دانشگاه وسترن در بحبوحه بحران مسکن در سطح شهر، مسکن دانشجویی بیشتری بسازد

خبر

دانشگاه وسترن در حال برنامه ریزی برای ساخت دو اقامتگاه در محوطه دانشگاه است تا هزاران دانشجوی جدید بالقوه را که انتظار می رود در هفت سال آینده ثبت نام کنند، در خود جای دهد.

لندن با یک بحران مسکن مواجه است که ساکنان و دانشجویان را به طور یکسان تحت تاثیر قرار می دهد و واحدهای کمی با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند.

رئیس آلن شپرد، رئیس جمهور آلن شپرد، در رویدادی در روز سه شنبه با هدف نشان دادن آنچه دانشگاه به جامعه ارائه می دهد، گفت که ساختمان های جدید به کاهش “استرس مسکن” در شهر کمک خواهند کرد.

شپرد گفت: «ما در حال حاضر روی این برنامه‌ها کار می‌کنیم. ما به تازگی آماده تنظیم قراردادهایی برای معماران برای طراحی آنها هستیم، بنابراین در حال حرکت هستیم.

او گفت که مکان هنوز مشخص نشده است و ساخت یک ساختمان مسکونی جدید معمولاً دو سال طول می کشد.

دانشگاه وسترن با توجه به برنامه راهبردی خود که در سال 2021 راه اندازی شد، قصد دارد تا سال 2030 ثبت نام را به 50000 دانشجو افزایش دهد. در حال حاضر حدود 38000 دانشجو ثبت نام می کنند.

شپرد گفت: «برای غرب و لندن مهم است که ما به رشد خود ادامه دهیم، زیرا اگر شما رشد نکنید، در حال کوچک شدن هستید و این جایی نیست که کسی بخواهد باشد.

شپرد در سخنرانی اصلی خود گفت که وسترن دومین شبکه بزرگ اقامتگاه در کانادا را برای دانشجویان اداره می کند.

مرد با میکروفون صحبت می کند
جاش مورگان در یک رویداد دانشگاه غربی در RBC Place در لندن در 11 آوریل 2023 در جمع جمعیت سخنرانی می کند. (Michelle Both/CBC)

کریس آلین، معاون بخش مسکن و خدمات جانبی دانشگاه وسترن، گفت که از دو ساختمان جدید اقامتی – یکی برای دانشجویان سال اول و دومی یک ساختمان آپارتمان برای دانشجویان سال بالاتر و فارغ التحصیل خواهد بود.

او گفت که در حالی که سایت و طراحی تعیین می کند که ساختمان ها چند نفر را می توانند در خود جای دهند، دانشگاه در حال حاضر 600 تخت سال اول و 300 تخت فارغ التحصیل و بالاتر را در نظر گرفته است.

آلین گفت: “برای وسترن بسیار مهم است که اطمینان حاصل کند که دانشجویان ما به مسکنی دسترسی دارند که راحت و راحت در محوطه دانشگاه قرار دارد و همچنین ایمنی آنها را در اولویت قرار می دهد، و به همین دلیل است که ما با دو پروژه جدید پیش می رویم.”

جاش مورگان، شهردار لندن گفت که از دیدن برنامه‌های وسترن برای اقامت بیشتر با افزایش جمعیت خوشحال است.

او روز سه‌شنبه گفت: «مسکن و استطاعت مسکن همچنان یک موضوع مهم در دستور کار شورا است و همانطور که ما در مورد گسترش ورود دانشجویان به شهرمان صحبت می‌کنیم، بدیهی است که مسکن باید بخشی از این گفتگو باشد.»

مرد به دوربین لبخند می زند
کریس آلین معاون بخش مسکن و خدمات جانبی در دانشگاه وسترن است. (Michelle Both/CBC)

مورگان گفت: «هرچه تعداد اقامتگاه‌های بیشتری بسازیم، بهتر است.

او گفت که تعهد لندن به ساخت 47000 خانه جدید در سراسر شهر تا سال 2031 شامل مسکن برای دانشجویان و اقامتگاه خواهد بود.

مورگان گفت که توسعه‌های مسکونی در امتداد راهروهای ترانزیتی «گزینه‌های بیشتری را برای دانش‌آموزان» به همراه خواهد داشت.

مورگان گفت: «این مطمئناً بخشی از معادله است وقتی در مورد موسسات پس از متوسطه صحبت می کنید که در شهر ما در حال گسترش هستند، داشتن فضاهایی برای زندگی آن دانش آموزان برای آینده نیز حیاتی است.