اتکینسون گفت که راه های دیگری برای نظارت بر استفاده از تلفن وجود دارد، مانند یک مسیر فرسوده به باجه تلفن.

“من فکر می کنم این فرصتی است برای بیرون رفتن در یک مکان خصوصی و گفتگو، خواه این چیزی باشد که می خواستید به کسی بگویید که قبل از مرگ او را دوست داشتید و فرصتی نداشتید، یا اگر این چیزی باشد که شما اتکینسون می‌گوید که می‌خواهید آن‌ها را در مورد آنچه در حال حاضر در زندگی شما اتفاق می‌افتد به‌روزرسانی کنید.

“اگر حتی یک نفر از آن استفاده کند، خوب است.”

پلاک روی غرفه تلفن باد در منطقه حفاظت شده رودخانه Ausable River Cut نوشته شده است: اگرچه من تو را گم کرده ام، می توانم صدایت را در پژواک های بی صدا غیبتت بشنوم.  تو از میان خش خش برگ ها، سوت باد و شاخه های خمیده با من صحبت می کنی.  اگرچه تو را از دست داده ام، اما تو را اینجا در این زیارتگاه درختان در حریم طبیعت احساس می کنم.  این تلفن بادی برای همه کسانی است که غمگین هستند.  شما خوش آمدید برای یافتن آرامش در اینجا.  لطفا از آن برای ارتباط با کسانی که از دست داده اید استفاده کنید.  تا آرامش خاطرشان را احساس کنم.  باشد که صدای آنها را در باد بشنوی.  انشالله با ضررهایت راحت باش
پلاک روی غرفه تلفن باد در منطقه حفاظت شده رودخانه Ausable Cut. (راس اتکینسون)