رمز و راز و افسانه ها: یک محصول جدید سودبری به بررسی آنچه تاکنون بر روی نقاشی گمشده AY Jackson افتاده است ، می پردازد

خبر

اندکی پس از مرگ وی ، نقاشی AY Jackson از هنرمندان گروه هفت چشمه در رودخانه Onaping از بین رفت.

در زمان گم شدن ، در سال 1974 ، این نقاشی در مدرسه متوسطه سودبری آویزان شده بود و ارزش آن حدود 15000 دلار بود. احتمالاً می توانید تصور کنید که امروز ارزش آن خیلی بیشتر است.

اکنون ، برنامه هایی برای کشف این حادثه اسرارآمیز و آنچه ممکن است برای این نقاشی رخ داده باشد ، در محصولی به نام پرونده گمشده ای جکسون.

این تولید همچنین احتمال می دهد که بیش از یک نقاشی AY Jackson در آن شب ، از طریق چهار سناریوی مختلف ، به سرعت دور زده شود.

“یک تولید بیش از حد محلی”

جودی استراوون ، کارگردان و نویسنده فیلمنامه این قطعه ، گفت: “شما بهترین نظریه ها را در مورد آنچه اتفاق افتاده دریافت می کنید.”

“این داستان منتظر بود تا روایت شود.”

اشتراگن گفت: تولید به عنوان یک جمع آوری کمک مالی برای ایستگاه رادیویی پردیس دانشگاه Laurentian CKLU دو برابر می شود.

وی گفت: “این یک تولید بیش از حد محلی است و 15 بازیگر محلی دارد” ، بنابراین دیدن یک اجتماع دور هم جمع شدن و داشتن ترکیبی از بازیگران حرفه ای و بازیگران آماتور همیشه سرگرم کننده است.

ما فقط می دانستیم که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد ، مگر اینکه بفهمیم چگونه آن را پخش می کنیم.– جودی استراون ، کارگردان

اما تصور اولیه استراگن از نمایش باید با تصویب COVID-19 دوباره تصور شود. اکنون ، برای شرکت در این نمایشگاه ، مردم باید بلیط تهیه کنند تا تولید را از خانه های خود پخش کنند.

وی گفت: “هیچ کس از ما نمی دانست ، همه ما قرار بود آن را در مرکز تئاتر سودبری به روی صحنه ببریم” ، “همه چیز تنظیم شد ، بازیگران از ژانویه گذشته در محل حضور داشتند.”

“ما فقط می دانستیم که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد مگر اینکه بفهمیم چگونه این جریان را پخش می کنیم.”

“ما یک محصول واقعا خوب داریم”

استراگن گفت که او حتی مجبور بود قسمت هایی از فیلمنامه را بازنویسی کند تا در آن واحد بیش از سه بازیگر روی صحنه نباشند تا فاصله فیزیکی را تضمین کند.

در حالی که محصول نهایی ، که فیلمبرداری و تدوین شده است ، کمی متفاوت است ، اما آنچه او برای اولین بار در نظر داشت اشتراگن گفت ، “باید بگویم که ما یک محصول واقعا خوب داریم.”

مردم می توانند این تولید را از 4 دسامبر تا 7 دسامبر تماشا کنند. برای خرید بلیط ، افراد می توانند به وب سایت ایستگاه رادیویی دانشگاه مراجعه کنند.

داستان های بیشتر از CBC سودبری