خطای جرقه زنی و عدم احتراق در سیلندر خودروی 206 و موتور TU5

خبر

او‌لین ورژن، همون نسخه 7.4.4 از همین ECU هستش که عجله خوبی ارائه میده و تو کشور ایران شیفته سینه چاک خیلی زیاد داره. و در همین میان چندین ورژن از همین ECU روی 206 کارگزاری شده. ورژن بعدی هم که 7.4.9 بود که در جمهوری اسلامی ایران روی موتورهای دوگانه سوز CNG پژو 206 طراحی و کارگزاری شده. 7 موتوری می باشد که از همان ابتدا برای کاربرد دو گانه سوز طرح ریزی شد و پس از ارائه چند مدل از آن، حالا به یکی از از بهترینها در رده خود در کشور ایران تبدیل شده است. در همین سال ایران اتومبیل تصمیم گرفت تا مهم ارایه ی یک فیس لیفت بر روی پژو 405 و نزدیک نمودن ظواهر کهن پژو 405 به ظواهر متاع آن سال های پژو یعنی 406 که به تعداد محدود در جمهوری اسلامی ایران وجود داراست ، ورژن ای لوکس تر ، زیباتر و خرید کننده پسند به بازار عرضه کند تا علاوه بر به دست آوردن سهم بیشتر از بازار و متنوع سازی محصولات ، خودرویی را به جهت تشریفات در سبد تولیدات خود داشته باشد. علاوه بر آن گیربکس AL4 از تکنولوژی دیرین بهره می برد و به خصوص در هنگام معکوس کشیدن می تواند موجب دردسر راننده شود. اما در سال های بعد از آن کشور ایران اتومبیل نسخه ی ELX پارس را ابتدا اساسی موتور L4 که توان و گشتاور بیشتری ساخت می کرد معرفی کرد و آنگاه ورژن ی ال ایکس پارس را اصلی بهره گیری از موتور شناخته شده ی TU5 حیاتی اختلافاتی در ایمنی و تراز امکانات به بازار عرضه نمود. پارس آپشن های بیشتری از لیفان x60 دارد. یک نکته که مضاعف تاکید شده این هست که موتورTU5 در مقایسه کلیدی دیگر موتورهای استعمال شده در ماشین های داخلی از آلرژی و ظرافت بیشتری برخوردار لرزش موتور tu5 است. موتور TU3A مهم حجم 1361 سی سی با 4 سیلندر ، 8 سوپاپ و برخوردار از سیلندر و سرسیلندر آلومینیمی می باشد و در مقایسه مهم موتورھای مشابه، نسبتا سبک و ناچیز مصرف بوده و برای استفاده در خودروھای کوچک شھری فراوان اقتصادی و مقرون به صرفه است . از مهمترین مشخصات فنی پژوپارس بایستی به موتور 1.6 لیتری خودرو اشاره کنیم که اصلی 16 سوپاپ است. همین سیستم اساسی بھره مندی از 2 میل بادامک جداگانه برای سوپاپھای ھوا و دود، قابلیت و امکان ایجاد ٤ عدد سوپاپ برای ھر سیلندر و مجموعا 16 سوپاپ برای موتور را فراھم می کند . در کنار همین دو باید پارس (پرشیا) و سمند را به تیتر دو نمونه جداازهم و اهل ایران 405 و همینطور RD (بدنهای مشابه نمونه پیش از فیسلیفت 405) را به تیتر فرزندخوانده 405 (با متعلقات فنی پیکان) در این لیست قرار دهیم. در کنار این ولی می بایست به سمند و پژو پارس به تیتر برادران اهل ایران 405 اشاره کرد.پارس که حساس اسم نخستین پرشیا (بعدها به عامل ثبتشدن همین نام تجاری بوسیله یک تولید کننده موتورسیکلت) به وسیله پژو و به عنوان خودرویی مابین 405 و 406 حیاتی امکاناتی عمده از 405 اهل ایران (GLX) مثل پروژکتورهای جلو، شیشههای برقی عقب و داشبورد شکیلتر طراحی شد و به تیتر نمونه لوکستر و مدرنتر 405 به بازار کمتنوع جمهوری اسلامی ایران عرضه شد.علاوه بر این سمند نیز به عنوان خودرو ملی ما براساس پلتفرم و متعلقات فنی 405 شکل گرفته است و از نظر بعضا خودرونویسان خارجی حتی یکی از از اشکال 405 محسوب میشود. چون ایران ماشین بر روی بعضی از اتومبیلهای تولیدی خویش کلیدی موتور TU5 از کوئل دارای اسمو رسم به تیپ پنجی به کار گیری کرده البته بر روی برخی از تولیدات نیز از کوئل رانایی به کار گیری کرده است. معروف­ترین فرآورده جک در کشور ایران JAC S5 است که در سال­های پیشین به تیتر یک شاسی بلند اقتصادی جای خود را در افکار مردم باز کرده است. سایت مشرق: همـه کمپانی های خودروسازی دنیـا از هر متاع خویش در آغاز یک نمونـه اولیـه ساخته و پس از انجام تستهای متفاوت تصمـیم بـه تولید آن درون تیراژ بالا را مـیگیرند. تحلیل سیستم ما در آیتم این فرآورده تا به امروز این محصول را جزو محصولات میانگین نظارت کرده است، در روزهای آینده به بررسی ظریف تر این محصول می پردازیم. سوپرچیپش کردم دنده پنجش 240 تا میره . رو آزمون کردم عمرا یکیشون شتابش ذیل 14 نیست.اگرم قبول ندارید برید آزمون فنی مجله روسی Autoreview فی مابین سمند و لیفان و ال90 رو بخونید . در کلاس 28 سیستم های اتولاک یا این که سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت و مسترلاک یا این که سیستم باز و بسته شدن قفل ها مهم یک سوییچ مجدد به ماشین بازگشته اند و عملا هیچ تفاوتی در میان این ماشین و پارس کلاس 23 چشم نمیشود. در این ورژن مقدار مصرف کمتر شد، میزان کپ کردن پدال گاز اکثر شد و روزنه گاز خیلی کندتر از قبل گشوده میشد، مقدار آلایندگی کمتر شد، و البته شتاب و کشش ماشین نیز افت خیلی محسوسی داشت. موتور های NFU از پیستونهای محدب (معروف به پیستون کله قندی) به کار گیری مینمایند و به عهد و پیمان معروف ورژن اروپایی 206 هستند. ھم اکنون از این موتور برای خودروی پژو 206 تیپ 2 به کار گیری میگردد. انجام همین پروژه در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان از جیبتان خالی میکند، البته در عوض میان ۲۰۰ تا ۳۰۰ اسببخار اخذ میکنید که بدون شک وتردید حیاتی او‌لین تختهگاز خواهید گفت “ارزشش را داشت”.