در تیراندازی شبانه در مرکز شهر لندن 2 زخمی شدند

خبر

پلیس لندن در حال بررسی تیراندازی است که اوایل روز یکشنبه در خیابان ریچموند و منطقه خیابان آکسفورد شرقی در مرکز شهر رخ داد.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که دو نفر در شرایط غیرتهدید جانی به بیمارستان منتقل شدند تا به دلیل جراحات ناشی از گلوله تحت مداوا قرار گیرند.

حوالی ساعت 2:45 بامداد پلیس یک تماس 9-1-1 در مورد شلیک گلوله احتمالی در منطقه دریافت کرد. پلیس تأیید کرد که هنگام ورود آنها یک اسلحه گرم تخلیه شد، اما در ابتدا نتوانست هیچ قربانی را پیدا کند.

مدت کوتاهی پس از آن، به پلیس اطلاع داده شد که دو نفر برای درمان جراحات مشکوک به گلوله به بیمارستان رفتند.

این تقاطع صبح یکشنبه به روی ترافیک باز بود، اما پلیس ورودی‌های مشاغل محلی از جمله MuchoBurrito، Osmows و Wendys را در خیابان آکسفورد شرقی بین خیابان ولینگتون و ریچموند مسدود کرده بود.

نوار پلیس در اطراف مشاغل واقع در خیابان آکسفورد شرقی بین خیابان ولینگتون و ریچموند بود.
نوار پلیس در اطراف مشاغل واقع در خیابان آکسفورد شرقی بین خیابان ولینگتون و ریچموند بود. (Isha Bhargava/CBC)

روز جمعه، تریش مک اینتایر، رئیس موقت پلیس لندن به CBC گفت صبح لندن او نگران افزایش خشونت با اسلحه در لندن بود و آن را هشدار دهنده خواند. قبل از این حادثه اخیر، 9 تیراندازی در این شهر در سه ماه اول سال 2023 رخ داده است.

تحقیقات توسط بخش جرایم عمده پلیس لندن در حال انجام است. پلیس از هر کسی که در زمان حادثه در منطقه بوده و یا فیلم دوربین داش‌کام را دارد می‌خواهد با بازپرس تماس بگیرد.