درخت تشنه را می بینید؟ درختکاران لندن می گویند لطفا به آن بنوشید

خبر

وقتی برایان کلو متوجه چروک شدن برگ های سبزی شد که از افرا بزرگ کنار خانه اش افتاده بود، نگران شد. در این زمان از سال، آنها باید سالم و ثابت روی شاخه باشند.

کلو با اشاره به اینکه در بیست سالی که به درخت نگاه می کند هرگز چنین چیزی را ندیده است، گفت: “روی زمین زیاد است زیرا درخت از خشکسالی رنج می برد.” “به نظر می رسد بیمار است.”

کلو تنها کسی نیست که وضعیت درختان را در شهر جنگلی مشاهده کرده است. روز جمعه، درخت‌کاران شهرداری از لندنی‌ها خواستند تا سهم خود را انجام دهند و شلنگ باغ را روی درختان خود بگذارند.

کت هاجنز، درختکاری در شهر لندن گفت: «اگر مردم برای آبیاری باغ‌هایشان شلنگ بیرون آورده‌اند، یا اگر چند سطل دارند، لطفاً به درخت‌های نزدیک خانه‌تان نوشیدنی اضافی بدهید.»

او گفت که درختان هر هفته به حدود یک اینچ آب نیاز دارند، اما به لندنی‌ها توصیه می‌کند که اجازه دهند شلنگ برای چند دقیقه چکه کند. او می گوید که آب باید به ریشه خیس شود.

او گفت که کامیون آب این شهر پنج روز در هفته با تمرکز بر آبیاری درختانی که در پنج سال گذشته کاشته شده اند، کار می کند.

چگونه یک درخت تشنه را تشخیص دهیم

دمای این هفته در لندن در دهه سی میلادی بوده است، که طبق داشبورد آب و هوای CBC، تقریباً 10 درجه سانتیگراد بالاتر از میانگین است. یک ماه مه بسیار خشک را دنبال می کند.

هاجنز می‌گوید مهم است که بدانیم اگر برگ‌هایی که از درخت بیرون می‌آیند به صورت دسته‌ای می‌ریزند، احتمالاً کار سنجاب‌های تشنه‌ای است که به دنبال رطوبت در برگ‌های آبدار هستند یا لانه‌هایشان را بیرون می‌کشند.

هاجینز گفت: “خوشه های پنج یا شش برگی سنجاب ها هستند. ریزش برگ های فردی نشانه ای از حفظ آب توسط درخت است.”

او گفت که گونه‌های آسیب‌پذیر درختان در حال حاضر افرا نقره‌ای، بید و چنار لندن یا چنار هستند.