دانشجوی جزیره مانیتولین بورسیه ای به ارزش بیش از 100 هزار دلار دریافت می کند

خبر

یک دانش آموز کلاس 12 از جزیره مانیتولین یکی از 36 جوان کانادایی است که بورسیه تحصیلی معتبری به ارزش بیش از 100000 دلار دریافت می کند.

جوسلین کونتسی، دانش آموز مدرسه متوسطه مانیتولین، اکنون یک محقق لوران است.

هنگامی که او دانشگاه را شروع می کند، برای هر سال تحصیل در مقطع کارشناسی، 10000 دلار کمک هزینه تحصیلی دریافت می کند، همراه با کمک هزینه سالانه 10،000 دلار برای پوشش هزینه های زندگی.

این بورسیه همچنین شامل یک برنامه چهار ساله غنی سازی رهبری و فرصت هایی برای اعمال پروژه های کارآفرینی و داوطلبانه در تابستان است.

کونتسی گفت: “بیش از همه اینها، شما می توانید با این گروه شگفت انگیز از دانش آموزان باشید و از آنها یاد بگیرید.”

“من قبلاً شروع به آشنایی با سایر دانش آموزانی که دانش آموخته 2023 هستند، کرده ام. هر بار که گفتگو می کنیم بسیار الهام می گیرم و این به خودی خود بسیار ارزشمند است.”

کونتسی گفت که هنوز اشک هایش را پس از این فکر می کند که او یک محقق لوران خواهد بود.

او گفت: “من بسیار مفتخرم، بله، و سپاسگزارم.”

کلاژ 36 نوجوان.
امسال، بنیاد دانش پژوهان لوران، 36 جوان از سراسر کانادا را به عنوان فینالیست های خود انتخاب کرد. (بنیاد دانش پژوهان لوران)

بنیاد دانش پژوهان لوران 34 سال پیش برای حمایت از دانش آموزان استثنایی دبیرستان های کانادا و CEGEP تاسیس شد.

این بنیاد در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: ما به دنبال ویژگی هایی هستیم که نمرات به تنهایی نمی توانند نشان دهند: وسعت علایق و تعهد عمیق به خدمت، شجاعت در گرفتن تصمیمات دشوار و عزم برای کار در جهت اهداف بلندمدت. آخرین گروه از دریافت کنندگان بورسیه

محققان لوران نقش‌های ارشدی در دولت، دانشگاه، صنعت و بخش غیرانتفاعی داشتند. بیست و چهار نفر به دانشگاه رودز تبدیل شده اند.

یک “دانشجوی پرشور”

کونتسی خود را “دانش آموزی پرشور” توصیف کرد، اما در طیف گسترده ای از فعالیت های فوق برنامه نیز شرکت داشته است.

او کاپیتان تیم Manitoulin Metal Robotics است که اخیراً در مسابقات قهرمانی جهان در ایالات متحده شرکت کرده است. او همچنین یک دانش آموز معتمد با هیئت مدرسه منطقه رنگین کمان است، به عنوان ستاره شناس اصلی در یک پارک بومگردی کار می کند و به طور فعال در نمایش ها و موزیکال ها مشارکت دارد. در مدرسه اش

حتی با وجود نمرات خوب و فعالیت های فوق برنامه، واجد شرایط شدن برای بورس تحصیلی یک فرآیند درگیر بود.

او گفت: «بنابراین باید یک درخواست کتبی ارسال کنید.

“سؤالات مختلفی وجود دارد، برخی از مقالاتی که می نویسید، تمام برنامه های فوق برنامه و مشارکت اجتماعی خود را شرح می دهید و آنها می خواهند شما را بشناسند.”

پس از اینکه درخواست کتبی خود را ارسال کرد، گفت که به دور بعدی راه یافته است و باید ویدیویی ارسال کند که به چند سوال در مورد خودش پاسخ دهد.

پس از آن کونتسی به نیمه نهایی راه یافت.

او گفت: «این اساساً یک تماس بزرگ زوم بود.

و شما با تعدادی دیگر از نیمه‌نهایی‌ها، معمولاً از سراسر منطقه‌تان، آنجا بودید و باید با همه آنها ملاقات می‌کردید و در طول روز با آنها صحبت می‌کردید. در مصاحبه قرار دهید.”

پس از نیمه نهایی او برای فینال به تورنتو دعوت شد، جایی که با 89 فینالیست دیگر ملاقات و ارتباط برقرار کرد و دور دیگری از مصاحبه ها را انجام داد.

کونتسی گفت که می خواهد در رشته مهندسی در دانشگاه مک مستر یا دانشگاه واترلو تحصیل کند.

او می خواهد از راه حل های مهندسی برای بهبود جوامع روستایی کوچکتر در کانادا استفاده کند.

او در مورد جزیره مانیتولین گفت: «می دانید، معماری و ساخت و ساز زیادی وجود دارد که نادیده گرفته می شود زیرا منطقه کوچکی است.

و من احساس می کنم که در منطقه ای مانند مانیتولین بزرگ می شوم، این به من دیدگاه منحصر به فردی در مورد پروژه های روستایی و آنچه که باید در جوامع روستایی انجام شود داده است.