خشونت های مسلحانه در لندن رو به افزایش است. تریش مک اینتایر، سرپرست پلیس، در حال بررسی است

خبر

خشونت اسلحه در لندن با 9 تیراندازی در سه ماه اول سال 2023 در حال افزایش است. تریش مک اینتایر، رئیس پلیس موقت لندن عمیقا نگران است و آن را هشدار دهنده می خواند.

مصاحبه کامل با ربکا زاندبرگن مجری صبح لندن را بشنوید:

صبح لندن8:14چرا جنایات خشونت آمیز در لندن رو به افزایش است؟

در سه ماهه نخست سال 9 مورد تیراندازی در این شهرستان رخ داده است. تریش مک اینتایر، سرپرست پلیس، به لندن صبح می‌پیوندد تا به نگرانی‌ها رسیدگی کند.

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

RZ: نه تیراندازی در سه ماه. آیا این چیزی است که قبلاً در این شهر دیده ایم؟

TM: چنین آماری نگران کننده است. ما شاهد افزایش نسبت به سال گذشته بوده‌ایم، اما داشتن 9 عدد در سه ماه اول سال فقط هشدار دهنده است.

RZ: فکر می کنید چرا این اتفاق می افتد؟

TM: مسائل زیادی در اینجا مطرح است. ما شاهد تغییرات عظیمی در چشم انداز با همه گیری جهانی بودیم. ما شاهد افزایش شدید نگرانی های مربوط به سلامت روان، تکثیر مواد مخدر، اسلحه، باندها هستیم. این قطعاً به خشونت تبدیل می شود. فراخوانی برای اقدام تهیه شده است که مختص اصلاحات وثیقه است. این بیل C-75 است.

RZ: من کنجکاو هستم که چگونه فکر می کنید این اسلحه ها وارد شهر ما می شوند؟

TM: ما می دانیم که به احتمال زیاد آنها از طریق ردیابی از ایالت ها به ما می آیند. می دانی که آنها اسلحه بلند ندارند. این اسلحه نیست [we’re seeing] در جنایت استفاده می شود

RZ: و چند وقت یکبار اسلحه ها را مصادره می کنید؟

TM: این چیزی است که برای ما بسیار دیوانه کننده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما افسران گشت مقدماتی خود را داریم که اسلحه‌های دستی را هنگامی که ماشینی را می‌کشند، ضبط می‌کنند. آنها یک اسلحه پر از زیر صندلی پیدا می کنند. مثل اینکه بی سابقه بود ما هرگز آن را قبلا نمی دیدیم. اما قطعاً زمانه تغییر کرده است و قطعاً این امر بیشتر است. این یک خطر برای افسران خط مقدم است، بنابراین یک نگرانی بزرگ است.

RZ: آیا این فقط افزایش خشونت با اسلحه است یا ما شاهد اتفاقات نگران کننده دیگری نیز در شهر خود هستیم؟

TM: راستش را بخواهید، همه‌گیری جهانی موجی شوک در سراسر کشور فرستاد، درست است. و ما می بینیم که هر حوزه قضایی با مسائلی دست و پنجه نرم می کند. ما شاهد افزایش چشمگیر کسانی هستیم که از مشکلات سلامت روان رنج می برند. این همه چیزی است که می دانید سال به سال در حال رشد است.

من در لندن بزرگ شدم. من تمام حرفه ام را در لندن کار کرده ام. جامعه احساس امنیت نمی کند. جامعه از پلیس می خواهد که کارها را به گونه ای دیگر انجام دهد.– تریش مک اینتایر، سرپرست پلیس

RZ: در بخش خاصی از جامعه ما، مردم می گویند چرا به جای افسران پلیس، این خدمات بهداشت روانی را تامین مالی نکنیم. چگونه میخواهید به آن پاسخ دهید؟

TM: من فکر می کنم که بلند و واضح است. ما مدام استدلال های بازپرداخت را می شنویم. می توانم به شما بگویم که بر اساس آمار Statscan، لندن بیشترین درصد افزایش را در شاخص شدت جرم و جنایت داشته است. همه چیز نمی تواند به سلامت روان مرتبط باشد. تأمین مالی آژانس‌های اجتماعی کمکی به پلیس است، و من فکر می‌کنم که ما باید وسیله بهتری برای همکاری با یکدیگر برای حمایت از آسیب‌پذیرترین افراد جامعه خود پیدا کنیم.

RZ: می دانم که هیئت خدمات پلیس لندن به زودی رئیس جدیدی را منصوب خواهد کرد. شما سرپرست فعلی هستید. با همه چیزهایی که با آن روبرو هستید، چرا می خواهید در این نقش بمانید؟

TM: اوه خدای من، بله. می دانید، من در لندن بزرگ شدم. من تمام حرفه ام را در لندن کار کرده ام. جامعه احساس امنیت نمی کند. جامعه از پلیس می خواهد که کارها را به گونه ای دیگر انجام دهد. من فکر می کنم مردم ما در اینجا بسیار سخت کار می کنند و بسیار دلسوز هستند. احساس می‌کنم که این را مدیون تیم متشکل از اعضای شگفت‌انگیزمان هستم، و فکر می‌کنم جامعه لایق بهتری است. زمانی که اندازه این سازمان را درست کنیم، فکر می کنم بتوانیم سوزن را حرکت دهیم. ما در یک روز به این مشکل نرسیدیم. ما یک روزه از این مشکل خلاص نمی‌شویم.