توسعه مجدد املاک آسیاب قدیمی می تواند شهر شمالی انتاریو را متحول کند

خبر

برنامه های بزرگی برای یک زمین خالی بزرگ در وسط یک شهر شمالی انتاریو وجود دارد.

بیش از 20 سال از تعطیلی کارخانه کاغذ در استورجون فالز می گذرد و این موضوع باعث شده است که آیا این کارخانه به شهر ارواح تبدیل شود یا خیر.

اما از زمانی که بزرگترین کارفرمایش تعطیل شد، یکی از معدود شهرهای شمال بوده است که در حال رشد است، و تبدیل به یک اتاق خواب برای سادبری و خلیج شمالی شده است و توسعه تجاری و مسکونی زیادی را به خود جلب کرده است.

با این حال، در سایت 11 هکتاری در وسط شهر که زمانی آسیاب در آن قرار داشت، بین بزرگراه 17 و رودخانه استورجن، تنها چیزی که در حال رشد است، برس اسکراب است.

پس از سال ها مذاکره، شهرداری West Nipissing این زمین را از شرکت کاغذ Weyerhaeuser در سال 2020 به قیمت 156000 دلار خریداری کرد.

این هفته، شورا برنامه‌هایی را برای تبدیل آن به منطقه‌ای در کنار رودخانه با یک پارک عمومی بزرگ، شبکه مسیرهای پیاده‌روی، فروشگاه‌ها و مسکن جدید برای همه از خانواده‌های جوان گرفته تا سالمندان دید.

مشاور میشل بلوم به شورا گفت که توسعه مجدد “فرصتی برای یک قدم رو به جلو و نمونه ای برای تغییر است.”

عکس هوایی سیاه و سفید که یک کارخانه کاغذ صنعتی را در کنار رودخانه ای نشان می دهد که توسط خانه ها و خیابان های مسکونی احاطه شده است.
کارخانه کاغذ در Sturgeon Falls که در دهه 1950 در اینجا نشان داده شد، زمانی که توسط Abitibi اداره می شد، کارفرمای اصلی شهر بود تا اینکه در سال 2002 توسط شرکت Weyerhaeuser بسته شد. (انجمن تاریخی نیپیسینگ غربی)

او گفت: «برای ما واضح بود که این سایت نمادی از تاریخ برای جامعه است، اما همچنین فرصتی برای شروعی جدید است.

“واقعاً تلاش برای ایجاد یک توسعه دروازه. نه فقط برای اینکه مردم در بزرگراه 17 توقف کنند، بلکه واقعاً به سایت کشیده شوند و از سایت لذت ببرند.”

همکار او، پل هیکس، توصیه کرد که West Nipissing با آنچه که او آن را “توسعه دهنده اصلی” می نامد، شریک شود، یک شرکت خصوصی که می تواند تمام مناطق مختلف ملک را برنامه ریزی، طراحی و بسازد، اما گفت شهرداری می تواند تصمیم بگیرد که بر این پروژه نظارت کند. خود

او همچنین به شورا گفت که قبل از اینکه بیل ها در زمین بروند، باید بودجه دولتی تزریق شود.

هیکس گفت: «با توجه به وسعت بازار املاک و مستغلات استورجون فالز و چالش‌های توسعه مجدد یک سایت آلوده مانند این، به احتمال زیاد به اشکالی از بودجه عمومی برای ایجاد امکان توسعه مجدد نیاز است.» وی افزود که حتی در مراکز بزرگ‌تری مانند تورنتو یا اتاوا، یک شهر یا توسعه دهنده خصوصی برای این نوع “عملیات پاکسازی بزرگ” به کمک دولت نیاز دارد.

یک حصار زنجیره ای دور یک قطعه زمین خالی با علف های بلند، درخت توس و چند سطل فلزی می چرخد.
املاک سابق آسیاب نزدیک به دو دهه است که در میان آبشار استورجون خالی مانده است، که توسط یک حصار زنجیره ای احاطه شده است. (اریک وایت/سی بی سی)

شورای وست نیپیسینگ و کارکنان حاضر در این جلسه چیزی برای گفتن در مورد این طرح نداشتند، اما آشکارا از پتانسیل آن هیجان زده بودند.

کان گفت: “بسیار چشمگیر و زیبا بود که ببینم در آنجا چه کاری می توان با ملک انجام داد.” کریس ریوارد.

استفان پولین، مدیر توسعه اقتصادی و خدمات اجتماعی گفت: «بدیهی است که کارهای زیادی در این گزارش انجام شده است، اما اکنون باید کارهای بیشتری انجام شود.