دوشنبه تعداد موارد COVID-19 کمتری را نشان می دهد اما شیوع آن در میله مرکز شهر اعلام شده است

خبر

تعداد پرونده های COVID-19 در منطقه لندن دوشنبه کم بود و 5 نفر آزمایش مثبت داشتند ، اما مقامات بهداشتی به جوانان و صنعت رستوران هشدار می دهند که هوشیار باشند.

همه موارد جدید امروز مربوط به افراد 20 ساله یا کمتر بود. واحد سلامت میدلکس-لندن (MLHU) همچنین پس از مثبت شدن آزمایش 3 نفر از کارکنان در تأسیسات Richmond Row ، شیوع در Delilah ، یک بار دانشجویی معروف را که قبلاً قورباغه پارس می نامید ، اعلام کرد.

واحد بهداشت می گوید مشتریان و مشتریانی که بین 5 تا 12 نوامبر از بار بازدید کرده اند ، در معرض خطر کم ویروس قرار دارند. مدیریت تأسیسات را داوطلبانه در 12 نوامبر تعطیل کرد.

دکتر الکس سامرز گفت: “خطر انتقال در این شرایط کم است ، اما صفر نیست. به همین دلیل از هر کسی که بین 5 تا 12 نوامبر در دلیله بود درخواست می شد که خود را برای پیشرفت علائم COVID-19 کنترل کند.” ، افسر همکار پزشکی با MLHU.

“در این میان ، ما به پیگیری این افراد ادامه خواهیم داد تا ارتباط نزدیک آنها را تعیین کنیم ، پشتیبانی مورد نیاز آنها را فراهم کنیم و برای جلوگیری از گسترش بیشتر اقدامات لازم را انجام دهیم.”

آخر هفته گذشته ، پلیس در دو مهمانی خانه جداگانه ، یکی را در خیابان Mill در مرکز شهر ، دیگری را در مکان نامعلوم در شمال شرقی لندن جریمه کرد.

شهردار لندن اد هولدر در پاسخ به سه نفر که جمعه شب جریمه شدند پس از یک میهمانی در حدود 100 نفر در داخل خانه بدون ماسک جریمه شد ، سخنانش را جمع نکرد. 0:33

شهردار اد هولدر گفت که یک مالک رستوران نیز آخر هفته گذشته به دلیل عدم اطمینان از محافظت مناسب از کارمندانش جریمه شد.

هولدر در جلسه توجیهی دو هفته ای که هر دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شد ، گفت: “شما نمی توانید احمقانه را برطرف کنید ، اما می توانید آن را جریمه کنید.”

وی افزود: “با توجه به این نوع رفتارها ، ما می توانیم هر قانون تجارت قانونی را در منطقه تعطیل كنیم و هنوز هم خطر گسترش قابل توجهی را تهدید می كنیم – همه به این دلیل است كه مردم به نظر می رسد كه این مهمانی های بزرگ و داخل خانه نمی توانند خود را كنترل كنند. ”

مراقبت بلند مدت

دکتر کریس مکی ، افسر پزشکی میدلکسس لندن ، گفت که روز دوشنبه خبرهای خوبی در منطقه وجود دارد. وی خاطرنشان کرد: همه شیوع در خانه سالمندان برطرف شده و طی ده روز گذشته هیچ کشته ای نداشته است.

مکی گفت: “این واقعیت که ما قادر به مهار چنین مواردی بوده ایم و میزان شیوع در داخل خانه ها را به حداقل رسانده ایم ، گواهی عظیم برای افرادی است که در آن خانه ها کار می کنند.”

(کلیه مراکز مراقبت از سالمندان)

در استراتفورد که تقریبا نیمی از ساکنان Cedarcroft Place Retirement Residence ویروس را گرفته اند ، این مورد صدق نمی کند. از زمان اعلام شیوع در 27 اکتبر ، هشت نفر جان خود را از دست داده اند. طبق بهداشت عمومی هورون پرت ، 34 مورد فعال در میان ساکنان و 13 نفر در کارمندان وجود دارد. بیش از 10 نفر از ساکنان برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

در ابتدای هفته تعداد افراد در بیمارستان در لندن افزایش یافته بود. مرکز علوم بهداشتی لندن (LHSC) روز دوشنبه گزارش داد که هشت بیمار بستری به ویروس مبتلا هستند. همچنین گفته شده است که 14 کارمند آلوده هستند.

هفته گذشته شیوع دو واحد در LHSC ، ارتوپدی و پزشکی اعلام شد.

خارج از لندن

در همین حال ، بهداشت عمومی جنوب غربی دوشنبه دوازده مورد جدید گزارش کرد که چهار مورد آن در آیلمر بود ، این شهر همچنان به عنوان کانون داغ در آن منطقه ادامه دارد. مقام بهداشت امروز نتوانست بگوید که آیا هیچ یک از موارد جدید با تجمع بزرگ ضد ماسک که 2000 نفر را به خود جلب کرد ارتباط دارد.

آخر هفته دو تجمع کوچکتر در وودستاک و سنت توماس برگزار شد. پلیس هیچ گونه جریمه ای گزارش نکرده است و هنوز زود است که بگوییم ویروس را گسترش می دهد.

روز دوشنبه لندن و تمام شهرستانهای اطراف به رهنمودهای استانی به منطقه “زرد” منتقل شدند. در نحوه اندازه گیری اجتماعات اجتماعی یا توانایی فعالیت مشاغل تغییر چندانی نمی شود.

افراد ممکن است از طریق “اجرای هدفمند افزایش یافته ، جریمه ها و آموزش بیشتر برای محدود کردن انتقال بیشتر” ، تأثیر تغییر رنگ را ببینند.