رهبر NDP انتاریو خواستار اقدام برای پایان دادن به سیاهان کد در طول بازدید از ویندزور است

خبر

ماریت استایلز، رهبر NDP انتاریو خواستار اقدام در مورد کمبود آمبولانس در منطقه در توقفگاه ویندزور روز جمعه شد.

لیزا گرتزکی، شهردار اسکس، شری باندی، شهردار اسکس و جیمز جووانوویچ، رئیس اتحادیه EMS اسکس-ویندزور، خارج از بخش اورژانس بیمارستان منطقه‌ای ویندزور به استایلز پیوستند.

استایلز می‌گوید: «آنچه دولت‌های بعد از دولت در مراقبت‌های بهداشتی انجام می‌دهند، استفاده از چسب زخم برای زخم بزرگی است که بدتر و بدتر می‌شود.»

ما به راه حل های فوری و مهم نیاز داریم.»

نمای بیرونی ساختمان آجری با رنگ قرمز
نمای بیرونی بخش اورژانس بیمارستان منطقه ای ویندزور در 19 مه 2023. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

بازدید استایلز پس از آن صورت گرفت که این هفته در شورای شهر اسکس طرحی تصویب شد که در آن از استان خواسته شد تا سیستم مراقبت های بهداشتی منطقه را در میان گزارش های مکرر از پشتیبان گیری آمبولانس ها در بیمارستان ها و به اصطلاح “سیاه کد”، زمانی که آمبولانسی وجود ندارد، بررسی کند. در دسترس برای پاسخ دادن

باندی با اشاره به اینکه طرح اسکس به اتفاق آرا تصویب شد، گفت: «این یک مسئله شناخته شده است و همه کسانی که دور میز نشسته اند باید بیایند و راه حلی ارائه دهند زیرا جامعه من در خطر است.

برای سه ماه اول سال 2023، ویندزور اسکس تقریباً 100 دقیقه بدون هیچ آمبولانسی در دسترس بود و با کد قرمز – یعنی دو یا کمتر آمبولانس در دسترس بود – برای بیش از 800 دقیقه.

مردی با کت و شلوار آبی
جیمز یووانوویچ رئیس CUPE 2974، نماینده Essex-Windsor EMS، در روز جمعه، 19 مه، 2023. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

یووانوویچ گفت: “ما در چند سال گذشته زنگ خطر را در مورد عواقب این موضوع به صدا درآورده ایم.” “امدادگران ما خسته شده اند. ما به دلیل کمبود نیرو مزمن خسته شده ایم. ما ذاتا انعطاف پذیر هستیم.

ما تا جایی که بتوانیم به شما فشار می آوریم و از شما مراقبت می کنیم، اما باید بتوانیم بدون اینکه دست هایمان از پشت بسته باشد، این کار را انجام دهیم.»

جووانوویچ گفت که منطقه اغلب از آمبولانس‌های چاتم-کنت استفاده می‌کند و دوشنبه گذشته پنج آمبولانس از 9 آمبولانس آن حوزه قضایی در ویندزور بسته شدند.

در حال حاضر استراتژی هایی برای کمک به کاهش تراکم آمبولانس ها وجود دارد، مانند پرستاران و امدادگران تعیین شده برای کمک به تخلیه بیماران و برنامه ای برای امدادگران برای درمان بیماران در جامعه.

Andrew Dowie MPP Windsor-Tecumseh گفت که برنامه تخلیه پرستار 1117 ساعت پیراپزشکی بین زمانی که سال گذشته اجرا شد تا 31 مارس 2023 صرفه جویی کرد.

بیمارستان منطقه‌ای ویندزور گفت امروز کسی برای اظهار نظر در مورد این مشکل در دسترس نیست، اما گفت که حجم تماس EMS این هفته کم بوده و هیچ کد سیاهی وجود نداشته است.

مردی با پیراهن مشکی پشت میز اتاق کنفرانس نشسته است.
تصویر Windsor-Tecumseh MPP Andrew Dowie در روز جمعه، 19 می 2023. (جنیفر لا گراسا/سی بی سی)

داوی گفت که او هر کسی را تشویق می‌کند تا در صورت نیاز به کمک بیشتر با او تماس بگیرد، و گفت که از زمان ملاقات مشترک با وزیر بهداشت استان در ماه اکتبر از اسکس-ویندزور EMS چیزی نشنیده است.

داوی گفت: “من هر چند روز یک بار با بیمارستان گفتگوهای منظم و مداومی دارم، این هفته بود، هر روز با آن تماس بگیرید.”