دانشگاه وسترن 74 ایستگاه شارژ EV را به محوطه دانشگاه اضافه می کند

خبر

به عنوان بخشی از تعهد دانشگاه وسترن برای رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050، این مدرسه 74 ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی جدید (EV) را در سراسر محوطه دانشگاه نصب می کند که مقداری بودجه از سوی دولت فدرال تامین می شود.

هدر هاید، مدیر پایداری وسترن در بیانیه ای گفت: پذیرش پذیرش شارژ EV در محوطه دانشگاه راه دیگری است که وسترن برای نشان دادن رهبری در پایداری و تعهد ما به آینده خالص صفر است.

شارژرهای جدید EV شامل دو ایستگاه شارژ سریع “سطح 3” به همراه 72 ایستگاه شارژ “سطح 2” خواهد بود که طی دو سال آینده در پارکینگ‌های دانشگاه و ساختمان‌های مسکونی نصب خواهند شد. در حال حاضر شش ایستگاه شارژ EV در محوطه دانشگاه وجود دارد.

هزینه ارتقاء زیرساخت ها 1.45 میلیون دلار است که 460000 دلار از منابع طبیعی کانادا از طریق برنامه زیرساخت خودروهای آلاینده صفر تامین می شود.

جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی در بیانیه ای گفت: «دولت کانادا از اقتصاد خودروهای الکتریکی ساخت کانادا حمایت می کند. همانطور که ما به سمت هدف خودروهای الکتریکی 2035 پیش می رویم، با صنعت، کارگران و شرکای محلی و بومی برای ایجاد زیرساخت های شارژ خود و ایجاد مشاغل خوب و گزینه های حمل و نقل مقرون به صرفه در جوامع در سراسر کانادا شریک هستیم.

وسترن گفت که سرمایه گذاری در ایستگاه های شارژ EV همچنین به انتقال ناوگان خودروهای خود از دیزلی به برقی کمک می کند و سه وسیله نقلیه الکتریکی در حال حاضر برای تیم تسهیلات سفارش داده شده است.

شش ایستگاه شارژ موجود “سطح 2” دانشگاه در پارکینگ های Alumni/Thompson، Visual Arts و Elborn College قرار دارند.

دانشگاه وسترن متعهد شده است که تا سال 2030 میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای از فعالیت‌های پردیس خود را تا 45 درصد نسبت به سطوح سال 2005 کاهش دهد و تا سال 2050 به صفر برسد.