خلع ید مالئی؟ توسعه دهنده می گوید که شهر 80 میلیون دلار جاده بدون اجازه در زمین خود ساخته است

خبر

یکی از توسعه دهندگان سودبری می گوید که 80 میلیون دلار Maley Drive Extension هنگام ساخت در چند سال گذشته “به مال خود” تعدی کرده است.

دالرون می گوید که ساخت جاده بدون اجازه آن پیش رفته است و به دنبال خسارت میلیون ها دلار است.

پس از سالها برنامه ریزی و بحث سیاسی ، ساخت Maley Drive Extension در سال 2016 آغاز شد.

در نامه ای از وکیل دالرون به این شهر در تاریخ 13 اکتبر سال 2020 آمده است: “شهر بیشتر وسعت مالای درایو را در زمین متعلق به دلرون ساخت بدون اینکه مال را بدست آورد یا از آن مصادره کند.”

“به جای اینکه اقدامات لازم برای جلوگیری از تخلف و ساخت و ساز شهر در املاک خود را که حق انجام آن را داشت ، انجام دهد ، در عوض دالرون با شهر همکاری کرد تا اطمینان حاصل کند که زمین مورد نیاز برای ساخت جاده جدید برآورده شده است.”

در این نامه آمده است که سازنده به دنبال خسارت بیش از 11.4 میلیون دلار از شهر است که به نظر می رسد بیش از قیمت خرید زمین باشد.

این مبلغ شامل 4،357،666 دلار برای “خسارت مزاحمت برای هزینه های اضافی برای اتصال خیابان Montrose به Maley Drive” ، 6،640،000 دلار “خسارت مزاحم برای از دست دادن مشاغل ناشی از از دست دادن منبع سنگ” و “محبت آسیب زا” در مجموع 410،000 دلار است.

یک مقام ارشد شهر در تالار شهر سودبری به CBC می گوید که با Dalron برای خرید زمین Maley Drive “توافق شفاهی” صورت گرفته است که بعداً سازنده از آن حمایت کرد. (اریک وایت / CBC)

دالرون از اظهار نظر در مورد CBC خودداری کرد ، اما در بیانیه ای گفت که “در سال 2019 ، شهر مقداری از Dalron را برای Maley Drive Extension از Dalron خریداری کرد و ما در حال حاضر برای حل و فصل غرامت آن خرید در حال بحث هستیم.”

شهر سودبری بزرگ نیز از اظهارنظر درباره مذاکرات در حال انجام امتناع ورزید ، اما در بیانیه ای اظهار داشت که این شهر “تمام زمین های لازم برای تکمیل کار در Maley Drive را به دست آورده است” اما “بخشی” از این زمین ها تحت بخش 30 به دست آمده است قانون مصادره کالا ، که “اجازه می دهد تا یک توافق نهایی با یک مذاکره در تاریخ بعد انجام شود.”

این شهر از پاسخ دادن به س questionsالات در مورد اینکه آیا زمین قبل از شروع ساخت خریداری شده است یا خیر ، خودداری کرد.

در اکتبر 2019 ، کارکنان Greater Sudbury به خبرنگاران گفتند که هنوز همه املاک به طور رسمی خریداری نشده است ، اما این امر در ساخت جاده معمول است و مشکلی نخواهد بود.

یک مقام ارشد شهری که CBC موافقت نکرده نام برد می گوید که قبل از شروع ساخت و ساز ، “دالرون” با “دلرون” توافق کرده بود که در زمین کار کند ، اما بعداً سازنده نظر خود را تغییر داد