درختان کاشته شده برای 2 مرد جوان کشته شده در ریزش ساختمان Teeple Terrace

خبر

دوستان و اعضای خانواده از یک جامعه شوالیه منونیت در نزدیکی تیلسونبورگ، آنتن، روز جمعه برای برگزاری مراسمی برای بزرگداشت دو نفر از خود که دو سال پیش در یک کارگاه ساختمانی کشته شدند، به لندن آمدند.

مراسم درختکاری به افتخار هنری هاردر 26 ساله و جان مارتنز 21 ساله برگزار شد. کارمندان یک شرکت بتن سازی تیلسونبورگ در اثر فروریختن ساختمانی که روی آن در 555 Teeple Terrace در لندن کار می کردند در حالی که بتن ریخته می شد جان خود را از دست دادند. طبقه فوقانی.

از سال 1991، 28 آوریل به طور رسمی در کانادا به عنوان یک روز عزای ملی برای کارگران کشته یا مجروح شده در کار مشخص شده است.

هنری هاردر و جان مارتنز
هنری هاردر و جان مارتنز، از چپ به راست، روز جمعه در مراسم درختکاری در لندن، انترنتی، تجلیل شدند. آنها دو سال پیش در یک کارگاه ساختمانی کشته شدند. (خانه تشییع جنازه کبل)

مادران هاردر و مارتنز به همراه حدود دوجین دوست و اعضای خانواده برای تماشای کاشت یک جفت بلوط قرمز به نام این دو مرد آمدند.

درختان در محوطه انجمن ساخت و ساز لندن و منطقه کاشته شدند.

مایک کارتر، رئیس انجمن، گفت که این حادثه منجر به تلاش‌های جدیدی برای افزایش ایمنی در محل کار برای کارگران ساختمانی شده است.

کارتر گفت: «وقتی این اتفاق افتاد برای همه شوک وحشتناکی بود. “این یک صنعت بسیار فشرده در لندن است – تقریباً همه همه را می شناسند. برای کل صنعت بسیار دردسرساز بود. از آن زمان، ما به طور مداوم در تلاش بوده ایم تا ایمنی محل کار خود را بهبود بخشیم.”

کارتر گفت که مرگ اخیر یک کارگر در آبشار نیاگارا منجر به اطلاع رسانی سریع در مورد برخی از عوامل موثر در مرگ وی شد. کارتر گفت که کارگر بر اثر سقوط جان خود را از دست داد. او یک بند ایمنی پوشیده بود اما در سرما خیس و سپس شکننده شده بود.

نتوانست از سقوط او جلوگیری کند و یادداشتی در مورد شرایط مرگ ارسال شد تا دیگران در صنعت بتوانند از خطر کارگاه آگاه شوند. کارتر گفت که روند اطلاع رسانی تا حدی در پاسخ به فروریختن تراس Teeple که پنج کارگر را نیز مجروح کرد، انجام شد.

دو کارگر بر اثر ریزش جزئی این ساختمان در حال ساخت در دسامبر 2020 جان باختند.
خدمه اورژانس، محققان و کارگران ساختمانی در محل ریزش جزئی ساختمان در 555 Teeple Terrace در لندن در 12 دسامبر 2020 باقی ماندند. (تراویس دالینی/سی‌بی‌سی)

اعضای خانواده ای که روز جمعه برای مراسم درختکاری حاضر شدند، تصمیم گرفتند با سی بی سی نیوز مصاحبه نکنند.

یکی از مادران این مردان که به آلمانی ترجمه شده توسط دخترش صحبت می‌کرد، فقط می‌گفت که از داشتن راهی دائمی برای بزرگداشت این مردان سپاسگزار هستند.

این حادثه منجر به اتهاماتی علیه شرکت هایی از جمله East Elgin Concrete Forming شد که این دو مرد را استخدام کرده بودند.