داینامیک زمین 20 سالگی را در سادبری جشن می گیرد

خبر

زمین پویا سادبری در 10 مه نقطه عطفی را جشن می گیرد. این جاذبه توریستی 20 سال از افتتاح درهای خود در بالای معدن بزرگ نیکل را جشن می گیرد.

اشلی لاروس، مدیر عامل Science North، که Dynamic Earth را اداره می‌کند، گفت: «البته ما واقعاً از اینکه بیستمین سالگرد خود را جشن می‌گیریم بسیار هیجان‌زده هستیم.

این مرکز علمی بسیار مهمی است، نه فقط در سادبری، بلکه نقش مهمی در سراسر کشور دارد.»

Dynamic Earth هشتمین مرکز علمی کانادا است.

این تجارب یادگیری عملی و تعاملی را برای کمک به آموزش افرادی که از سایت بازدید می کنند در مورد معدن و اهمیت آن برای منطقه سادبری ارائه می دهد.

یک مجسمه رنگارنگ نیکل غول پیکر در شب با ماه در پس زمینه روشن می شود.
نیکل بزرگ معروف سادبری در سایت Dynamic Earth قرار دارد. (ارسال شده توسط Alex Tétreault)

لاروس گفت که وقتی Science North در سال 1984 افتتاح شد، عملیات سایت معدن بزرگ نیکل را نیز به عهده گرفت، با این هدف که روزی این سایت را به عنوان یک جاذبه توریستی آینده گسترش دهد.

او گفت زمانی که Dynamic Earth در 10 می 2003 افتتاح شد، دیدگاه آنها برای برجسته کردن مستقیم صنعت معدن به واقعیت تبدیل شد.

“این به ما به عنوان یک سازمان اجازه داد تا داستان هایی را که می گوییم گسترش دهیم و واقعاً به ما فرصت و بستری داد تا داستان هایی را در مورد صنعت معدن و صنعت علوم زمین به اشتراک بگذاریم که برای سادبری و شمال انتاریو بسیار مهم است.”

به مناسبت بیستمین سالگرد خود، Dynamic Earth تا 27 می 20 درصد تخفیف عمومی برای بازدیدکنندگان و برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه ارائه می‌دهد.

Dynamic Earth واقعاً نقش مهمی در هیجان‌انگیز کردن دانش‌آموزان و عموم در مورد مشاغل در معدن مدرن بازی می‌کند.– اشلی لاروس، مدیرعامل Science North

مراسم خیمه شب بازی برای این سالگرد ارائه مهمان توسط دیرینه شناسان کانادایی ویکتوریا آربور است.

Arbor در 10 می دو ارائه ارائه می دهد که مهمانان را به سفری برای کشف دایناسورهای کانادایی می برد.

Dynamic Earth همچنین بسته های جشن تولد را برمی گرداند.

لاروس گفت که صنعت معدن همچنان نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه ایفا می کند، به ویژه زمانی که کشور با فناوری سبزتر مانند خودروهای برقی و باتری پیش می رود.

او با اشاره به نیاز به استخراج پایدارتر گفت: «اگر نتوانیم نسل بعدی خود را برای دنبال کردن مشاغل معدنی ترغیب کنیم، آنگاه این یک چالش بزرگتر خواهد بود.

بنابراین، Dynamic Earth واقعاً نقش مهمی در هیجان‌انگیز کردن دانش‌آموزان و عموم در مورد مشاغل در معدن مدرن بازی می‌کند.»

با نگاهی به آینده، Dynamic Earth در حال حاضر روی تکمیل پروژه Going Deeper خود کار می کند، که معدن زیرزمینی Big Nickel را گسترش می دهد و زیرساخت های بیشتری را اضافه می کند.

این مرکز علمی حفاری یک رانش زیرزمینی جدید را به پایان رسانده است که لاروس گفت بزرگتر و درخشان تر از معدن فعلی خواهد بود.

او گفت: «این به یک فضای چند منظوره کاملاً جدید که زیر زمین است منتهی خواهد شد.

یک گالری سطحی جدید نیز وجود خواهد داشت که نوآوری ها در بخش معدن را برجسته می کند، ایمنی را برجسته می کند و تجهیزات باتری را برجسته می کند.

این پروژه همچنین شامل یک فیلم جدید در مورد سبز شدن مجدد سادبری و یک نمایش چند رسانه ای جدید در معدن زیرزمینی خواهد بود.

انتظار می رود پروژه Going Deeper در تابستان 2024 به روی عموم باز شود.