درگ کوئین می‌گوید مردی سعی کرد پوستر مسابقه همگام‌سازی لب آن‌ها را در مرکز شهر ویندزور به آتش بکشد

خبر

در حالی که در حال تبلیغ یک رویداد همگام سازی درگ لیپ آینده است، یک درگ ملکه ویندزور می گوید که اخیراً با نفرتی در شهر روبرو شده اند که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودند.

متیو لوسک، که نامش لوآ است، می‌گوید که در مرکز شهر پوستر می‌زدند که مردی به سمت آنها آمد و سعی کرد پوستری را آتش بزند.

به گفته لوا، او سپس پوستر را پاره کرد، مچاله کرد و سپس روی زمین انداخت.

لوا گفت: “من خیلی گیج شده بودم.” “من حتی نمی توانم باور کنم که این اتفاق در حال حاضر رخ می دهد.”

او به من فحاشی می کرد که همجنس گرا و بسیار نفرت انگیز بود.

صبح ویندزور13:12درگ کویین ویندزور می گوید مردی سعی کرد پوستر مراسم درگ را در مرکز شهر آتش بزند

لوا می‌گوید به‌عنوان یک درگ کویین، قطعاً قبلاً با نفرت مواجه شده‌اند، اما نه به این شکل که به نظر می‌رسد «نفرت احشایی» باشد و با توجه به ساعت 10 صبح، کاملاً غیرمنتظره باشد.

“فکر می‌کنم بسیاری از این اتهامات ناشی از افزایش دوباره نفرت عجیب و غریب علیه هنرمندان درگ و هنرمندان ترنس و به طور کلی افراد ترنس است. و این واقعاً منصفانه نیست که فقط به خاطر گذاشتن پوستری درباره درگ شو بر من تداوم یابد. “

کارن اسمال‌وود برگزارکننده نبرد Drag Lip Sync است، رویدادی که لوا برای آن پوستر می‌گذاشت. او می گوید که پس از شنیدن تجربه لوا غافلگیر شد.

اسمالوود گفت: “وقتی فهمیدم این اتفاق افتاده است، برای لوا وحشت کردم. از اینکه او را در آن موقعیت قرار دادم و پوسترها را نصب کردم، احساس ناراحتی کردم.”

لوا می‌گوید که آن‌ها به شدت احساس می‌کنند داستان را به اشتراک می‌گذارند، زیرا جامعه درگ ویندزور بسیار “پر جنب و جوش” و “شگفت‌انگیز” با استعدادهای زیادی است.

“فکر کردن به این که مردم جامعه من که من نماینده آنها هستم حتی در سطح محلی مورد حمله قرار می گیرند، چه رسد به همه چیزهایی که به طور مداوم روزانه می شنویم … مثل اینکه درست نیست. ما نباید در سال 2023 با این موضوع برخورد کنیم. این مسخره است. ”

لوا روز جمعه به پارک جوبیلی واکرویل رفت تا یک حادثه را بازسازی کند که در آن مردی سعی کرد پوسترهای درگ آنها را درباره مسابقه همگام سازی لب آتی بسوزاند.
لوا روز جمعه به پارک جوبیلی واکرویل رفت تا حادثه ای را بازسازی کند که در آن مردی سعی کرد یکی از پوسترهای آنها را در مورد مسابقه همگام سازی لب آتی بسوزاند. (جیسون ویو/سی‌بی‌سی)

ما [drag queens] لوا می گوید که انسان های خوبی هستند و این را “ماموریت” خود برای انسان سازی جامعه خود می نامد.

“اگر بتوانم نظر یک نفر را از تماشای این یا از شنیدن من تغییر دهم، پس کارم تمام شده است.”

“ما سعی می کنیم زندگی واقعی خود را داشته باشیم، به خصوص در ویندزور. و فرصت ها به راحتی به دست ما نمی رسند. ما فضای همجنس گرایان نداریم و آن آزادی را نداریم که واقعاً تمام قلب و روح خود را در زندگی خود بگذاریم. خلاقیت.”

اسمال‌وود می‌گوید که برگزارکنندگان رویداد نباید از رویدادهای درگ یا پیامدهای بالقوه آن‌ها مرعوب شوند.

او گفت: “افرادی که در ترویج سرگرمی نقش دارند باید بدانند که شما می توانید از شانس استفاده کنید.” از لغو شدن رویدادها یا اعتراض به رویدادها نترسید.”

لوا می گوید که آنها احساس می کنند که به طور کلی ویندزور یک جامعه امن برای همه است.

“هنرمندان ترنس وجود دارند که در جامعه وجود دارند. مانند خودم، من غیر باینری هستم و چند مجری درگ دیگر نیز ترنس هستند، و چند مجری دیگر که جنس کوئیر هستند.”

لوا می‌گوید که آن‌ها تصمیم گرفتند با اجرای مجدد آن در روز جمعه در پارک جوبیلی Walkerville به شیوه‌ای خلاقانه به حادثه همجنس‌گرا هراسی پاسخ دهند.

“این قطعا یک شیرین کاری تبلیغاتی است. مثلاً من قرار نیست دروغ بگویم. من اینجا هستم تا سرگرم کنم و اینجا هستم تا مرزها را تکان دهم و مردم را از جعبه بیرون بیاورم.”

قطعاً برای برخی از افراد، گذر از تعصب خود برای دیدن این موضوع و گفتن این جمله، “اوه، خدای من، اینجا افرادی هستند که می خواهند برای حقوق عجیب و غریب مبارزه کنند” چیزی است.