رفاه ساکنان هتل حضور پلیس مسلح و بسته شدن خیابان ولینگتون را جلب می کند.

خبر

ده ها پلیس به شدت مسلح هتلی در جنوب لندن را محاصره کردند و یک شریان اصلی شمال-جنوبی را در میان نگرانی برای مردی در یکی از اتاق ها بستند.

Cst گفت، افسران در حوالی ساعت 4:30 بعد از ظهر سه شنبه به مسافرخانه Days Inn در جاده ولینگتون جنوبی و Dearness Drive فراخوانده شدند، در رابطه با مردی که معتقدند مسلح به سلاح است. جوئل دیویس با پلیس لندن.

دیویس گفت: “ما نگران امنیت او هستیم و از این رو پلیس فعالانه با او مذاکره می کند و امیدواریم راه حلی مسالمت آمیز به دست آید.”

دیویس نمی‌توانست تایید کند که این مرد در اتاقی تنها بوده یا خیر، اما حوالی ساعت 8 بعد از ظهر گفت که به نظر می‌رسد این یک حادثه مجزا بوده است. وی افزود: هیچ آسیبی گزارش نشده است و هیچ تهدیدی برای امنیت عمومی وجود ندارد.

پلیس به شدت مسلح در حیاط داخلی مسافرخانه دیز در خیابان ولینگتون جنوبی در لندن، اونت گشت می زند.
پلیس به شدت مسلح در حیاط داخلی مسافرخانه دیز در خیابان ولینگتون جنوبی در لندن، اونت گشت می زند. (السیو دونینی/ CBC News)

به میهمانانی که در هتل اقامت داشتند گفته شد که محل را تخلیه کنند و با گذشت عصر اجازه بازگشت به داخل هتل را نداشتند. ویکاس لتر برای کار در شهر بود و شب را در مسافرخانه دیز اقامت داشت.

لاتر گفت که باید بیرون منتظر می ماند و نمی توانست به ماشینش دسترسی پیدا کند زیرا توسط رزمناوهای پلیس محاصره شده بود که به کسی اجازه عبور نمی داد. وی گفت: طبق تحقیقات پلیس، طبقه دوم ساختمان به روی عموم بسته شد.

لتر گفت: “من از ساعت 5 بعدازظهر اینجا ایستاده ام، وقتی به هتل برگشتم، پلیس از قبل اینجا بود و بقیه بیرون ایستاده بودند.” آنها به من اجازه نمی دادند که به داخل اتاقم بروم و به من گفتند که بیرون منتظر بمانم تا کارشان تمام شود.

رزمناوهای پلیس در مقابل هتلی در جنوب لندن
حداقل 12 تا 15 رزمناو پلیس در حالی که در حال مذاکره با مردی بود که گمان می‌رود مسلح به سلاح بود، مسافرخانه Days Inn در جاده ولینگتون بین خیابان بردلی و Dearness Drive را محاصره کردند. (Isha Bhargava/CBC)

بسیاری از کسب و کارها در این منطقه مجبور شدند تعطیل شوند، از جمله یک پیتزای بوستون درست در کنار هتل. کارکنان گفتند که این ناامید کننده بود، زیرا آنها انتظار یک شب شلوغ را داشتند اما مجبور شدند حدود ساعت 7 بعد از ظهر تعطیل شوند.

ست واندونگن، آشپز رستوران، گفت: «امیدوار بودیم که شب شلوغی در محل کار باشد، زیرا ما واقعاً ثابت پیش می‌رفتیم، اما همه چیز کوتاه شد و این برای تجارت بد است.»

واندونگن گفت که چیز زیادی در مورد این حادثه نمی‌داند، اما این موضوع باعث شد مدیرش زودتر تعطیل شود تا از ایمنی مشتریان و کارکنان اطمینان حاصل شود. او گفت که مشتریانی که قبل از حادثه در رستوران بودند، اجازه داشتند در داخل رستوران بمانند.

با ادامه تحقیقات، جاده ولینگتون، بین بردلی و دکتر عزیز، روز سه شنبه بسته باقی ماند.