رویای داشتن یک مغازه ضبط را دارید؟ این مالک به دنبال جانشین خود است

خبر

رابرت چارلز دان در 23 سال گذشته جالب ترین، جدیدترین و با ارزش ترین وینیل ها را به تعداد بی شماری از دوستداران موسیقی انتاریو تهیه کرده و فروخته است.

اکنون، صاحب دهکده ادیت در لندن، می‌گوید زمان آن رسیده که تلفن ۴۵ را قطع کرده و بازنشسته شود. مشکل اینجاست که چارلز دان می‌خواهد جانشینی پیدا کند که به همان اندازه او عاشق تجارت و موسیقی باشد.

“وقتی یک نفر با یک رکورد در دستش می آید و یک جورهایی می لرزد و می گوید: “می دانی چقدر دنبال این هستم؟” چارلز دان گفت هیچ چیز شیرین تر نیست.

فروشگاهش بزرگ نیست در واقع، در یک ساختمان گوشه ای در پشت یک رستوران و یک کلینیک ماساژ درمانی در انتهای جنوب شهر فشرده شده است.

اما این یک برنامه ثابت است و به دلیل یک فروشگاه ضبط تخیلی دیگر، در بین کانادایی‌هایی که به کافه وینیل CBC گوش می‌دادند، شهرت پیدا کرد.

Village Idiot دارای سوابق هندی و محلی و همچنین مطالبی است که در فروشگاه های اصلی یافت نمی شود.
Village Idiot دارای سوابق هندی و محلی و همچنین مطالبی است که در فروشگاه های اصلی یافت نمی شود. (رایان سولیره/ CBC News)

در سال 2004، چارلز-دان اولین نامه خود را درباره زندگی در فروشگاه و شباهت هایی که بین آن و شخصیت اصلی برنامه رادیویی دیو می بیند، که یک مغازه ضبط فروشی در محله نیز دارد، نوشت.

ده سال بعد، چارلز دان نامه دومی را نوشت که در آرشیو کافه وینیل یافت شد، در مورد از دست دادن همسر، مسئولیت های ناگهانی و فلسفه جدیدی نسبت به موسیقی.

او می‌گوید: «دو نوع از مردم هستند که از فروشگاه ما موسیقی می‌خرند، و من فکر می‌کنم در تمام فروشگاه‌های موسیقی دیگر نیز وجود دارد: کسانی که موسیقی به آنها شادی زیادی می‌دهد، و آن‌هایی که به آنها پناه می‌دهد از دردی که در غیر این صورت ممکن است طاقت‌فرسا باشد.» در سال 2014 نوشته است.

گوش کن | رابرت چارلز دان زندگی در روستای ابله را شرح می دهد:

صبح لندن10:54فروشگاه رکورد Village Idiot به دنبال صاحب بعدی خود است

رابرت چارلز-دان به مدت بیست و سه سال مالک و اداره کننده فروشگاه آلبوم The Village Idiot در دهکده Wortley بوده است و اکنون او به دنبال جانشینی برای خرید مغازه رکورد فروشی محله کوچک اما جالب است.

نامه او در میان کانادایی ها طنین انداز شد، به گفته چارلز دان، برخی از آنها سفرهای ویژه ای به روستای احمق برای دیدن این مکان و ملاقات با او داشتند. با این حال، او هر روز توضیح می دهد که چگونه افراد در هر سنی به دنبال صدا از در می آیند.

این فروشگاه کوچک و شیک در لندن، تعداد بیشتری از گروه‌های موسیقی کانادایی را نسبت به هر فروشگاه دیگری در این کشور به فروش رسانده است. چارلز دان گفت.

این یکی از دلایلی است که او امیدوار است که فرد مناسب وارد شود و مکان را بخرد. او می خواهد پس از بیش از دو دهه بازنشسته شود و معتقد است جانشین او در آنجا حضور دارد.

“موقعیت عقب نشینی این است که همه چیز را با کامیون به تورنتو منتقل کنم، جایی که قیمت ها به هر حال بسیار بالاتر است، اما این یک بازگشت است. این کاملاً آخرین راه من است، و من با میل این کار را انجام نخواهم داد.”