دکتر ارشد ویندزور می گوید که همه باید مسئولیت را بپذیرند ، زیرا شهردار قوانین COVID-19 را نقض می کند

خبر

افسر بهداشت منطقه ای بهداشت ویندزور-اسکس می گوید پس از اینکه هفته گذشته درو دیلکنز ، شهردار ویندزور در یک رستوران در حال شکستن محدودیت های COVID-19 درگیر شد ، همه “باید مسئولیت بیشتری داشته باشند”

دکتر واجد احمد ، مسئول بهداشت ، در پاسخ به عکسی که از دلکز در یک میز نشسته و هفت نفر دیگر در نیکو تاورنا پشت میز نشسته اند ، گفت که بیماری همه گیر اقدامات شخصی وی را تغییر داده است و فکر می کند همه باید به سهم خود عمل کنند.

“[My life] و زندگی کارکنان ما تحت تأثیر قرار گرفته است [COVID-19] به طور قابل توجهی ، ما آنچه را که قبلاً انجام داده ایم انجام نمی دهیم. این یک تغییر است. احمد گفت: “من فکر می کنم همه ما باید نشان دهیم و به عنوان مثال رهبری کنیم.” ما باید مسئولیت پذیر باشیم.

در تاریخ 18 نوامبر ، زمانی که این منطقه در گروه حفاظت از استان – یا زرد – قرار داشت ، تصویر Dilkens در حال صرف شام با گروهی که بیش از سقف شش نفره بود.

ساعاتی قبل ، دیلکنس در میان شهرداران منطقه بود که خواستار “رویکرد تحمل صفر” برای اجرای مقررات COVID-19 شد.

شهردار ویندزور ، درو دیلکنز ، راست ، هفته گذشته با هشت مراجعه کننده دیگر پشت میز نشسته است. در آن زمان ، حداکثر تعداد افراد مجاز به صرف غذا در کنار وضعیت زرد – یا محافظت – ویندزور-اسکس شش نفر بود. (اینستاگرام)

احمد گفت ، از آنجا که کارکنان واحد بهداشت محلی برای مشاهده تخلف در محل حضور نداشته اند ، از شهردار اتهامی دریافت نمی شود.

احمد گفت: “برای ما بسیار دشوار است که وقتی افسر برای مشاهده تخلف در محل حضور ندارد ، از کسی پول بگیریم.”

“فقط با نگاه کردن به تصاویر ، می دانم که شهردار قبلاً آن قدم را برای تأیید و پذیرش برداشته است ، اما حتی اصالت برخی از این موارد [pieces of] شواهد نشان می دهد که گاهی زیر سوال می رود “.

“اگر کارکنان ما در محل حضور داشتند و متوجه این تخلف می شدند ، احتمالاً بلیط صادر می کردند.”

زندگی در یک “کابوس” COVID

از ماه مارس ، احمد گفت که او و ترزا مارانتت ، رئیس بخش پرستاری واحد بهداشت ، “زندگی و نفس کشیدن می کنند … من می خواهم آن را یک کابوس ، و نه یک رویا ، در مورد بیماری همه گیر COVID بنامم.”

در نتیجه ، او می گوید که در مورد اعمال خودش و چگونگی تأثیر آنها بر خانواده یا جامعه اش فکر می کند.

وی گفت: “ما باید آنچه را که برای من بهترین است ، بهترین کار برای خانواده ام و آنچه که برای جامعه من بهتر است انجام دهیم و همه این افکار باید انجام شود.”

“و اگر من هیچ یک از این اقدامات را دنبال نکنم چگونه بر سایر افراد جامعه تأثیر می گذارد – اگر بیمار شوم ، اگر آلوده شوم ، چه اتفاقی می افتد؟”

Dilkens ، Orr ، Harcus کمک مالی می کنند

Dilkens روز دوشنبه به تخلف اعتراف کرد. وی بلیط یا اخطار تخلف آئین نامه دریافت نکرده است ، اما گفت که کمک مالی با ارزش معادل Windsor Goodfellows خواهد کرد. مبلغ 750 دلار است.

به تصویر کشیده شده Dilkens در کنار همسرش و آن طرف میز از سمت گوردون اور ، مدیر عامل گردشگری جزیره Windsor-Essex Pelee.

در بیانیه ای برای سی بی سی نیوز ، اور گفت: “شرکت در یک گردهمایی بیش از شش نفر از طرف من خطایی بود. من مسئولیت آن را به عهده می گیرم و در نتیجه من ، مانند شهردار دلکنز ، 750 دلار به خیریه خود کمک مالی خواهم کرد. انتخاب: خدمات نوجوانان و خانواده Maryvale. ”

تیش هارکوس ، سفیر مارک ویسکی در کانادا ، نیز در این عکس بود و گفته است که کمک مالی به Hiatus House Windsor خواهد کرد.

سایر افراد موجود در عکس هنوز مشخص نشده اند.