حضور گسترده مردم در بازار مواد غذایی جامعه، بحران ناامنی غذایی در لندن را برجسته می کند

خبر

گذاشتن غذا روی میز به دغدغه ای وحشتناک برای تاد میلر تبدیل شده است. پدر مجرد دو فرزند که با حقوق بازنشستگی دولتی زندگی می کند، گفت که به سادگی نمی تواند هزینه های بالای محصولات تازه را بپردازد.

میلر به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «این بسیار گران است، فکر می‌کنم فراتر از توان مالی مردم است». “من باید هر ماه به منابع جدیدی مانند خرید خشکبار، برنج و لوبیا فکر کنم. چیزهای تازه را فراموش کنید، این بسیار فراتر از قیمت من است.”

میلر را مجبور کرده است که به بازارهای هفتگی غذای پاپ آپ که هر چهارشنبه در مرکز منابع محله کراچ در جاده همیلتون رخ می دهد، تکیه کند، جایی که اعضای جامعه می توانند سبزیجات تازه رایگان دریافت کنند.

این شراکتی است که کراچ و هفت سازمان اجتماعی دیگر با مزرعه غیرانتفاعی Urban Roots لندن دارند که محصولات تازه را به صورت ارگانیک با هزینه کم پرورش می دهد و هدف آن توزیع آن در بین نیازمندان است.

ما بیشتر محصولات و آنها را تهیه می کنیم [agencies] بکی الیس، مدیر اجرایی Urban Roots، گفت: آن را در اختیار جامعه قرار دهید، که می‌آیند و می‌توانند آنچه را که می‌خواهند و نیاز دارند، بگیرند.

با کمک واحد بهداشت میدلسکس لندن، که 15000 پوند محصول از Urban Roots خریداری کرد، در مجموع 8 آژانس از تابستان تا اکتبر، بازارهای غذایی پاپ آپ را در سراسر شهر خواهند داشت.

تماشا | بازار غذای کراوچ یک رویداد اجتماعی پر جنب و جوش ایجاد می کند:

چگونه اعضای جامعه از بازارهای غذای پاپ آپ لذت می برند

بکی الیس از Urban Roots London در مورد تبدیل بازارهای مواد غذایی به رویدادهایی برای اجازه دادن به اعضای جامعه برای ارتباط با یکدیگر.

بازار چهارشنبه در کراچ شاهد بود که ده‌ها نفر از لندنی‌ها در صف ایستادند تا سبزیجات برگ‌دار، کلم پیچ و نهال‌های سبزی را ببرند تا خودشان گوجه‌فرنگی، بادمجان، فلفل و غیره بکارند. همچنین موسیقی زنده، نقاشی و فعالیت هایی برای بچه ها وجود داشت تا از آنها لذت ببرند.

ما واقعا آژانس‌ها را تشویق کرده‌ایم تا رویدادهای اجتماعی را با نشاط، پر جنب و جوش و شاد برگزار کنند، زیرا غذا چیزی بیش از یک ماده مغذی برای بدن شماست. همچنین بخشی از فرهنگ و جامعه است، بنابراین ما می‌خواهیم غذا بخشی از ارتباط بین مردم باشد. به یکی و دیگری،” الیس گفت.

بحران غذا و مسکن مرتبط است

تاد میلر پدر دو فرزند مجرد است و با حقوق بازنشستگی دولتی زندگی می کند.  او می‌گوید که بحران مقرون‌به‌صرفه باعث شده است که برای گذاشتن غذا روی میز با مشکل مواجه شود.
تاد میلر پدر دو فرزند مجرد است و با حقوق بازنشستگی دولتی زندگی می کند. او می‌گوید که بحران مقرون‌به‌صرفه باعث شده است که برای گذاشتن غذا روی میز با مشکل مواجه شود. (Isha Bhargava/CBC)

مشارکت گسترده الیس را متعجب نکرد، زیرا در سال‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیر مردمی بوده است که با ناامنی غذایی دست و پنجه نرم می‌کنند. الیس گفت که او معتقد است که این بحرانی است که به دلیل ارتباط عمیق آن با بحران مسکن بدتر خواهد شد.

او گفت: “ما از شرکای خود می دانیم که آنها قطعاً تقاضای بیشتری دارند در جایی که مردم واقعاً در تلاش هستند تا بتوانند مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنند و واقعاً در طول سال ها افزایش یافته است.”

“اگر مردم توانایی پرداخت اجاره بها را ندارند، مطمئناً آنها برای تامین غذا با مشکل مواجه خواهند شد و من به شدت نگران این هستم که مردم نتوانند نیازهای اولیه خود مانند غذا و سرپناه را تامین کنند.”

میلر دو تا سه بار در ماه به بازارهای کراچ می آید و اغلب به سایر اعضای جامعه که در بازارها ملاقات می کند کمک می کند تا گزینه های غذایی مقرون به صرفه و دستور العمل هایی را پیدا کنند که ماندگاری بیشتری داشته باشند.

هنرمند تجسمی کیمبرلی دوئر یک جلسه نقاشی زنده در بازار غذای چهارشنبه در کراچ برگزار کرد.  او می‌گوید که مایل است سایر سازمان‌های اجتماعی از ساکنان آن که برای تأمین هزینه‌ی غذا در تلاش هستند حمایت کنند.
هنرمند تجسمی کیمبرلی دوئر یک جلسه نقاشی زنده در بازار غذای چهارشنبه در کراچ برگزار کرد. او می‌گوید که مایل است سایر سازمان‌های اجتماعی از ساکنان آن که برای تأمین هزینه‌ی غذا در تلاش هستند حمایت کنند. (Isha Bhargava/CBC)

او گفت: «این به شام ​​سرد، کمبود شام یا ناکافی بودن شام مربوط می شود. “من نمی توانم درک کنم که چرا آنقدر بالا رفته است، فقط از کنترل خارج شده است.”

هنرمند تجسمی کیمبرلی دوئر یک جلسه نقاشی زنده در بازار کراچ برگزار کرد. او معتقد است که بازارهای مواد غذایی برای بسیاری از افرادی که با محدودیت های مالی دست و پنجه نرم می کنند، مفید است و مایل است جوامع بیشتری را افزایش دهند و از ساکنان حمایت کنند.

دوئر گفت: “خوب است که ما این جامعه را داریم، اما نباید آنها را مجبور کرد که به اطراف بیایند و مطمئن شوند که همه غذا دارند.” مردم باید بتوانند غذا داشته باشند و بدون بحث در مورد اینکه آیا قصد خرید غذا یا گاز را دارند، زندگی کنند، چنین چیزی نباید یک سوال باشد.

بازارهای پاپ آپ در سایر مراکز اجتماعی شامل مراکز منابع اجتماعی گلن کایرن و شمال غربی لندن، خدمات اجتماعی LUSO، کلیسای انگلیکن سنت مارک، مرکز بهداشت بین جوامع لندن، نظمیه پرستاران ویکتوریایی، و مدرسه دولتی گلن کایرن خواهد بود.