دکتر متخصص دهان و دندان، بهترین پزشکان دهان و دندان

خبر

گاهی نیز با توجه به سیر بیماری پالپ، ممکن است بیمار درد نداشته باشد. بخش پروتزهای دندانی از دو بخش ثابت و متحرک تشکیل شده است در بخش پروتزهای ثابت بازسازی دندانهای معالجه ریشه شده توسط پست-کور و کراون و ساخت بریج و در بخش تخصصی دستیاران علاوه بر موارد مذکور، در زمینه دندانپزشکی زیبایی، رستوریشنهای فاقد فلز از نوع پرسلن، کامپوزیتهای تقویت شده با الیاف؛ مریلند بریج؛ لامینیت؛ اینله و آنلههای فلزی و غیر فلزی، درمان بیماران مبتلا به مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و بازسازی کامل دهان دندانپزشکی در بارداری صورت می گیرد.

یک کلینیک دندانپزشکی جایی است که بیماران در آنجا دندان های خود را درمان می کنند. صرف نظر از امور تشخیصی ، که درمان آن الزاماً به سایر بخشها مربوط میشود، چنانچه درمواردی ضایعات و مشکلات دهانی خاص در دهان بیمار مشاهده گردد، در این گروه مورد بررسی و مداوا قرار میگیرد. دندانپزشک دستورات لازم جهت نحوه رعایت بهداشت دهان و نوع رژیم غذایی را به شما خواهد داد. چون چندین بار امتحان دندانهای مصنوعی جهت تنظیم دقیق وضعیت آنها لازم است، این مرحله ممکن است یک یا دو ماه بطول بیانجامد. ایمپلنت دندانی که جایگزین ریشه دندان میگردد دارای شیارهای ظریفی بر روی سطوحش میباشد که در استخوان فک پیچ میگردد ایمپلنت در داخل حفرهای که توسط دریل ایجاد شده است قرار میگیرد.

در این کلینیک انواع خدمات مرتبط با دندانپزشکی انجام می شود؛ از جمله: انواع خدمات اورژانسی دندانپزشکی، ارتودنسی ثابت و متحرک، انواع ترمیم ها، سفید کردن دندان ها با لیزر، ترمیم دندان ها با اشعه، ترمیم دندان ها با مواد همرنگ، ردیف کردن دندان ها بدون ارتودنسی و تراش، ساخت بریج بدون تراش دندان ها، بریج های کامپوزیتی، کاشت دندان، جراحی لثه، پیوند لثه، جراحی دندان عقل، رادیوگرافی پری اپیکال، خدمات دندانپزشکی کودکان، عصب کشی و انواع درمان ریشه، انواع روکش، فیشورسیلنت (پیشگیری از پوسیدگی دندان ها)، انواع لمینیت، اصلاح طرح لبخند، درمان بدرنگی و بدشکلی دندان ها، فلوراید تراپی، بروساژ، پالپوتومی، استئوتومی، فرنکتومی و ژنژیوکتومی.

اگر بیمار یک یا چند دندان و یا به طور کامل بدون دندان باشد بمنظور جایگزینی دندانهای از دست رفته میتواند از ایمپلنتهای دندانی استفاده نماید. و همچنین در صورت لزوم آزمایش ، عکس برداری و سی تی اسکن برای بیمار تجویز می گردد هر بیمار متناسب با نوع نیاز درمانی به یک یا چند بخش، جهت مداوا معرفی میشود. این امر یک پایداری اولیه را بوجود خواهد آورد سپس حداکثر 6 ماه استخوان حول این پایه رشد کرده و آن را محکم در برگیرد. هستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که یک جفت سیم و چند قطعه فلز کوچک مانع این کار (لبخند زدن) شوند.