رئیس پلیس جدید اولین پلیس برتر از نظر نژادی در لندن، اونت.

خبر

هیئت خدمات پلیس لندن روز دوشنبه رئیس جدید پلیس را معرفی کرد. تای تروونگ از اول ژوئن به عنوان رئیس پلیس جانشین استیو ویلیامز بازنشسته شده است.

ترونگ از پلیس منطقه‌ای یورک با بیش از دو دهه تجربه پلیسی، از جمله نقش فرمانده پشتیبانی، تحقیقات، اداری و عملیات با نیرو، به لندن می‌آید. آخرین نقش او رهبری عملیات پلیسی برای ریچموند هیل، منطقه ای در منطقه یورک بود.

ترونگ در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، گفت: با افتخار و مسئولیت فوق‌العاده انتصاب خود را به عنوان رئیس پلیس جدید لندن می‌پذیرم.

“من متعهد به رهبری سرویس پلیس لندن با صداقت، شفافیت و پاسخگویی هستم.”

علی چاهبر، رئیس هیئت پلیس، گفت که تروگ در جامعه پلیس مورد احترام است و اولین رئیس متفاوت نژادی لندن خواهد بود.

چاهبر در بیانیه‌ای گفت: «او به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان یک متخصص صدا و موضوع در زمینه‌های مختلف پلیسی از جمله قاچاق مواد مخدر و انسان شناخته شده و شناخته می‌شود».

“در انعکاس چهره در حال تغییر جامعه و خدمات پلیس ما، پس از ادای سوگند رسمی، رئیس منصوب تروونگ به عنوان اولین رئیس پلیس شهر لندن که از نظر نژادی متفاوت است، تاریخ را ثبت خواهد کرد. این نشان دهنده یک نقطه عطف مهم و تاریخی برای هم سرویس پلیس لندن و هم شهر لندن در کل.”

هیئت پلیس گفت که تروونگ دارای تخصص تحقیقاتی و تخصصی گسترده است، از جمله تعدادی عملیات مخفی طولانی مدت در سراسر آمریکای شمالی. او همچنین واحدهای پلیس از جمله جرایم سازمان یافته و اجرای مواد مخدر، قاچاق انسان، خشونت شریک جنسی، قتل، بهره کشی از کودکان اینترنتی و واحدهای قربانیان ویژه را رهبری کرده است.

به گفته هیئت پلیس، مراسم تغییر فرماندهی در تاریخ بعدی برگزار خواهد شد.

بیشتر در راه است.