دانشگاه Laurentian برنامه جدیدی را برای افزایش ایمنی در دانشگاه معرفی می کند

خبر

دانشگاه Laurentian در سودبری دارای یک برنامه جدید با ویژگی هایی برای حفظ امنیت افراد در دانشگاه است.

Gail Cowper-Benoit ، مدیر بهداشت و ایمنی مدرسه می گوید: این برنامه قبل از همه گیری در حال توسعه بود و اکنون در حال راه اندازی است.

یکی از ویژگی های این برنامه به سیستم نور آبی دانشگاه متصل است ، که دارای ایستگاه هایی در نقاط دیگر دانشگاه است. وقتی کسی احساس ناامنی می کند ، می تواند یک دکمه نور آبی را فشار دهد تا امنیت را هشدار دهد.

کوپر-بنوآت می گوید: “ما تقریباً 10 نفر در دانشگاه داریم و آنها چشم یکدیگر را ندارند.”

“ما از دانش آموزان نظرسنجی کردیم ، این یکی از س questionsالاتی بود که آنها پرسیدند این است که آیا امکان افزودن بیشتر این چراغ های آبی وجود دارد.”

اکنون افرادی که از این برنامه استفاده می کنند می توانند از آن استفاده کنند تا در صورت احساس ناامنی به هر کجا که باشند نور آبی را بزنند.

Cowper-Benoit تخمین می زند که حدود 500 صد نفر در دانشگاه هستند ، در حالی که قبل از همه گیری 6000 نفر بوده است. او می گوید کارمندان امنیتی دانشگاه کاهش نیافته اند – بیشتر اوقات سه نگهبان در Laurentian هستند. و آنها 200 دوربین امنیتی برای نظارت بر دانشگاه اضافه کرده اند.

با تعداد افراد کمتر در دانشگاه ، تعداد بیشتری به تنهایی کار می کنند. و یکی از ویژگی های برنامه با توجه به آن طراحی شده است. کاربران می توانند درخواست ورود منظم کنند. اگر کاربر پاسخ ندهد ، برنامه امنیت دانشگاه را آگاه می کند.

با تماس ، کاوپر-بنوا می گوید که امنیت معمولاً ظرف چهار دقیقه پاسخ می دهد. افسران امنیتی در یک مکان در پردیس انتهای جنوب شهر حضور دارند ، اما یک وسیله نقلیه دارند.

از دیگر ویژگی های برنامه امنیتی جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مخاطبین اضطراری: در صورت اضطراری یا نگرانی غیر اضطراری ، با خدمات صحیح منطقه دانشگاه Laurentian تماس بگیرید
  • Friend Walk: کاربران می توانند مکان خود را از طریق ایمیل یا پیامک در دستگاه خود برای دوست خود ارسال کنند. هنگامی که دوست درخواست Friend Walk را پذیرفت ، کاربر مقصد خود را انتخاب می کند و دوست او مکان آنها را در زمان واقعی ردیابی می کند. آنها می توانند آنها را تحت نظر داشته باشند تا مطمئن شوند با اطمینان به مقصد می رسند.
  • برنامه های اضطراری: اسناد اضطراری دانشگاه که می تواند کاربران را برای بلایا یا شرایط اضطراری آماده کند. حتی درصورتی که کاربران به Wi-Fi یا داده تلفن همراه متصل نیستند ، می توان به این مورد دسترسی داشت.
  • Virtual WalkHome: به Campus Security اجازه دهید بر راه رفتن کاربر نظارت کند. اگر کاربری هنگام راه رفتن در دانشگاه احساس ناامنی کند ، می تواند یک WalkHome مجازی درخواست کند و یک توزیع کننده در انتهای دیگر تا رسیدن به مقصد سفر خود را کنترل می کند.

صبح شمال6:46دانشگاه Laurentian برنامه جدیدی را برای افزایش ایمنی در دانشگاه معرفی می کند

دانشگاه لورنتین امیدوار است با معرفی یک اپلیکیشن جدید ، دانشگاه خود را ایمن تر کند. ما به مدیر بهداشت و ایمنی در Laurentian ، Gail Cowper-Benoit رسیدیم تا از نحوه کار برنامه مطلع شویم. 6:46