زندانیان سابق و استانی دعوای خود را به اتهام بدرفتاری، ازدحام بیش از حد در زندان لندن حل و فصل کردند.

خبر

یک شکایت 33 میلیون دلاری علیه این استان حل و فصل شده است و هزاران زندانی سابق بازداشتگاه الگین میدلسکس لندن می توانند واجد شرایط دریافت پول به عنوان غرامت برای بدرفتاری در زندان باشند.

وکیل کوین ایگان، که وکالت زندانیان در این دادرسی دسته جمعی را بر عهده دارد، گفت: “طرفین در مورد چگونگی توافق به توافق رسیده اند، اما همه اینها منوط به تایید دادگاه است.”

برای رسیدن به این نقطه زمان بسیار زیادی صرف شده است و این موضوع از پیچیدگی های پرونده، حجم انبوه اسنادی که باید کشف می شد و همچنین اندازه کلاس صحبت می کند.

زندانیان ازدحام بیش از حد، عدم درمان پزشکی و کمبود ایمنی در زندان که برای 150 نفر ساخته شده بود اما به طور معمول نزدیک به 500 زندانی در آن نگهداری می شد، ادعا کردند.

در صورت تایید، این شکایت به زندانیانی که بین سال‌های 2010 تا 2021 در زندان بوده‌اند اجازه می‌دهد برای دریافت غرامت اقدام کنند. چقدر به میزان رنج آنها بستگی دارد. محدوده 1500 دلار برای زندانیانی است که می توانند “قطعات کوتاه مدت اضطراب، افسردگی، از دست دادن خواب، کابوس ها و/یا حالت های هراس” را ثابت کنند و تا 12500 دلار برای کسانی که به دلیل ابتلا به PTSD، اضطراب، افسردگی یا سوء مصرف قابل توجه مواد تشخیص داده شده اند. در مرکز بازداشت Elgin Middlesex (EMDC) بمانید.

“مقداری بسته شدن”

زندانیانی که می توانند ثابت کنند که در نتیجه اقامت خود در زندان دارای اضطراب شدید، درمان مداوم سلامت روان یا آسیب جدی هستند، می توانند تا 35000 دلار دریافت کنند.

کوین ایگان در لندن، اونت است.  وکیلی با مک کنزی لیک که در حال حاضر درگیر یک دعوای دسته جمعی 325 میلیون دلاری علیه استان به نمایندگی از زندانیان سابق به اتهام بدرفتاری در حین نگهداری در EMDC است.
کوین ایگان در لندن، اونت است. وکیل با مک کنزی لیک که وکالت زندانیان در مرکز بازداشت الگین میدلسکس است. (کالین باتلر/اخبار CBC)

ایگان گفت که «صدها هزار» سند وجود داشت که برای شواهد، از جمله سوابق پزشکی و گزارش‌های حادثه، باید خوانده می‌شد. توافق قبل از ادامه محاکمه انجام شد. قاضی در ماه سپتامبر در مورد آن خواهد شنید.

ایگان گفت: “من فکر می کنم که به نفع کلاس است که اکنون آن را حل و فصل کنند نه اینکه آن را در یک دهه دیگر به طول بیندازند.”

“این امر باعث بسته شدن و امیدواری برای افرادی می شود که می خواهند از این حل و فصل سود ببرند.”

همانطور که در این نوع موارد عادی است، حل و فصل گناه یا مسئولیت را نمی پذیرد یا رد نمی کند.