جامعه قایقرانی انتاریو با نگرانی در انتظار گزارش OPP در مورد مرگ ملوان است

خبر

جامعه قایقرانی انتاریو با نگرانی در انتظار بررسی پلیس استان انتاریو (OPP) است که قرار است ماه آینده در مورد شرایط مرگ رجینالد فیشر ، دریانورد 78 ساله ای که در اواخر سپتامبر در دریاچه اری مفقود شد ، بررسی کند.

از زمان ناپدید شدن فیشر ، تعدادی از مردم پا پیش گذاشته و ادعا كردند كه آنها نه تنها در شب ناپدید شدن شراره های پریشانی او در دریاچه را دیدند ، بلكه همچنین از مقامات كمك خواستند تا اخراج شوند.

در پاسخ ، OPP قول یک بررسی کامل را داده است که به گفته سرویس پلیس در ماه دسامبر به اطلاع عموم خواهد رسید. انجمن قایقرانی انتاریو و شورای ایمنی قایقرانی کانادا هر دو به سی بی سی نیوز گفته اند تا زمانی که اطلاعات بیشتری از گزارش رسمی OPP دریافت نشود ، سازمان های آنها اظهارات رسمی در مورد مرگ 78 ساله را ارائه نمی دهند.

به طور غیررسمی ، مرگ فیشر ماه هاست که در ذهن و ذهن ناوشکن های مشتاق استان است ، بسیاری از آنها در حال خواندن پوشش خبری هستند و تعجب می کنند که دقیقاً چه اتفاقی برای این پیرمرد 78 ساله افتاده است در شبی که هرگز به بندر برنگشته است .

“من نگران این فاجعه Reginald Fisher هستم”

کریس کاندلیش ، 63 ساله ، زندگی خود را روی آب صرف کرده و می داند که حتی راحت ترین شرایط نیز می تواند در یک لحظه در دریاچه های بزرگ کشنده باشد. (Chris Candlish)

کریس کاندلیش ، 63 ساله ، طراح گرافیک بازنشسته ساکن کنکاردین ، ​​که در تمام طول زندگی خود یک قایق سواری مشتاق است ، گفت: “من نگران این فاجعه Reginald Fisher هستم.”

كندلیش گفت وقتی CBC News برای اولین بار داستان Ridgetown ، Ont را گزارش كرد با علاقه مطالعه كرد. زنی که ادعا کرد شبی که ناپدید شد شراره های فیشر را در بالای دریاچه مشاهده کرده است ، تنها با تماس تلفنی توسط مرکز مشترک هماهنگی نجات در ترنتون ، انت.

“وقتی داستان راجع به Reginald Fisher را خواندم ، این وضعیت فقط اوضاع را در اواخر دهه 70 یادآوری کرد وقتی که با نجات آب South Hampton بودم.”

“شاید چنین چیزی اتفاق افتاده باشد ، جایی که یک فرض اشتباه انجام شده است و به همین دلیل وضعیت پیگیری نشده است.”

كاندلش در مورد مفروضات از راه سخت آموخت

قلعه نجات آب South Hampton ، یادگاری از روزهای Chris Candlish به عنوان یک نجات دهنده داوطلب در دهه 1970. (Chris Candlish)

یک تابستان ، کاندلیش و شریک نجات او در مورد سه نفر از ماهیگیران مضطرب در دریاچه هرون تماس گرفتند. آنها برای انجام امداد و نجات نیاز داشتند تا هرچه سریعتر به محل رواناب خود و بر روی آب برسند.

“تنها وسیله ارتباطی ما پیجر بود و پیجر یک کار یک طرفه است. بنابراین توزیع کننده می توانست پیامی را برای ما پخش کند و ما نمی توانیم پاسخ دهیم.”

“هیچ یک از ما درمورد این وضعیت اضطراری کاملاً واضح نبودیم. تمام آنچه از اعزام کننده می دانستیم این بود که شمال شهر در نزدیکی راه آهن کوچکی است.”

به هر حال آنها به داخل قایق پریدند و تا جایی که با اطمینان اعتقاد داشتند ماهیگیران در انتهای شمالی همپتون شمالی دچار مشکل شده اند ، نجات پیدا کردند و تنها کسی را پیدا نکردند.

كاندليش گفت كه پيجر هر پنج دقيقه خاموش مي شود و هر بار ، او و شريكش سعي مي كنند آنچه را كه اعزام كننده درباره آن صحبت مي كرد ، رمزگشايي كنند.

“حدس بعدی ما اسکله راه آهن در انتهای جنوب شهر بود ، چیزی در آنجا نبود. سرانجام ، چیزی در مورد آنچه اعزام کننده درباره جایی که این مکان در آن قرار داشت ما را شاخکشی کرد ، و ما متوجه شدیم که اعزام کننده در مورد پورت الگین و نه همپتون جنوبی صحبت می کند.”

وی گفت: “آنها این فرض غلط را مطرح كردند كه ما فهمیدیم از چه شهری صحبت می كنیم.”

وقتی كندلیش و همسرش فهمیدند كه ماهیگیران به كدام شهر احتیاج به كمك دارند ، آنها را به راحتی پیدا كردند و خوشبختانه تا رسیدن به آنجا هر سه زنده بودند.

“وقتی به آن رسیدیم ، قایق بود – فقط كمان قایق بالای آب بود به دلیل یك جیب هوا كه به دام افتاده بود و قسمت پشت آن در پایین دریاچه بود.”

“دو فلایی که هنوز روی قایق آویزان بودند ، کاملاً گرمازا بودند.”

این تجربه هرگز فراموش نشد

با غروب آفتاب در غروب ماه ژوئن ، کشتی های آبی به دریاچه هورون راه پیدا می کنند. (کالین باتلر / CBC)

سومین ماهیگیر توسط زنی در قایق سوار شده بود که او را به ساحل برده بود تا درخواست کمک کند ، که در نهایت صفحه ای را شروع کرد که Candlish و شریک نجات او را وارد عمل کرد.

وی گفت که همه زنده مانده اند ، اما این تجربه تجربه ای است که او هرگز فراموش نخواهد کرد به عنوان یک قایقران که طی ده ها سال زندگی و بازی روی آب در ده ها نجات شرکت کرده است.

“این واقعاً به ذهنم خطور کرده که تجربه ارتباط من چقدر مهم است و اینکه درباره آنچه اتفاق می افتد فرض نکنم – در این مورد که اورژانس واقع شده است.”

کاندلیش تعجب می کند که آیا شب مشابهی که Reginald Fisher در سپتامبر ناپدید شد ، اتفاقی مشابه افتاده است زیرا دو مورد جداگانه از افرادی وجود دارد که آنچه را که از نظر ناخوشایند ملاقات دریانورد از دریاچه Erie گزارش شده است ، گزارش کردند.

به همین دلیل است که طراح گرافیک بازنشسته منتظر اعلام گزارش OPP در دسامبر است ، بنابراین امیدوارم اگر اشتباهی رخ داده است ، قایقرانان و اولین پاسخ دهندگانی که در آنجا هستند به آنها کمک کنند تا از آن درس بگیرند.

“اگر شرایطی وجود داشت که می توان با برخی آموزش ها یا مواردی از این دست اصلاح کرد ، دوست دارم که این اتفاق بیفتد.”