در ماه های آینده افسران RCMP در ویندزور به نصف کاهش می یابند

خبر

بخش RCMP Windsor در ماههای آینده به نصف کاهش می یابد – از 34 افسر به 17 افسر که در واحد جرایم سازمان یافته و جدی کار می کنند ، کاهش می یابد.

گروه محلی نیز بعنوان یکپارچگی یکپارچگی مرزی تغییر نام یافته است. در ضمیمه فرعی سارنیا 10 افسر وجود داشت که قبلاً بسته شده است.

این مربوط به پیت مریفیلد ، نایب رئیس فدراسیون پلیس ملی ، اتحادیه کارگران RCMP و نماینده ویندزور وست برایان ماس است.

مری فیلد گفت: گروه ویندزور “احتمالاً یکی از مهمترین گروهها در استان انتاریو و یکی از مهمترین گروههای ملی در رابطه با برنامه یکپارچگی مرز RCMP است” ، اما این کاهش در افسران به معنای عدم وجود اجساد کافی است انجام یک تحقیق معنی دار

وی گفت: “اگر ما یک برنامه زنده و سالم برای حفظ مرزهای مربوط به قاچاق غیرقانونی سلاح را حفظ نکنیم ، کانادایی ها را در معرض خطر قرار می دهیم.”

ماس گفت: “ما از نظر RCMP در این حوزه قضایی به خوبی خدمت کرده ایم.” می دانید ، آنها نه تنها شهروندان محلی ما ، بلکه همه کانادایی ها بخصوص مرزهای ما بخشی از امضای حفاظت بوده اند. “

مریفیلد گفت که به طور قطعی نمی داند که چه عواملی باعث این کاهش ها شده است ، اما برخی از دلایل آن را مداوم بحران منابع انسانی در RCMP در سطح ملی می داند.

شغل در سراسر هیئت مدیره است

وی گفت: “این فقط ناشی از سالها غفلت است ، هم توسط دولت فدرال و هم از طرف مدیران ارشد در RCMP.” “RCMP از یک کارفرمای بسیار جذاب نیروی پلیس پلیس در محلی که ما در آن رقابت داشتیم تبدیل شده است و به کمترین میزان 100 آژانس پلیس در کانادا برای پرداخت دستمزد رسیده ایم. و متاسفانه پرداخت در هر شغلی حالت جذابی برای نامزدهای جدید. بنابراین ما سهمیه سالانه خود را برای استخدام برآورده نمی کنیم و این امر کمبودهایی را ایجاد کرده است. “

ماسه این توضیح را باور ندارد.

ماس گفت: “من آن را نمی خرم. متاسفم.” “من جوانان زیادی را می شناسم که دوست دارند بخشی از RCMP باشند و به مردم خدمت کنند. و من فکر می کنم کارهای زیادی وجود دارد ، به ویژه حضور در شلوغ ترین گذرگاه مرزی در آمریکای شمالی.”

“آنها کارهای قابل توجهی برای جامعه ما انجام داده اند و نباید حدس بزنم كه كتاب جیب دولت باشد.”

RCMP در ویندزور چه کاری انجام می دهد؟

مری فیلد می گوید ، افسران محلی RCMP از یونیفرم های سنتی استفاده نمی کنند ، بنابراین تمرکز بیشتر آنها “سبک پلیس فدرال” است.

وی گفت: “در منطقه ویندزور ، ما یک تیم ویژه اجرای امنیت ملی داریم ، تیم جداشدن جرائم جدی و سازمان یافته فدرال داریم و البته برخی از گشت های دریایی را نیز در اختیار داریم که با تمامیت مرزی ما درگیر است.”

وی توضیح می دهد که افسران RCMP در ویندزور برخی از کنترل ها و تحقیقات عمیق را در مورد جابجایی مرزی اقلام غیرقانونی ، مانند مواد مخدر ، دخانیات غیرقانونی ، الکل ، اسلحه گرم و سایر اقدامات مجرمانه انجام و کنترل می کنند. آنها همچنین از حرکات قاچاق توسط آب گشت می زنند.

گروه محلی در Riverside Drive E. واقع در بلوار جفرسون است. (RCMP)

مری فیلد دوباره تأکید می کند که کاهش افسران شاغل در ویندزور تأثیر منفی بر جامعه خواهد داشت.

وی گفت: “شما بدون ظرفیت انسانی نمی توانید یک تحقیق معنادار انجام دهید. و این محققانی است که می توانند حکم بنویسند ، محققانی که تیم های نظارتی را تشکیل می دهند ، محققانی هستند که در شناسایی تماس های بالقوه منبع انسانی ، استخدام منابع دخیل هستند.”

“اجرای یک پروژه تحقیقاتی در مقیاس بزرگ پلیس بسیار طاقت فرسا است. شما می دانید ، اکثر تیم های پروژه با حداقل 10 یا 12 جسد با این ظرفیت تشکیل شده اند ، آنها می دانید که 17 جسد باقی مانده به دو نقطه مرزی تقسیم می شوند ، اگر آنها را برای مأموران وظیفه و مأموران وظیفه خود به نصف تقسیم کنید ، بدن شما به سختی اجساد کافی برای انجام یک تحقیق را دارد.

Merrifled گفت که تغییر نام تجاری مورد نظر را نگران کننده می داند زیرا “دولت در مورد چگونگی تقویت یکپارچگی مرزها اعلامیه می دهد … آنها دوست دارند در مورد ریختن پول به چیزهای جدید صحبت کنند ، اما من پول جدیدی نمی بینم زیرا پول جدید به معنای بدن بیشتر ، نه بدن کمتر. “