در بحبوحه بحث در مورد اصلاحات، انتاریو 112 میلیون دلار برای اجرای وثیقه اعلام کرد

خبر

نخست وزیر داگ فورد روز پنجشنبه اعلام کرد که استان انتاریو 112 میلیون دلار را برای برنامه های انطباق با وثیقه هزینه خواهد کرد که شامل تیم هایی از افسران پلیس می شود که به تعقیب افرادی که شرایط وثیقه خود را رعایت نمی کنند، می پردازند.

مایکل کرزنر، وکیل کل، در این اعلامیه گفت که طی سه سال، 48 میلیون دلار در اختیار مجرمان مکرر پلیس استان انتاریو و جوخه اجرای آزادی مشروط قرار خواهد گرفت که حدود 50 نفر دیگر را برای این واحدها در اختیار OPP قرار می دهد. بر اساس یک خبر، این 48 میلیون دلار یک واحد تطبیق وثیقه اختصاصی در تیم ایجاد خواهد کرد.

کرزنر افزود، همچنین 24 میلیون دلار کمک مالی برای خدمات پلیس در سراسر استان، از جمله OPP، نیروهای شهرداری و پلیس ملل اول، برای کمک به آنها برای تقویت یا ایجاد واحدهای اجرای آزادی مشروط در دسترس خواهد بود.

فورد گفت که هزینه های اعلام شده روز پنجشنبه باعث بهبود ایمنی عمومی می شود.

او گفت: «این سرمایه‌گذاری‌ها کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که پرخطرترین مجرمان در زندان باقی می‌مانند و کسانی که متهم به جرم هستند و با وثیقه آزاد می‌شوند، از قوانین پیروی می‌کنند.

پول در میان بحث بر سر سیستم وثیقه به دست می آید

اعلام روز پنجشنبه پس از آن منتشر شد که فورد – همراه با دیگر نخست‌وزیران کانادا – در اوایل سال جاری از دولت فدرال خواستند تا سیستم وثیقه کشور را اصلاح کند.

در نامه‌ای در 13 ژانویه به نخست‌وزیر جاستین ترودو، 13 نخست‌وزیر گفتند که می‌خواهند شاهد تغییر خاصی باشند که وثیقه را برای کسانی که متهم به جرم داشتن سلاح گرم ممنوع یا محدود شده اند، سخت‌تر کند.

مردی با کت و شلوار پشت تریبون.
مایکل کرزنر، وکیل دادگستری، گفت که 24 میلیون دلار کمک مالی برای خدمات پلیس در سراسر استان، از جمله OPP، نیروهای شهرداری و پلیس ملل اول، برای کمک به آنها برای تقویت واحدهای اجرای آزادی مشروط در دسترس خواهد بود. (مارتین ترینر/سی بی سی)

منتقدان می گویند اصلاحات وثیقه می تواند منجر به مرگ بیشتر از نجات جان افراد شود. اعضای دانشکده حقوق زندان دانشگاه اتاوا نوشته اند که بین سال های 2018 تا 2022، احتمال مرگ فردی که در انتاریو در انتاریو زندانی می شود، 15 برابر بیشتر از مرگ یک افسر پلیس در حین انجام وظیفه بود. این گروه استدلال می‌کند که مرگ‌های اخیر پلیس در کانادا یک روند را تشکیل نمی‌دهد، در حالی که عکس آن در مورد مرگ زندانیان صادق است.

در این بیانیه آمده است که این هزینه همچنین شامل 26 میلیون دلار برای ایجاد “تیم های وثیقه شدید جرایم خشونت آمیز شدید” در سیستم قضایی استان است. به گفته استان، این هزینه تضمین می کند که کارشناسان موضوع و دادستان های اختصاصی برای آماده سازی و اجرای جلسات وثیقه وجود داشته باشند.

فورد گفت: «و ما در حال سرمایه‌گذاری در فناوری جدید برای نظارت بهتر بر افراد با وثیقه هستیم.

براساس این انتشار، این استان داشبورد جدیدی برای انطباق با وثیقه ایجاد خواهد کرد که به سرویس‌های پلیس اجازه می‌دهد مجرمان پرخطر را با دقیق‌ترین داده‌های ممکن رصد کنند. کرزنر گفت که داشبورد قبلاً توسط پلیس تورنتو و دورهام راه اندازی شده است.

“ما می‌توانیم نگاه دقیقی به محل حضور افرادی که وثیقه را نقض می‌کنند داشته باشیم. و می‌توانیم شناسایی کنیم و با سرویس‌های پلیس محلی در حوزه‌های قضایی مختلف که در آنجا هستند ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم به آنها دسترسی پیدا کنیم. کرزنر در پاسخ به این سوال که فناوری جدید انطباق با وثیقه چگونه کمک خواهد کرد، گفت: آنها قبل از اینکه جرم ایجاد کنند.