جگمیت سینگ امیدوار است NDP را در طول سفر ویندزور تقویت کند

خبر

تور Jagmeet Singh پس از بودجه در ویندزور متوقف شده است.

زمان حضور رهبر NDP در شهر شامل ملاقات با شهردار Drew Dilkens و بازدید از کالج St.Clair بود، جایی که او در مورد برنامه دندانپزشکی پردیس آشنا شد.

جگمیت سینگ دور یک میز بزرگ با شهردار ویندزور می نشیند.
جگمیت سینگ، رهبر NDP با شهردار ویندزور درو دیلکینز ملاقات کرد. (Dale Molnar/CBC)
از زمان بودجه فدرال ماه گذشته، NDP برنامه جدید مراقبت از دندان برای کانادایی های کم درآمد را به عنوان یک پیروزی برای حزب اعلام کرده است. این طرح واجد شرایط بودن را برای کانادایی های زیر 18 سال بدون بیمه، شهروندان سالخورده و افراد دارای معلولیت با درآمد سالانه خانواده کمتر از 90000 دلار در سال گسترش می دهد.

قبل از بودجه 2023، سینگ گفت که برنامه دندانپزشکی برای حفظ NDP و توافق لیبرال ضروری است.

“برنامه مراقبت از دندان یک قطعه بهداشتی است که به افرادی که سلامت واقعاً بحرانی دارند کمک می کند، اما همچنین [about] پس انداز،” او پنجشنبه به CBC News گفت.

«چیزهایی وجود دارد که در توافقنامه مشخص شده است [and] آن بخش مراقبت از دندان به طور خاص مشخص شده است. این باید وجود داشته باشد و گسترش باید آنجا باشد.”

سینگ امیدوار است با بازدید از مناطقی مانند ویندزور که پتانسیل حمایت در آینده را دارند، حزب خود را در جایگاه دولتی قرار دهد.

لیدیا میلجان، استاد علوم سیاسی در دانشگاه ویندزور، گفت: «ان دی پی اذعان دارد که مکان‌هایی مانند ویندزور مکانی سودآور برای کسب آرا هستند. آنها مطمئناً در گذشته موفق بوده اند، در حال حاضر کمتر موفق بوده اند.»

“آنها منطقه ویندزور را از نظر جمعیتی اقتصادی-اجتماعی پایین‌تر می‌دانند، بنابراین احتمالاً تصور می‌کنند تعدادی از مردم در این منطقه هستند که به مراقبت‌های دندانی دسترسی ندارند… این چیزی است که آنها می‌توانند به آن اشاره کنند. [where] آنها دستاوردی داشته اند.”

چسبیدن به کارگران

سینگ در طول مدت اقامت خود در ویندزور از خط پیکت نمک UNIFOR Windsor نیز بازدید کرد. میلجان گفت که این اقدام نشان دهنده تمایل حزب ملی برای تمرکز بر مسائل کارگران است.

او گفت: «محافظه‌کاران واقعاً روی مسائل «نان و کره» تمرکز کرده‌اند، به‌ویژه هزینه زندگی. “از لحاظ تاریخی دیده می شود که NDP و کارگری همسو هستند… برای یک سیاستمدار NDP همیشه خوب است که در یک خط اعتراض قرار بگیرد.”

کارکنان نمک ویندزور روز چهارشنبه در صف اعتراض بودند.
کارمندان اتحادیه نمک ویندزور به دلیل اقدامات ضد اتحادیه از سوی شرکت هلدینگ استون کنیون مستقر در ایالات متحده اعتصاب کردند. (Dale Molnar/CBC)

عقب زدن محافظه کاران

اخیراً، سینگ بر فاصله گرفتن حزب خود از لیبرال ها تمرکز کرده است.

میلجان گفت: «به نظر می‌رسد این حرکت پشت محافظه‌کاران است. “[Singh] با داشتن این توافقنامه تامین و اطمینان با لیبرال‌ها ریسک بزرگی را متحمل شد… همان‌قدر که او دوست دارد برای برخی از جنبه‌های بودجه اعتبار بگیرد، اکنون به جرأت می‌توانم بگویم با کمی همسو و همراهی می‌شود. یک کشتی در حال غرق شدن.”


با فایل های CBC News.