درختان کریسمس که در شمال شرقی انتاریو تقاضای زیادی دارند

خبر

نخستین طلایه دارهای مس کلیف صاف سودبری 24 سال است که درختان کریسمس را می فروشند ، اما جمع آوری کمک های مالی امسال شبیه هیچ کس دیگری نبود.

کری ردی ، کمیسر گروه گفت: “ما فروش درختان را از حدود ربع تا 9 شروع کردیم. من می گویم تا ساعت 10:30 بیش از 100 درخت فروخته ایم.”

“این دیوانه کننده بود. هرگز ، هرگز اینگونه نبوده است.”

در حالی که مردم برای جشن گرفتن فصل در خانه آماده می شوند ، فروشندگان درخت کریسمس امسال تقاضای زیادی را مشاهده می کنند – در زمانی که تولیدکنندگان نیز از کمبود برخی از گونه ها خبر می دهند.

افزایش تقاضا

به گفته تولیدکنندگان درخت کریسمس در انتاریو ، تقاضا برای درختان تازه 25 درصد در سال جاری افزایش یافته است – چیزی که مدیر اجرایی شرلی برنان به همه گیری COVID-19 نسبت می دهد.

برنان گفت: “مردم ، شما می دانید که در 9 ماه گذشته هیچ لذتی نداشته اند و آنها واقعاً می خواهند چیزی را بپذیرند که بتوانند از آن لذت ببرند.”

برنان همچنین خاطرنشان کرد که خانواده هایی که ممکن است در سالهای گذشته در یک خانه در یک گروه بزرگ جشن بگیرند ، به دلیل محدودیت های جمع آوری شده ، امسال برای هر خانه درخت می گیرند.

کری ردی ، درست ، با ساندرا اینسینا در اولین فروش درخت کریسمس Scout Cliff Scout. (ارائه شده توسط کری ردی)

در فروش درخت کریسمس پیشاهنگی ، مردم زودتر از موعد در مورد سهام کمی کمتر امسال هشدار داده شدند ، اما مانند برنان ، ردی معتقد است که این تنها دلیل عجله افرادی نیست که در ماه نوامبر درختان کریسمس را خریداری کرده اند.

ردی گفت: “نکته دیگری که مردم به ما گفتند” خوب ، به هر حال ما در خانه هستیم و بیرون نخواهیم رفت ، بنابراین می خواهیم زود تزئین کنیم “.

“همه می خواهند یک صنوبر فریزر”

کمترین میزان فروش پیشاهنگان به دلیل کمبود درخت در سراسر استان بود – که نتیجه فصول ضعیف رشد حدود یک دهه پیش بود.

برنان گفت: “صنوبر فریزر همه و همه درختان کریسمس است. همه می خواهند یک صنوبر فریزر داشته باشند ، و این همان درختی است که شما در پیدا کردن آن مشکل خواهید داشت.”

آلیسون و گرگ نیل صاحب مزرعه و بازار کشور نیل در Sault Ste هستند. ماری ، جایی که آنها در 5 سال گذشته درختان کریسمس را می فروشند. (مزرعه و بازار کشور نیل / فیس بوک)

در مزرعه و بازار کشور نیل در Sault Ste. ماری ، مالک آلیسون نیل ، مردم را تشویق می کند تا مانند “کاج اسکاچ” از درختان “ساق” استفاده کنند. اما حتی برای آن ها ، او می گوید مردم باید زود خرید کنند.

“سال گذشته ما مردم گریه می کردیم زیرا آنها نمی توانستند ، درختی به دست نمی آوردند و من احساس می کنم ممکن است امسال نیز چنین اتفاقی بیفتد.”

نیل می گوید اگر تقاضای فعلی ادامه یابد ، انتظار دارد حدود یک هفته دیگر درختان کریسمس به فروش برسند.