جمع آوری کمکهای کریسمس در شمال شرقی انتاریو ، علی رغم بیماری همه گیر ، حرکت را حفظ می کنند

خبر

کریسمس بیش از پنج هفته مانده است – و همه گیری در حال تغییر است که برخی از مردم در شمال انتاریو جشن می گیرند.

یکی از سنت های تعطیلات ، تله کریسمس کودکان CTV Lions سودبری است که هدف آن خرید اسباب بازی برای کودکان شمالی است. این یک تولید بزرگ است ، روی صحنه ، در مدرسه متوسطه سودبری – و شامل سرگرمی های زنده ، بررسی ارائه ها و افرادی که با کمک های مالی برای کمک به بچه ها تماس می گیرند.

سام خوری ، رئیس مراسم گفت ، به جای فرمت زنده معمول امسال ، جمع آوری کمک مالی زودتر از موعد ضبط می شود.

“این همه مجازی است ، حتی ارائه چک از شرکت ها. آنها با خدمه CTV تماس گرفتند ، آنها رفتند و آنها را ضبط کردند.”

به دلیل اقدامات ایمنی همه گیر ، امسال تعداد کمتری از داوطلبان پاسخگوی تلفن ها خواهند بود.

“بیشتر شیرها [club members] پاسخگوی آن تلفنها خواهد بود. ما قبلاً 32 تلفن داشتیم. اکنون ما به 12 تلفن رسیده ایم. “

“این یک تفاوت بزرگ است. این یک منطقه بزرگ است و امیدوارم کمک های مالی انجام شود. اما ما به هر حال در تلاش هستیم تا این کار را انجام دهیم.”

تله تلویزیونی در تاریخ 5 دسامبر ، بین ساعت 7 تا 11 شب برگزار می شود که خوری می گوید در سال جاری 10 هزار درخواست کمک دریافت کرده اند.

پگی بندل برای دهه ها داوطلبانه در عملیات کودک کریسمس در منطقه تیمینز / خوکچه حضور داشته است. وی مردم را تشویق می کند که برای اهدا و “پر کردن” جعبه های کفش برای کودکان نیازمند آنلاین شوند. (مارکوس شوابه / CBC)

عملیات کودک کریسمس

همچنین نمایش باید در تیمینز ادامه داشته باشد. این همان جایی است که گروه دیگری که به کودکان کمک می کند ، جعبه های کفش را به عنوان بخشی از عملیات کودک کریسمس ، از طریق سازمانی معروف به کیف پول سامری ، پر می کنند.

جعبه های کفش پر از اسباب بازی ، وسایل مدرسه و لوازم بهداشتی است که برای کودکان در کشورهای در حال توسعه مانند کاستاریکا ارسال می شود.

پگی بندل ، که سال ها در منطقه Porcupine و Timmins تلاش های مشترک را انجام می دهد ، می گوید که او اصلاً فکر نمی کرد جمع آوری کمک مالی انجام شود.

وی گفت: “من سال گذشته بازنشسته شده بودم ، اما به من مراجعه کردند زیرا آنها داوطلب دیگری را پیدا نکردند.”

اگرچه جعبه هایی که دانش آموزان در مدارس یا کلوپ های کودکان مانند Girl Guides یا Scout ها پر نمی کنند ، امسال متفاوت خواهد بود.

بندل گفت: “این فقط استرس اضافی است ، به خصوص در مدارس.”

“بنابراین ما فقط اخبار جامعه را برای انجام این کار رسانده ایم. و دیروز 24 جعبه داشتیم که از یک خانواده وارد می شدند ، که به نظر من فوق العاده بود.”

همچنین یک جعبه کفش مجازی وجود دارد ، جایی که افراد می توانند آنلاین شوند ، کمک مالی کنند و شخص دیگری جعبه کفش را پر کند.

بندل گفت: “آنها گزینه هایی دارند.” “شما می توانید آنچه را که می خواهید در آنجا قرار دهید از آنچه در حال حاضر است کلیک کنید ، زیرا افراد وسایل را اهدا می کنند.”

بندل می گوید که این هفته در حال اتمام برنامه جعبه کفش در منطقه Timmins است ، اما او مردم را تشویق می کند که برای شرکت در برنامه پر کردن جعبه کفش مجازی آنلاین شوند.

صبح شمال8:20همه گیری وقایع کریسمس را در شمال شرقی انتاریو متوقف نخواهد کرد

از برگزارکننده تلویزیونی Lions Club در سودبری گرفته تا مبارزات Shoebox در تیمینز ، برگزاركنندگان در حال یافتن راه هایی برای برگزاری رویدادها با وجود بیماری همه گیر هستند. ما از سام خوری ، رئیس تله تلویزیونی و از پگی بندل ، که سالها هماهنگی عملیات کودک کریسمس را در منطقه Porcupine و Timmins انجام می داد ، شنیدیم. 8:20