جونز چارلز «عنکبوت» ویندزور در مورد جایزه یک عمر دستاورد، کار با جوانان

خبر

چارلز «عنکبوت» جونز، بومی ویندزور، از ابتدایی متواضعانه به دنیا آمد، و جرم و جنایت و دوران زندان نشانه دوران جوانی او بود.

اما او همه چیز را تغییر داد و تبدیل به یک مجری رادیویی شد، بوکسور دستکش طلایی که در حین تمرین با محمدعلی وارد رینگ شد و اکنون یک نویسنده و سخنران انگیزشی است. در سال 2020 جایزه انتاریو انتاریو به او اعطا شد.

جونز به CBC پیوست صبح ویندزور‘s Nav Nanwa قبل از اینکه شنبه با جایزه یک عمر دستاورد هری جروم از انجمن مشاغل و حرفه ای سیاه پوستان تجلیل شود.

صبح ویندزور15:22“عنکبوت” جونز

چارلز “عنکبوت” جونز، با ناو نانوا، مجری صبح ویندزور CBC، در مورد قدردانی از جایزه یک عمر دستاورد هری جروم توسط انجمن مشاغل و حرفه ای سیاه پوستان صحبت می کند.

جونز به سی بی سی نیوز گفت: من متواضع و افتخار شدم. “من آن را ندیدم، تا زمانی که تماسی دریافت کردم که نامزد شده بودم، نمی دانستم.

احساس فوق‌العاده‌ای است که توسط جامعه‌ای که برای ایجاد زندگی بهتر در آن زحمت کشیدید، به‌ویژه جوانان مورد احترام قرار بگیرید.»

جونز ملاقات و دوستی با بوکسور افسانه ای با محمد علی را کمک به او در راه درست در اواسط 20 سالگی می داند.

جونز گفت: «محمد علی چیزی را تایید کرد که من همیشه دوست داشتم باشم، یک جوک رادیویی. «وقتی آن را مطرح کردم، محمدعلی بسیار تشویقم کرد و حتی وقتی برنامه رادیویی را دریافت کردم، او اولین مصاحبه من خواهد بود.

او خیلی دور نبود. او دومین مصاحبه من شد. اولین مصاحبه من تینا ترنر بود.

اکنون، تنها یک هفته پس از تولد 80 سالگی‌اش، جونز همچنان مشغول صحبت با جوانان، اداره یک مرکز جوانان در تورنتو و نوشتن کتاب است – و در روز شنبه جایزه کسب‌وکار و انجمن حرفه‌ای سیاه پوستان را دریافت می‌کند.

او گفت: «من هنوز برای کاهش سرعت آماده نیستم. “من از سلامتی برخوردار شدم، خدا را شکر می کنم، بنابراین در حال حاضر کاری را که دوست دارم انجام می دهم. اشتیاق من این است که مردم را تشویق کنم تا رویاهای خود را دنبال کنند.”

برای داستان‌های بیشتر در مورد تجربیات سیاه‌پوستان کانادایی – از نژادپرستی ضد سیاه‌پوستان تا داستان‌های موفقیت در جامعه سیاه‌پوستان – به سیاه‌پوست بودن در کانادا، پروژه CBC که سیاه‌پوستان می‌توانند به آن افتخار کنند، مراجعه کنید. داستان های بیشتر را می توانید اینجا بخوانید.

بنر BBIC
(CBC)