رئیس شورای Mushkegowuk می گوید ، موارد Attapiskiskat نیاز به آزمایش سریع COVID را نشان می دهد

خبر

رئیس ارشد شورای Mushkegowak خواهان آزمایش سریع COVID-19 در جوامع شمالی او در انتاریو است.

جاناتان سولومن می گوید که وضعیت در Attowniskat First Nation اثبات این است که نتایج لازم است ظرف چند ساعت پس از آزمایش سواب انجام شود.

پس از تأیید پنج مورد مثبت COVID-19 توسط اداره بهداشت Weeneebayko ، پنجشنبه ، یک جامعه منزوی در ساحل خلیج جیمز ، اکنون در یک محاصره قرار دارد.

قفل کردن به این معنی است که تا زمان برداشته شدن میزان مجاز ، هیچ سفر غیر ضروری در داخل یا خارج از انجمن مجاز نیست.

هر پنج مورد در یک خانه هستند و همه در قرنطینه هستند.

رئیس سولومن گفت: “این قسمت ترسناک است ، ما نمی دانیم که آیا جامعه گسترش یافته است.” شورای Mushkegowak شورای روسای منطقه ای است که نمایندگی هفت ملل Cree First در شمال انتاریو ، از جمله Attwapiskat را دارد.

سولومن گفت: “جامعه هنگامی كه به آنها توصیه شد كه یكی از شهروندانشان ویروس در سیستم آنها دارد ، برنامه همه گیری خود را تصویب كرد.”

سواب برای ارزیابی از جامعه خارج شد

در جدیدترین موارد ، آزمایشات سریع COVID-19 انجام شد و سپس سواب ها با پرواز چارتر به تیمینز منتقل شدند تا نتایج حاصل شود.

سولومن می گوید که بزرگترین نگرانی او این است که به طور معمول باید سواب از جوامع مشکگوکوک به بیمارستان در کارخانه موس منتقل شود تا ارزیابی شود. پنج تا هفت روز طول می کشد تا نتایج حاصل شود.

سولومون گفت: “مردم فقط ممکن است در اطراف خود سرگردان باشند و به دیدن دوستان خود و چیزهایی از این قبیل بروند ، ممکن است حدود پنج تا هفت روز بعد آزمایش شده باشد و بدون اینکه از نتایج آزمایش مطلع شوند ممکن است مثبت شود.”

“به این ترتیب ویروس گسترش می یابد – به دلیل تعداد روزهایی که مردم باید منتظر بمانند تا نتایج آزمایش خود را از یک سواب دریافت کنند.”

رئیس این وضعیت را بسیار نگران کننده خواند ، و فکر می کند اگر هوای نامساعدی وجود داشته باشد که مانع از پرواز سواب ها برای ارزیابی شود ، چه اتفاقی می افتد.

“این امر معمولاً در منطقه ما اتفاق می افتد ، مانند هوا کم است و پروازها نمی توانند پرواز کنند و نمی توانند برای یک یا دو روز وارد شوند.”

طرفداری از آزمایش سریع COVID-19

Soloman از آزمایش سریع COVID-19 در هر یک از جوامع Mushkegowuk حمایت کرده است ، بنابراین نتایج را می توان در عرض چند ساعت دانست.

وی گفت: “هیچكدام از جوامع ما در شمال به جز بیمارستان در كارخانه موس چنین مشكلی ندارند.”

هنگامی که اخبار مربوط به موارد در Attwapiskat تأیید شد ، سولومن می گوید نگرانی زیادی در همه جوامع وجود دارد.

“ما بیمارستان های اضافی برای مراقبت از افرادی که ممکن است در یک وضعیت وخیم ، وضعیت ICU باشند ، نداریم.”

سولومن می گوید شورای Mushkegowuk همچنین در حال بحث است که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر جاده یخ برای زمستان باز شود.

“ما یک فرد بهداشتی داریم که در تلاش است پروتکلی را با شرکتی که بر برنامه راه زمستانی نظارت می کند تهیه کند و با هر جامعه ای در رابطه با آنچه آنها درخواست می کنند یا پروتکل های موجود کار می کند.”