در اینجا نحوه جشن گرفتن روز زمین در لندن است

خبر

22 آوریل 2023، پنجاه و سومین روز زمین است، به این معنی که جشن‌ها در شهر لندن آغاز می‌شود.

بین پاکسازی صبحگاهی پارک ها و مناطق طبیعی در داخل و خارج شهر، و جشن های مرکز شهر با انبوهی از کارها، برای کسانی که به دنبال ارتباط با طبیعت هستند، هیچ کمبودی برای سرگرمی و آموزش وجود ندارد.

“بعد از یک زمستان طولانی، خوب است که بگذریم و کمی پاکسازی کنیم، اما زمان آن است که زمین را جشن بگیریم و واقعاً کمی وقت بگذاریم تا مکث کنیم و به این فکر کنیم که زمین چقدر به ما می دهد.” مری آن هاج، یکی از محیط‌بانان سازمان Climate Action لندن و برگزارکننده Earthfest، گفت.

Earthfest اولین رویداد شهر برای آن روز است.

این شامل بیش از 90 نمایشگاه، سخنران، و فعالیت‌های تعاملی، و همچنین فروشندگان مواد غذایی است که در بخش‌هایی از مرکز شهر لندن پخش شده‌اند و بیشتر فعالیت‌ها در سه مکان متمرکز می‌شوند: Dundas Place، Citi Plaza، و کتابخانه عمومی لندن. شعبه مرکزی.

هاج گفت: «فعالیت‌های دوستانه برای بچه‌ها وجود دارد، ما Salt Haven را با سفیران حیات‌وحش آن‌ها بیرون می‌آوریم. اداره حفاظت از تیمز بالای تیمز قرار است با تعدادی نمایشگر از جمله این جعبه شنی سه‌بعدی فوق‌العاده در آنجا حضور داشته باشد.» “فرصت هایی برای یادگیری بیشتر و ارتباط با تامین کنندگان گیاهان بومی و مناظر طبیعی وجود خواهد داشت.”

علاوه بر فرصت‌هایی برای یادگیری در مورد زمین و طبیعت، چیزی است که هاج آن را «شیب بومی» به جشن‌های امسال می‌نامد. این شامل درس هایی در مورد تقویت رابطه فرد با زمین و مراسم سنتی مانند مراسم آب است که برای باغ خواندن کتابخانه برنامه ریزی شده است.

“من همیشه در مورد بچه های خردسال صحبت می کنم. آنها را در دریاچه خواهید دید، ممکن است در لبه دریاچه باشند و چیزی چشم آنها را بگیرد، یک سنگ براق یا چیزی شبیه به آن، و آنها دست دراز کنند و بچینند. ران هیل، مدیر اجرایی مرکز دوستی N’Amerind گفت: آن را بررسی خواهم کرد و آنها آن را بررسی خواهند کرد.

جوان‌ها هنوز این ارتباط را دارند و بسیاری از اوقات در بزرگسالی ما این ارتباط را از دست می‌دهیم.»

Earthfest از ساعت 12 تا 5 بعد از ظهر شنبه برگزار می شود

رویدادهای دیگر در سطح شهر و اطراف آن عبارتند از:

  • پاکسازی سالانه لندن Clean & Green در سراسر جامعه از ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر
  • رویداد سوادآموزی خانواده روز زمین در مورنینگتون پارک از ساعت 10:30 صبح تا 12 بعد از ظهر
  • پیاده‌روی طبیعت روز زمین در خیابان کمیسیونرهای پارک اسپرینگ‌بانک. ورودی ساعت 10 صبح