تیزر بازی Tomb Raider Reloaded جزئیات را فاش می کند و تایید می کند که در سال 2021 راه اندازی خواهد شد- اخبار فناوری ، Firstpost

خبر

توسعه دهنده بازی Square Enix اخیراً فاش کرده است که بازی بعدی در Tomb Raider حق رای دادن خواهد بود Tomb Raider Reloaded. آنها به توییتر رفتند تا یک پوستر کوتاه تیزر متحرک را به اشتراک بگذارند ، همراه با عنوان ، لارا در سال 2021 به تلفن همراه منفجر می شود! TombRaider Reloaded یک بازی رایگان اکشن است که توسط Emerald City Games ساخته شده و توسط Square Enix London Mobile منتشر شده است ، برای اخبار بیشتر با ما همراه باشید. “

  تیزر بازی Tomb Raider Reloaded جزئیات را فاش می کند و تایید می کند که در سال 2021 عرضه خواهد شد

تام رایدر

مطابق با گزارشی توسط جیب-پرز، از آنجا که این بازی به عنوان “یک بازی اکشن اکشن” توصیف می شود ، به این معنی است که مانند دونده بی پایان نخواهد بود Lara Croft: Relic Run یا گیج کننده لارا کرافت برو که در حال حاضر در Android و iOS موجود است.

این تریلر ، برخی از دشمنانی را که لارا کرافت با آنها روبرو خواهد شد ، برجسته می کند ، که شامل عنکبوت های غول پیکر ، گرگ ، دایناسورها و هیولاهای سنگی است.

مطابق با گزارشی توسط CBR، آخرین بازی Tomb Raider منتشر شد Shadow of the Tomb Raider در سال 2018 ، که دنباله ای برای سال 2015 بود Rise of the Tomb Raider و Tomb Raider 2013. بازی به دنبال قهرمان اصلی لارا در تلاش است تا شهر باستانی پایتیتی را پیدا کند قبل از اینکه جهان توسط آخرالزمان مایان نابود شود.

طبق گزارش توسط 101، از آنجا که این یک بازی تلفن همراه است ، گرافیک ها کارتونی تر و کودکانه تر از کنسول های معمولی هستند. این گزارش اضافه می کند که مطمئناً تله های کلاسیک درون مقبره ها وجود خواهد داشت به عنوان معمای چالش برانگیزی که گیمر باید آنها را حل کند. در مورد اینکه او به دنبال چه چیزی است ، این تریلر به طور خلاصه دیسک های طلایی را نشان می دهد که می تواند همان چیزی باشد که او به دنبال آن است.