حدود 100 مشاغل Windsor-Essex برای بازدید در حمله رعد اسا آخر هفته COVID-19 استان

خبر

حدود 100 مشاغل در ویندزور-اسکس توسط مقامات جرائم استانی به عنوان بخشی از حمله رعد و برق COVID-19 در آخر هفته بازدید می شود.

با مشارکت واحد بهداشت محلی و بخش آیین نامه شهر ، 16 افسر از وزارت کار ، آموزش و توسعه مهارت ها روزهای شنبه و یکشنبه به این منطقه سفر می کنند تا اطمینان حاصل کنند که فروشگاه های جعبه بزرگ ، فروشگاه های خرده فروشی ، بارها و رستوران ها از ولایات پیروی می کنند. قوانین COVID-19.

مونت مک ناتون ، وزیر کار ، آموزش و توسعه مهارت های انتاریو روز جمعه به سی بی سی نیوز گفت که این رویداد بیشتر برای آموزش مشاغل منطقه است ، اگرچه آنها در صورت لزوم اتهاماتی را برای آنها صادر می کنند.

مک ناتون گفت: “این در مورد حمل یک چوب بزرگ توسط دولت نیست ، بلکه در واقع کار با مشاغل برای حفظ امنیت مردم است.” “من از یک کسب و کار کوچک در جنوب غربی انتاریو می آیم – خانواده ما یک فروشگاه سخت افزار خانگی داشتند – من می دانم چالش هایی که کسب و کارها با آن روبرو هستند. زمان های بی سابقه ای است. این موضوع در مورد محافظت از سلامتی و سلامتی مردم است.”

در این بازدیدها ، وی گفت كه افسران به مشاغل آموزش می دهند و از رعایت قانون ایمنی و بهداشت شغلی اطمینان حاصل می كنند.

مک ناتون گفت: “در نهایت هدف حمایت از کارگران است ، اما همچنین باز نگه داشتن مشاغل.” “این واقعاً برای تقویت این امر است که مشاغل باید یک برنامه ایمنی و بهداشتی داشته باشند تا از ورود COVID-19 به محل کار جلوگیری کنند ، تا اطمینان حاصل شود که فاصله اجتماعی و ماسک استفاده می شود.”

وزیر کار انتاریو مونت مک ناتون می گوید که حمله رعد اسا در جهت آموزش مشاغل و اطمینان از داشتن یک طرح ایمنی قوی COVID-19 است. (اوان میتسویی / CBC)

در صورت لزوم جریمه هایی که باید تحویل داده شوند

در حالی که وی گفت این برای کمک به مشاغل است ، مک ناتون گفت آنها از اختیار نیز استفاده خواهند کرد.

وی گفت: “برخی از بازیگران بد در آنجا حضور دارند و در صورت لزوم دستورات و جریمه هایی را صادر خواهیم كرد.” چند هفته

مک ناتون گفت ، مشاغلی که از آنها بازدید می شود مشاغلی است که توسط مقامات محلی بهداشت عمومی و شهر ذکر شده است.

از آخر هفته شکرگذاری ، مک ناتون گفت که بیش از 200 افسر در مناطق مختلف استان حضور یافته اند.

وی گفت که از این میان ، آنها دریافتند که 86 درصد مشاغل با قوانین COVID-19 مطابقت دارند. افسران دستورات و اتهاماتی را به شما ارائه داده اند ، اگرچه مک ناتون گفت که او از تعداد دقیق آن اطلاع ندارد.